eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZED BUDYNKAMI SPICHRZY PRZY SKRZYŻOWANIU ULIC MOSTOWEJ I GRODZKIEJ W BYDGOSZCZY.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Bydgoszcz: ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZED BUDYNKAMI SPICHRZY PRZY SKRZYŻOWANIU ULIC MOSTOWEJ I GRODZKIEJ W BYDGOSZCZY.
Numer ogłoszenia: 147357 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZED BUDYNKAMI SPICHRZY PRZY SKRZYŻOWANIU ULIC MOSTOWEJ I GRODZKIEJ W BYDGOSZCZY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./, polegające na zagospodarowaniu placu przed budynkami spichrzy przy skrzyżowaniu ulic Mostowej i Grodzkiej w Bydgoszczy, na warunkach szczegółowo określonych w: 1.specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.dokumentacji projektowej, 3.wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót, 4.wzorze umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-4 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Zakres robót budowlanych: 1.Mała architektura: 1) Amfiteatr - ściany oporowe żelbetowe z betonu B 30 - 17,6 m3 - płyty fundamentowe żelbetowe z betonu B 30 - 15,3 m3 - posadzka z płyt granitowych - 153 m2 - okładziny cokołów i ścian z płyt granitowych - 41 m2 2) Schody - ściany żelbetowe z betonu B 30 gr. 20 cm - 12,1 m3 - stopnie żelbetowe z betonu B 30 - 5 m3 - posadzka z płyt granitowych - 24,5 m2 - okładzina z płyt granitowych - 12,5 m2 3) Ławki - słupki żelbetowe z betonu B 30 - 4,7 m3 - ławki z drewna twardego - 94 m 4) Fundament pod cokół pomnika - żelbetowy z betonu B 30 - 1,4 m3 5) Przeniesienie rzeźby Łuczniczki - demontaż rzeźby wraz z cokołem, transport na miejsce montażu, montaż rzeźby wraz z cokołem na przygotowanym fundamencie, oczyszczenie rzeźby i cokołu wraz z uzupełnieniem ubytków. 2.Nawierzchnia placu i chodników - 232 m2 - nawierzchnia z płyt kamiennych 60 x 60 ( z odzysku) na podsypce cementowo-piaskowej - 148 m2 - niecka z płyt kamiennych wokół tryskaczy 12 m2 - nawierzchnia z płyt kamiennych 50 x 50 na podsypce cementowo-piaskowej - 61 m2 - nawierzchnia z płyt betonowych 50 x 50 ( z odzysku) na podsypce cementowo-piaskowej - 11 m2 3. Odwodnienie - kanał z rur PVC Ø 200 (17,0 m), kanał z rur Ø 110 (2,5 m), wpust deszczowy (1 szt.), odwodnienie liniowe typu Aco Drain (lub równoważne) - 22 m, studnie rewizyjne Ø 1500 (2 szt.) 4. Przyłącze wodociągowe - z rur ciśnieniowych PE Ø 50 - 16 m 5. Oświetlenie uliczne - słupy oświetleniowe typu MS-9 (lub równoważne) - 2 szt., wysięgniki rurowe typu Pastorał (lub równoważne) - 4 szt., oprawy typu Albana (lub równoważne) - 4 szt., projektory oświetleniowe na słupie - 4 szt. ( w tym 3 szt. istniejących), rury osłonowe - 61 m, układanie kabli 157 m. 6. Urządzenie zieleni - karczowanie krzewów (128 m2), renowacja trawników (80 m2), przesadzenie drzew - 1 szt., pielęgnowanie zieleni w okresie 1 roku po odbiorze robót. Program prac budowlanych: 1.Wdrożenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót na obiekcie w oparciu o wykonany przez Wykonawcę projekt tymczasowej organizacji ruchu. Projekt należy wykonać w oparciu o wytyczne Zamawiającego. Uzgodnić z Wydziałem Inżynierii Ruchu ZDMiKP i poddać procesowi zatwierdzenia. 2. Wykonanie robót pomiarowych. 3. Wykonanie robot rozbiórkowych. 4. Wykonanie wycinki drzew i krzewów. 5. Wykonanie robót ziemnych. 6. Wykonanie robót montażowych związanych z: 1)budową kanalizacji deszczowej, 2)budową przyłącza wodociągowego, 3)wykonaniem i przebudową oświetlenia ulicznego i sieci energetycznej, 7. Wykonanie małej architektury: 1)budowa amfiteatru, 2)przeniesienie rzeźby Łuczniczki. 8. Wykonanie i przebudowa nawierzchni placu i chodników. 9. Renowacja zieleni. Wykonawca wykona siłami własnymi zakres zamówienia dot. robót ogólnobudowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją -WADIUM - zagospodarowaniu placu przed budynkami spichrzy przy skrzyżowaniu ulic Mostowej i Grodzkiej w Bydgoszczy - nr sprawy 063-..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 UPZP, 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, w tym: 1)kierownikiem budowy i kierownikiem robót ogólnobudowlanych, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót ogólnobudowlanych, 2)kierownikiem robót drogowych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 3)kierownikiem robót wodno-kanalizacyjnych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 4)kierownikiem robót elektroinstalacyjnych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do minimum 1 kV, 5)osobą na stanowisko dozoru legitymującą się świadectwem kwalifikacyjnym D w zakresie dozoru urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do minimum 1kV, 6)dwiema osobami, legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym E w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do minimum 1kV, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.06.83.578). 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty ogólnobudowlanej o wartości nie mniejszej niż 300.000. zł brutto, 4)dysponują potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym m.in.: - min 1 samochodem do transportu materiałów budowlanych, - min 1 koparką, - min 1 piłą mechaniczną, - min 1 ładowarką, - min 1 żurawiem samochodowym, - min 1 zagęszczarką mechaniczną, - min 1 pompą do betonu, 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 300.000,- PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 300 000,- (słownie: trzysta tysięcy 00/100) PLN. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 11 SIWZ) potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. 2.Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1)nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2)nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złoży dokumenty zawierające błędy (np. kopia dokumentu nie została poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3)nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 5.Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 3) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2.na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) wykaz osób i podmiotów niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru Zamawiającego), 2) uprawnienia budowlane, 3) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) świadectwa kwalifikacyjne D i E, 3.na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 4.na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 5.na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można zakupić do dnia 23.07.2008 r. osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena: 60 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:45, miejsce: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.02/parter (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 23.07.2008 r. godz.: 11:00 Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.