eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Wykonanie projektów budowlanych przebudowy rynku miasta Gołdap, w celu przystosowania go do pełnienia dodatkowej funkcji dla potrzeb uzdrowiska Gołdap.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Gołdap: Wykonanie projektów budowlanych przebudowy rynku miasta Gołdap, w celu przystosowania go do pełnienia dodatkowej funkcji dla potrzeb uzdrowiska Gołdap.
Numer ogłoszenia: 147305 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych przebudowy rynku miasta Gołdap, w celu przystosowania go do pełnienia dodatkowej funkcji dla potrzeb uzdrowiska Gołdap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i wykonanie projektu przebudowy rynku miasta Gołdap, w celu przystosowania go do pełnienia dodatkowej funkcji dla potrzeb uzdrowiska Gołdap. Obszar objęty opracowaniem to teren ograniczony zewnętrznymi krawężnikami jezdni, o powierzchni około 2,25 ha- oznaczony na załączniku nr 6. 1.2. W zakres opracowania wchodzi: a) nowa aranżacja zieleni - koncepcja, projekt, b) przebudowa małej architektury (fontanny i ewentualnie sadzawki oraz wprowadzenie nowych elementów m. in. neutralizujących bryłę pomnika Braterstwa Broni - koncepcja, projekt budowlany i projekt wykonawczy; c) przebudowa oświetlenia -koncepcja, projekt budowlany i projekt wykonawczy; d) przebudowa ciągów komunikacyjnych - głównego parkingu i części ciągów pieszych - koncepcja, projekt budowlany i projekt wykonawczy; e) ewentualna przebudowa sieci infrastruktury technicznej w zakresie niezbędnym do realizacji ww inwestycji-koncepcja, projekt budowlany i projekt wykonawczy; 1.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwu etapach: Etap I - wykonanie koncepcji z wizualizacją i orientacyjnym zestawieniem kosztów w oparciu o wskaźniki kosztów niezbędnych w trakcie opracowywania studiów wykonalności inwestycji i składania wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych wykonanie do 1 września 2008 roku. Etap II - wykonanie dokumentacji technicznej w oparciu o zatwierdzoną przez zamawiającego koncepcję, składającej się z: - projektów budowlanych - w 6 egz. - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - w 6 egz. - przedmiarów robót - w 6 egz. - kosztorysów inwestorskich - w 1 egz. - kosztorysów ofertowych (ślepe) - w 6 egz. Ww. dokumenty należy wykonać w formie papierowej oraz w formie elektronicznego zapisu na CD w postaci plików PDF (niezbędnych do publikacji zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych), odrębnie dla poszczególnych zadań. wykonanie do 15 października 2008 r,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: odstąpiono od pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki. 2.1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 2.1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.1.3 złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji 2.1.4 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, 2.1.5 Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ) 2.1.6 Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.7 Udzielą 30 dniowego terminu płatności, 2.1.8 Wniosą wadium w wysokości określonej w Rozdziale III pkt. 8, ppkt. 8.1. SIWZ. 2.1.9 Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat lub w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (przedstawione na załączniku nr 3), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 2.1.10. Udokumentują posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.11. Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, m.in. w branżach: architektonicznej, sanitarnej, drogowej, elektrycznej. 2.1.12. Udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym posiadają uprawnienia budowlane do projektowania: -w branży architektonicznej, -w branży sanitarnej, -w branży drogowej, -w branży elektrycznej. 2.2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1 Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 3.1.2 Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2). 3.1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert). 3.1.4 Uprawnienia budowlane do projektowania m. in. w branżach: architektonicznej, sanitarnej, drogowej, elektrycznej. 3.1.5 Zaświadczenia o przynależności do stosownych izb zawodowych aktualne na dzień składania ofert, 3.1.6 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat lub w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (przedstawione na załączniku nr 3), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Do wykazu należy dołączyć prezentację - wizualizację jednej z podanych prac. 3.1.7 Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4 , (dotyczy osób określonych w pkt. 3.1.4. i 3.1.5.) 3.1.8 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.9 Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, 3.1.10 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. 3.1.11 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 3.1.12 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 5), 3.1.13 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie 3.1.14 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, pok.23 19 - 500 Gołdap.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14 -sekretariat 19 - 500 Gołdap.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.