eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Bochnia: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP III
Numer ogłoszenia: 147347 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia , ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6123361 w. 26, faks 14 6119922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP III Zakres projektowania będzie obejmował: Zadanie nr 1 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości DAMIENICE : długość odcinka ok.1820mb, 21 szt. lamp LED, 1 reduktor mocy Uwaga - wg map zagrożenia powodziowego cześć zakresu rozbudowy oświetlenia znajduje się w obrębie obszaru szczególnego zagrożenia powodzią na których prawdopodobieństwo wystąpienia powodzi jest średnie i wynosi raz na 100 lat - należy uzyskać uzgodnienie z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Krakowie; 1.1 Damienice - ul. Osiedlowa a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.10 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED, c) szafa sterownicza na słupie; 1.2 Damienice - ul. Zapole, Krótka, Ogrodowa a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.900mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 9 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 1.3 Damienice - ul. Brzozowa a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.210 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza; 1.4 Damienice - ul. Zakole a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.200 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c)szafa sterownicza; 1.5 Damienice - ul. Oleśnickiego , Słoneczna a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.500 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 5 szt. LED, c)szafa sterownicza Zadanie nr 2 - Zadanie nr 2 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości MOSZCZENICA: długość odcinka ok.1480 mb, 21 szt. lamp LED, 3 reduktory mocy: 2.1 Moszczenica - droga nr 165: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.200 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza; 2.2 Moszczenica - droga nr 315; a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.10 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED, c) szafa sterownicza na słupie; 2.3 Moszczenica - droga nr E-4 przystanek a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.400 mb, ( Łącznie po 200 mb. jednostronnie ) b) dobór i rozmieszczenie opraw - 6 szt. LED , ( obustronnie ) c) szafa sterownicza; 2.4 Moszczenica - droga do E-4, a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.250 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza; 2.5 Moszczenica - droga do kopalni a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.400 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 4 szt. LED, c) szafa sterownicza Ponadto część zakresu występuje w obrębie osuwiska nr 3430 wg map osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi (SOPO); 2.6 Moszczenica - droga do dz. nr 265: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.100 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED, c) szafa sterownicza Uwaga - część zakresu rozbudowy leży w terenie R2 - tereny rolne bez prawa zabudowy położony w strefie osuwania się mas ziemnych wg Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bochnia. 2.7 Moszczenica - droga do dz. nr 289 a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.120 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED, c) szafa sterownicza; Uwaga - część zakresu rozbudowy leży w terenie R2 - tereny rolne bez prawa zabudowy położony w strefie osuwania się mas ziemnych wg Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bochnia. Zadanie nr 3 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości PROSZÓWKI: długość odcinka ok.3120mb, 40 szt. lamp LED, 4 reduktory mocy Uwaga - wg map zagrożenia powodziowego cześć zakresu rozbudowy oświetlenia znajduje się w obrębie obszaru szczególnego zagrożenia powodzią na których prawdopodobieństwo wystąpienia powodzi jest średnie i wynosi raz na 100 lat - należy uzyskać uzgodnienie z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Krakowie; 3.1 Proszówki - ul. Sportowa + ul. Krótka a)linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.750 mb, b)dobór i rozmieszczenie opraw - 9 szt. LED, c)szafa sterownicza z reduktorem mocy; 3.2 Proszówki - ul. Zacisze a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.150 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza; 3.3 Proszówki - ul. Nad Młynówką: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.150 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED, c) szafa sterownicza; 3.4 Proszówki - ul. Paszyca + ul. Polna: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.740 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 8 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 3.5 Proszówki - ul. Rzemieślnicza + ul. Kolonia a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.870 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 9 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 3.6 Proszówki - ul. Pogodna + ul. Szklarniowa a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.300 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 5 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 3.7 Proszówki - ul. Dworska (k. przedszkola): a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.150 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza; 3.8 Proszówki - ul. Nad Rabą: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.10 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED, c) szafa sterownicza na słupie Zadanie nr 4 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości GAWŁÓW: długość odcinka ok.730mb, 10 szt. lamp LED, 1 reduktor mocy: 4.1 Gawłów - Droga do Raby a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.10 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED, c) szafa sterownicza