eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane w budynku przy ul. Żubardzkiej 2a w Łodzi w zakresie1. Remont pomieszczeń pralni i prasowalni 2. Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Łódź: Roboty budowlane w budynku przy ul. Żubardzkiej 2a w Łodzi w zakresie: 1. Remont pomieszczeń pralni i prasowalni 2. Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku
Numer ogłoszenia: 147349 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, ul. Gdańska 32, 90-716 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6621602, fax 042 6621666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w budynku przy ul. Żubardzkiej 2a w Łodzi w zakresie: 1. Remont pomieszczeń pralni i prasowalni 2. Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku przy ul. Żubardzkiej 2a w Łodzi określone dokumentacją kosztorysową Zamawiającego z użyciem materiałów Wykonawcy. Przedmiot zamówienia określono według Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Remont pomieszczeń pralni i prasowalni: - Roboty wykończeniowe, pozostałe CPV 45450000-6 - Roboty malarskie CPV 45442100-8 - Kładzenie terakoty CPV 45431100-8 - Kładzenie glazury CPV 45431200-9 Wymiana drzwi do świetlicy i klatki schodowej I piętra oraz wewnętrznych drzwi do pokoi na II piętrze od nr 201 do nr 221 wraz z drzwiami do łazienki damskiej, kuchni i klatki schodowej jak i drzwi wewnętrznych do pokoi na III piętrze od nr 301 do nr 321 wraz z drzwiami do łazienki damskiej i klatki schodowej: - Instalowanie drzwi CPV 45421100-5 - Roboty malarskie CPV 45442100-8 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych części zamówienia określa dokumentacja kosztorysowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia. Niespełnienie warunków ( brak złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków oraz udokumentowania spełniania warunków) skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie, przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników; - oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej, w/w oświadczenie składają wszyscy uczestnicy; - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( załącznik nr 3 do SIWZ ). W przypadku ofert wspólnej, w/w oświadczenie składają wszyscy uczestnicy. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: - wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załącznikiem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ ); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik nr 4 do SIWZ ); - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (między innymi aktualny wpis na listę członków samorządu zawodowego, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem funkcji technicznych w budownictwie); - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ). W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na dzień składania oferty na kwotę min. 70 000,00PLN. Wykonawca zobowiąże się do przedłużenia ważności polisy lub innego dokumentu do czasu zakończenia i odebrania robót przez zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wykonawca winien złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty o których mowa w lit. a, b, c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników. 3. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: a) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie; b) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) uchwałę wspólników ( chyba, że umowa spółki stanowi inaczej ) wyrażająca zgodę na zawarcie umowy z zamawiającym w przypadku wygrania przetargu, zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych, o ile taki dokument jest wymagany prawem zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bip.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Muzyczna im.Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, 90-716 Łódź,ul. Gdańska 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 09:15, miejsce: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, 90-716 Łódź, ul.Gdańska 32 Kancelaria pok.25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.