Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Rzeszów: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 147406 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie , ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8535753, faks 0-17 8533927 wew. 35.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mopsrzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego: Barman-kelner, Wychowawca placówek wypoczynku dzieci i młodzieży, Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, Opiekunka dziecięca, Fryzjer, Obsługa wózków jezdniowych, Stylizacja paznokci z elementami wizażu, Profesjonalna obsługa biura, Kucharz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: 2 usługi w przypadku części zamówienia pn. Barman-kelner, (w tym 1 usługę na szkolenie Barman i 1 usługę na szkolenie Kelner). Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia z wykonania lub wykonywania 2 usług będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że w jednej usłudze zostały ujęte ww. szkolenia. 2 usługi w przypadku części zamówienia pn. Wychowawca placówek wypoczynku dzieci i młodzieży, 2 usługi w przypadku części zamówienia pn. Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych (w tym 1 usługę na szkolenie Sprzedawca i 1 usługę na szkolenie Obsługa kas fiskalnych). Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia z wykonania lub wykonywania 2 usług będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że w jednej usłudze zostały ujęte ww. szkolenia. 2 usługi w przypadku części zamówienia pn. Opiekunka dziecięca, 2 usługi w przypadku części zamówienia pn. Fryzjer, 2 usługi w przypadku części zamówenia pn. Obsługa wózków jezdniowych, 2 usługi w przypadku części zamówienia pn. Stylizacja paznokci z elementami wizażu, (w tym 1 usługę na szkolenie Stylizacja paznokci i 1 usługę na szkolenie Wizaż). Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia z wykonania lub wykonywania 2 usług będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że w jednej usłudze zostały ujęte ww. szkolenia. 2 usługi w przypadku części zamówienia pn. Profesjonalna obsługa biura, 2 usługi w przypadku części zamówienia pn. Kucharz. Wykonane lub wykonywane usługi muszą być tożsame lub odpowiadające wybranej części zamówienia - Doświadczenie firmy- załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania części zamówienia pn. Barman-kelner, Wychowawca placówek dzieci i młodzieży, Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, Opiekunka dziecięca, Fryzjer, Obsługa wózków jezdniowych, Stylizacja paznokci z elementami wizażu, Profesjonalna obsługa biura, Kucharz będzie spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: - ukończoną co najmniej szkołę średnią i które jako trenerzy (wykładowcy, nauczyciele) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały/wykonują co najmniej 2 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia. lub dysponuje osobami z kwalifikacjami zawodowymi j.w., które jako trenerzy (wykładowcy, nauczyciele) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 12 miesięcy wykonały wykonują pracę (umowa y o pracę, umowa y cywilno-prawne), prowadzą prowadziły działalność gospodarczą. Wykonana wykonywana praca, prowadzona działalność gospodarcza musi być tożsama lub odpowiadająca przedmiotowi zamówienia. Minimalna liczba osób przewidywanych do wykonania zamówienia: - 2 w przypadku szkolenia pn. Barman-kelner - po 1 w przypadku pozostałych szkoleń ( 1.3.2-1.3.9) - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zawiadomienie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na: 1.zmianie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 2.nagłej i znacznej rezygnacji uczestników, 3.zmiany podstawowego personelu Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsrzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 26,
35-025 Rzeszów, Sekretariat pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie, ul. Skubisza 4, 35-207 Rzeszów, Sekretariat pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Barman-kelner.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barman-kelner (dla uczestników projektu w wieku od 15 - 24 lat) - 13 osób nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wychowawca placówek wypoczynku dzieci i młodzieży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wychowawca placówek wypoczynku dzieci i młodzieży (dla uczestników projektu w wieku od 15 - 24 lat) - 2 osób nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych (dla uczestników projektu w wieku od 15 - 24 lat) - 3 osób nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opiekunka dziecięca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekunka dziecięca(dla uczestników projektu w wieku od 15 - 24 lat) - 5 osób nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fryzjer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fryzjer (dla uczestnika projektu w wieku od 15 - 24 lat) - 1 osoba nieaktywna zawodowo, zagrożona wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa wózków jezdniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa wózków jezdniowych (dla uczestnika projektu w wieku od 15 - 24 lat) - 1 osoba nieaktywna zawodowo, zagrożona wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stylizacja paznokci z elementami wizażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stylizacja paznokci z elementami wizażu (dla uczestnika projektu w wieku od 15 - 24 lat) - 1 osoba nieaktywna zawodowo, zagrożona wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Profesjonalna obsługa biura.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalna obsługa biura(dla uczestnika projektu w wieku od 15 - 24 lat) - 1 osoba nieaktywna zawodowo, zagrożona wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kucharz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kucharz (dla uczestnika projektu w wieku od 15 - 24 lat) - 1 osoba nieaktywna zawodowo, zagrożona wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej na okres 12 miesięcy
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.