Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-22
Siemirowice: remont główny ciągnika siodłowego Jelcz 417D
Numer ogłoszenia: 147359 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4653, 84-313 Siemirowice, woj. pomorskie, tel. 059 8614186, fax 059 8614183.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont główny ciągnika siodłowego Jelcz 417D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont główny ciągnika siodłowego Jelcz 417D wymagany zakres naprawy: 1. Silnik spalinowy i osprzęt , w tym: - wymiana lub naprawa zespołów tłok - korbowód; - wymiana lub naprawa głowicy i jej elementów; - wymiana lub naprawa wału korbowego - wymiana rury wydechowej i w razie potrzeby kolektora wydechowego; - wymiana wszystkich uszczelek; - wymiana lub naprawa mechanizmów rozrządu; - wymiana lub naprawa kadłuba silnika; - wymiana lub naprawa wtryskiwaczy; - wymiana lub naprawa pompy paliwa; - wymiana lub naprawa pompy wtryskowej; - wymiana lub naprawa przewodów paliwa i oleju; - wymiana lub naprawa rozrusznika, prądnicy i osprzętu elektrycznego silnika; - naprawa lub wymiana pompy wody i wymiana przewodów wody; - naprawa lub wymiana chłodnicy / przy wyłączeniu ponad 10% powierzchni czynnej wymiana/; - wymiana filtrów oleju, paliwa, powietrza lub kompletu filtrów; - naprawa lub wymiana osprzętu dodatkowego silnika /sterowników, wyłączników, sygnalizatorów/; - naprawa lub wymiana turbosprężarki ; 1.1Regulacja silnika i podzespołów. 1.2 Badania silnika po naprawie. 2. Układ jezdny i hamulcowy, w tym: - wymiana ogumienia; - demontaż kół i regulacja lub wymiana łożysk; - wymiana okładzin lub szczęk hamulcowych; - demontaż i wymiana zużytych elementów siłowników pneumatycznych; - wymiana rozpieraczy szczęk hamulcowych i ich ułożyskowania; - wymiana zaworów, regulatorów, odwadniaczy, kurków powietrza; - wymiana przewodów powietrza; - regeneracja lub wymiana zużytych piast kół; - wymiana zdeformowanych tarcz kół - wymiana zużytych śrub mocowania kół; - wymiana lub oczyszczenie wnętrza zbiornika powietrza; 2.1 Regulacja hamulców. . 2.2 Próby instalacji hamulcowej /szczelność, ciśnienie/. 2.3 Próby trakcyjne podwozia. 3. Układ przeniesienia napędu w tym: - naprawa lub wymiana sprzęgła; - naprawa lub wymiana skrzyni biegów; - naprawa lub wymiana wału napędowego; - remont lub naprawa mostu tylnego; 4. Instalacja elektryczna, w tym: - naprawa lub wymiana wszystkich przewodów, kabli, wskaźników, styczników, przekaźników, reflektorów, lamp, świateł odblaskowych, złącz, gniazd dawczych, i biorczych, bezpieczników; - wymiana lub naprawa lusterek podgrzewanych; - zamontowanie ogrzewania kabiny kierowcy lub inne: - sprawdzenie i w razie potrzeby wymiana silników elektrycznych; 4.1 Regulacja wielkości prądu ładowania. 4.2 Wyzerowanie licznika kilometrów. 4.3 Badania instalacji elektrycznej. 5. Kabina i rama nośna w tym: - wymiana tapicerki - naprawa lub wymiana siedzeń; - naprawa lub wymiana siodła ciągnika - naprawa połączeń spawanych; - prostowanie lub wymiana elementów oblachowania; - wymiana zużytych zaczepów osłon i zawiasów; - sprawdzenie i w razie potrzeby wymiana zamków; 6 .Badania diagnostyczne ciągnika po naprawie. 7. Malowanie - barwa części specjalnej wg RAL 2011.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.41.00 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.41.00 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę odpowiadającą swym rodzajem i wartościom usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 3) Oświadczenie, że zapoznałem się z treścią wymagań technicznych wykonania i odbioru usługi - załącznik nr 6 4) Wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4653 84-313 Siemirowice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4653 Siemirowice, budynek nr 8, kancelaria pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.