na słupie: 4.2 Gawłów - Droga powiatowa w kierunku Ostrowa Szlacheckiego a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.600 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 6 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 4.3 Gawłów - Droga przy boisku sportowym a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok120 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza Zadanie nr 5 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości SIEDLEC: długość odcinka ok.2210 mb, 28 szt. lamp LED, 2 reduktory mocy; 5.1 Siedlec - Droga do oczyszczalni a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.100 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED, c) szafa sterownicza; 5.2 Siedlec - Droga powiatowa w kierunku szkoły: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.700mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 7 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 5.3 Siedlec - Droga przy nowym osiedlu: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok300 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 4 szt. LED, c) szafa sterownicza; 5.4 Siedlec - Droga nr 666: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.200mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3 szt. LED, c) szafa sterownicza: 5.5 Siedlec - Droga nr 603: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.10mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 1 szt. LED, c) szafa sterownicza na słupie 5.6 Siedlec - Droga - górny Siedlec dz. 503: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.220mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw- 3szt. LED, c) szafa sterownicza, 5.7 Siedlec - Droga do P.Więcława a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.200 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 3szt. LED, c) szafa sterownicza: 5.8 Siedlec - Droga powiatowa przy cmentarzu: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.480 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 5szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy Zadanie nr 6 - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia w miejscowości BUCZYNA: długość odcinka ok.2130 mb, 22 szt. lamp LED, 2szt. reduktorów mocy: 6.1 Buczyna - Droga dz. 164 a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.900 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 9 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy; 6.2 Buczyna - Droga dz. 401: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.1050 mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 11 szt. LED, c) szafa sterownicza + reduktor mocy, 6.3 Buczyna - Droga dz. 42/1: a) linia napowietrzna / kablowa oświetlenia ulicznego o łącznej długości ok.180mb, b) dobór i rozmieszczenie opraw - 2 szt. LED, c) szafa sterownicza Podane długości linii napowietrznej lub kablowej oświetlenia są długościami orientacyjnymi, Wykonawca zaprojektuje w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowanego w ofercie. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie mapy do celów projektowych stanowiącej podstawę opracowania części graficznej projektu technicznego; 2. Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych dla każdego zadania oddzielnie; 3.Uzyskanie ogólnych technicznych warunków przyłączenia do sieci TAURON S.A. 4. Przygotowanie koncepcji oświetlenia wraz z propozycją rozwiązań techniczno- materiałowych - przed przystąpieniem do prac projektowych uzyskać akceptację Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań techniczno-materiałowych - bezzwłocznie. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dla każdego zadania oddzielnie. 6. Szczegółowy kosztorys inwestorski i przedmiary robót wraz z ich ewentualną aktualizacją w okresie 2 lat od realizacji zamówienia - dla każdego zadania oddzielnie. 7. Dokumentacja formalno-prawna w 1 egzemplarzu, zawierająca: a.informację z rejestru ewidencji gruntów dla działek, na których zlokalizowane będzie projektowane oświetlenie, b.zgody wszystkich właścicieli lub ich pełnomocników na dysponowanie terenem w celu realizacji projektowanego oświetlenia wraz z działkami, po których przebiegać będzie sieć elektroenergetyczna do zasilania projektowanego oświetlenia, c.zezwolenie na wejście w teren działek, na których zlokalizowane będzie projektowane oświetlenie. 8. uzyskaniem dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót w terenie tj. (prawomocnego pozwolenia na budowę, mając na uwadze obowiązujące w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane). Wykonawcy zostanie udzielone pełnomocnictwo w celu załatwienie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz do podpisywania oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane w celu złożenia wniosku o pozwolenia na budowę oraz uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 9. Sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie realizacji inwestycji (wg potrzeb Zamawiającego): a.osobista obecność Wykonawcy na budowie wg. potrzeb wynikających z postępu robót i w terminach zapewniających ciągłość prac (bez przestojów) oraz na każde wezwanie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od wezwania (chyba że strony uzgodnią inne terminy stosownie do potrzeb), b.wykonywanie czynności, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013, poz.1409 z późn. zm.), c.udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane, d.udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji, e.opracowanie rysunków zamiennych i rysunków szczegółowych rozwiązań technicznych nieujętych w projekcie. f.opracowanie rysunków zamiennych zgodnie z art. 36a Prawa Budowlanego w razie potrzeby 10. Projekty budowlane należy opracować w 5 egzemplarzach i projekty wykonawcze opracować w 2 egzemplarzach uzgodnionych w Tauron Dystrybucja S.A., specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 1 egzemplarzu, kosztorys inwestorski oraz przedmiary robót w 1 egzemplarzu. