eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego w miejscowości Bystrzyca przy drodze powiatowej Strzyżewice - Zakrzówek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Zakrzówek: Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego w miejscowości Bystrzyca przy drodze powiatowej Strzyżewice - Zakrzówek
Numer ogłoszenia: 147373 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172284 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 81 8215002, faks 81 8215002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego w miejscowości Bystrzyca przy drodze powiatowej Strzyżewice - Zakrzówek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa linii oświetlenia drogowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2289 w miejscowości Bystrzyca, gmina Zakrzówek. 1. Oświetlenie drogi wykonać poprzez budowę wydzielonej linii oświetlenia drogowego napowietrznej przewodem AsXSn 4x25 z natężeniem podstawowym 35 MPa na żerdziach wirowych i ŻN oraz w miejscach zalesionych kablową YAKY 4x25. Na odcinkach napowietrznych oprawy mocować na wysięgnikach WO I długości 0,5 m. W miejscu wprowadzenia przewodów do wysięgnika na przewodach zastosować dodatkową osłonę zabezpieczającą przewody przed przetarciem. Zabezpieczenie opraw bezpiecznikami SV 19.25 z wkładką topikową szybką Wts-6A. Przewód oświetleniowy prowadzić po przeciwnej stronie słupa względem mocowania opraw oświetleniowych. Na odcinkach kablowych zastosować słupy typu EOC 10,5/2,5, wysięgniki jednoramienne R3 dł. 0,5 m. Wnęki słupów wyposażyć w skrzynki zabezpieczeniowe ZS-1 z wyłącznikiem nadmiarowym S301C-6A. Wyprowadzenie kabli zasilających do słupów oświetleniowych wykonać w rurach ochronnych SV 75. Zastosować oprawy oświetleniowe typu SGS 104/P1 z lampami sodowymi SON+T+P150W. Do zasilania opraw stosować przewód YKSY 3x2,5. Długość trasy projektowanej linii zasilanej z jednostki transformatorowej Bystrzyca 5: 1) obwód nr 1 w kierunku Zakrzówka: 1 479 m 2) obwód nr 2 w kierunku Kiełczewic: 973 m Razem: 2 453 m Obwód zasilający: zasilanie z istniejącego słupa nr 24 linii nn przewodem AsXSn 4x35 do szafki oświetlenia drogowego zamontowanej na słupie nr 1 projektowanej linii oświetleniowej. Z szafki wyprowadzić dwa obwody oświetleniowe: przewodami AsXSn 4x25 (obwód nr 1 kierunek Zakrzówek) i kablem YAKY 4x25 do słupa nr 30 (obwód nr 2 kierunek Kiełczewice). Do wysokości minimum 2,5 m nad poziomem gruntu, przewody chronić rurami typu RVS 47. Wylot kabla z rury osłonowej uszczelnić rurą termokurczliwą. Rury ochronne do żerdzi mocować za pomocą taśmy stalowej COT 37. Zastosować typową szafkę oświetleniową typu SOU wykonaną z tworzywa termoutwardzalnego. Szafkę wyposażyć w tablicę licznikową 3-fazową, tablicę 1-fazową pod zegar oraz urządzenia sterujące zapalaniem oświetlenia z zabezpieczeniami. Na słupie nr 1 i 30 na przewodach roboczych obwodów oświetleniowych zainstalować odgromniki typu SE 30.150-0,50/5. Odgromniki należy uziemić - wartość uziemienia nie większa niż 10 ?. Każdy słup znajdujący się w pasie drogowym drogi powiatowej pomalowany musi być farbą odblaskową zgodnie ze wzorem znaków drogowych U-9a i U-9b określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r.) 2. Wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą dla całej inwestycji. 3. Wymagane warunki gwarancji: - min 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 4. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca robót jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania terenu robót na własny koszt. 6. Wszelkie opłaty związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia ciążą w całości na wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, w oparciu o obowiązujące przepisy, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. 8. Jeżeli SIWZ i dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 9. Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy także uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów dróg, nawierzchni lub instalacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Pomykalski Prowadzący działalność pod nazwą Zakład Instalatorstwa Elektrycznego SEGMIR Paweł Pomykalski, ul. Mieszka I 15, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152249,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117900,01

  • Oferta z najniższą ceną: 117900,01 / Oferta z najwyższą ceną: 148215,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.