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami. 11. Opracowanie w zależności od potrzeb: opinii geotechnicznej, dokumentacji badań podłoża gruntowego, projektu geotechnicznego lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych z dnia 25 kwietnia 2012r. dla realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Sporządzenia operatów wodno-prawnych - jeśli będzie wymagane 13. W zależności od potrzeb uzyskanie niezbędnych uzgodnień i dokumentacji w związku z projektowaniem inwestycji na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią zgodnie z ustawą Prawo wodne . 14. Uzyskanie w formie pisemnej oświadczeń właścicieli, współwłaścicieli, spadkobierców, zarządców i innych osób uprawnionych dla nieruchomości objętych przebiegiem projektowanej rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego , potwierdzających udzielenia Gminie Bochnia nieodpłatnego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowy i eksploatacji przedmiotu zamówienia 15. Sporządzenie wykazu działek, po których będzie przebiegać sieć oświetlenia ulicznego wraz z wykazem działek i ich właścicieli 16.Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 17. Komplet dokumentów należy dostarczyć również w wersji elektronicznej w formacie PDF, o parametrach nie gorszych niż wyszczególnionych w tabeli poniżej, na płycie CD wg następującego podziału: 18. Projekty budowlano-wykonawczy wraz mapami i Informacją BIOZ- 1 plik 19. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- 1 plik 20. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST- 1 plik 21. Przedmiar robót- 1 plik 22. Kosztorys Inwestorski- 1 plik 23. Komplet dokumentów od 5-8, 10-22 należy wpiąć do segregatora formatu A-4 dla każdego zadania osobno. 24. udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane, 25. udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji 3. Uwaga: Zgodnie z zapisem art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2015r. Dz. U. poz. 2164 ze zm.)., opracowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) będą stanowiły opis przedmiotu zamówienia w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca sporządzając dokumentację projektową stanowiącą przedmiot zamówienia musi kierować się zasadami wynikającymi z zapisów art. 29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym Zamawiający zwraca uwagę, iż przygotowany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi przepisami Prawo Zamówień Publicznych w dacie ich przekazania Zamawiającemu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w rozdz. III SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000zł PLN, słownie: trzy tysiące złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Numer 27 8589 0006 0260 0110 0001 0004 z adnotacją Wadium - na zadanie Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych na budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Bochnia - ETAP III lub w kasie Urzędu Gminy, ul. Kazimierza Wielkiego 26, w godz. od 9.00 - 14.00 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w formie poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w oryginale. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium składa się w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sekretariacie, pok. nr 11 - nie należy spinać z resztą oferty. 4. Wadium wnosi się najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożone oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożone oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożone oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń) oraz posiadającą min. roczne doświadczenie zawodowe w projektowaniu dla w/w specjalności, licząc od dnia uzyskania decyzji o nadaniu uprawnień do projektowania, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. UWAGA! Projektanci powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.z 2014r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożone oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. Formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do SIWZ; 4. Pisemne zobowiązanie lub inny dokument o którym mowa w Rozdziale VII pkt 3, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp; 5. Informacja dotycząca podwykonawców jeśli dotyczy- według załącznika nr 7 SIWZ; 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium UWAGA: Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem pełnomocnictwa i zobowiązania podmiotu trzeciego które musi być złożone w formie oryginału bądź poświadczonej notarialnie kopii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art.144 Pzp dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach: a) wystąpienia zdarzeń losowych, b) w przypadku konieczności dokonania korekt w zatwierdzonym przez Zamawiającego rozwiązaniu projektowym, wynikających ze stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących), c) gdy właściwe organy administracji publicznej i instytucje uzgadniające nie wydały wymaganych decyzji administracyjnych lub uzgodnień w ustawowym terminie (np. w przypadku decyzji środowiskowej są to 3 miesiące), a w przypadku zarządzających, gruntami i mediami w terminie 1 miesiąca, a także w przypadku zmiany uzgodnienia, bądź wniesienia po wydaniu tych decyzji lub uzgodnień dodatkowych wymogów skutkującego koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie. 2. Z uwagi na niezależne od stron okoliczności, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy. Zmiana ta może dotyczyć osób reprezentujących Strony, 3. Zmiana Projektanta, Podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy do umowy 4. w przypadku zmiany stawki podatku VAT Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków umowy o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, pok nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, pok. nr 11 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.