eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2015_2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Mszana: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2015_2016
Numer ogłoszenia: 147291 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 32 4759740, 4759755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2015_2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2015_2016 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Mszana, b) odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Połomia, c) odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Gogołowa, d) wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwach Mszana, Połomia, Gogołowa. Wykazy ulic i miejsc do zimowego utrzymania stanowią załączniki nr 1, nr 2, nr 3 do projektu umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ. Warunki wykonywania usługi: a) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać możliwość załadunku materiałów przeznaczonych do likwidacji śliskości na drogach i chodnikach bez konieczności wyjazdu poza teren Gminy. b) Usługa wykonywana będzie w dni robocze, niedziele i święta, w systemie całodobowym, nie zależnie od pory dnia w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. c) Do realizacji usługi Wykonawca używać będzie sprzętu wyposażonego i oznakowanego wg przepisów o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP i ppoż. d) Wykonawca umożliwi zabudowę systemu monitorowania pracy sprzętu pracującego przy realizacji umowy a także zapewni całodobową łączność osoby odpowiedzialnej jak również operatorów sprzętu z pracownikiem Urzędu Gminy. e) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję wykonanych prac oraz panujących warunków pogodowych na kartach pracy oraz składać meldunki z wykonanych prac codziennie odpowiedzialnemu pracownikowi Urzędu Gminy. f) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przejezdność wszystkich dróg do godz. 5.00 rano, natomiast uprzątnięcie śniegu z parkingów do godz. 7.00 rano. g) Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania dróg na całej szerokości jezdni, odśnieżania skrzyżowań na całej powierzchni, na wąskich drogach w widocznych miejscach do odśnieżania tzw. mijanek jak również do odśnieżania chodników h) W przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego dyspozytora, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w ciągu 1,5 godz. od wydania polecenia rozpoczęcia. i) W razie konieczności Wykonawca ustawi udostępnione przez Zamawiającego płotki przeciwśnieżne przy drogach gminnych w miejscach wskazanych przez odpowiedzialnego pracownika UG. j) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość i bezpieczeństwo wykonywanych robót. k) Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający innym użytkownikom dróg. l) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za wszelkie szkody wyrządzone w toku wykonywania prac objętych niniejszą umową jak również szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, m) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia sprzętu zabudowanego do monitorowania prac. n) Rozliczenie czasu pracy następuje na podstawie odczytów systemu monitorowania czasu pracy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie informować odpowiedzialnego pracownika UG o ewentualnym wykorzystaniu do prac sprzętu nie posiadającego systemu monitorowania - pojazd taki może zostać użyty po uzyskaniu zgody pracownika UG a rozliczenie nastąpi na podstawie karty pracy pojazdu zatwierdzonej przez osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia. Analogicznie niezwłocznemu zgłoszeniu podlega sytuacja jakiejkolwiek awarii systemu monitorowania czasu pracy. o) Do rozliczenia wykonywania usługi przyjmuje się faktyczny czas pracy wykonany przez Wykonawcę na terenie Gminy. Zamawiający nie zalicza jako czasu wykonywania usługi dojazdu jak również powrotu na teren bazy Wykonawcy. Zamawiający nie zalicza również czasu nieuzasadnionych przerw w wykonywaniu usługi..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia zamówienia uzupełniającego może objąć: a) odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Mszana, b) odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Połomia, c) odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Gogołowa. Wielkość zamówienia może wynieść do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę zimowego utrzymania dróg o standardzie dróg gminnych i posiada dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 i przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje specjalistycznym sprzętem umożliwiającym wykonanie zamówienia, w tym, co najmniej: a. co najmniej jednym ciągnikiem z pługiem do odśnieżania o mocy minimalnej 75 KM z napędem 4x4 dla każdej części zamówienia, b. co najmniej jednym ciągnikiem z pługiem do odśnieżania o mocy minimalnej 34 KM dla każdej części zamówienia c. co najmniej jednym rozsiewaczem zawieszanym o minimalnej ładowności 500 kg dla każdej części zamówienia, d. jedną dla wszystkich części zamówienia koparko-ładowarką. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i przedłożonego przez Wykonawcę wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wskaże co najmniej dwie osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną (opłaconą) polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy oraz przedłożonej przez Wykonawcę kopii zawartej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem jej opłacenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą składa również następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełnioną i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Ofertę wraz z załącznikami - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza oferty 2. pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej 3. oświadczenie Wykonawcy o obowiązku podatkowym u Zamawiającego (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do Formularza ofertowego) 4. dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie: - wszystkich przedstawicieli stron, - nr kont bankowych. 2. Dopuszcza się zmianę terminu wykonywania przedmiotu umowy w razie zależnie od warunków atmosferycznych. Zmiana terminu zakończenia wymaga zachowania formy pisemnego aneksu określającego ostateczną datę zakończenia wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy. 3. Zmianę kwoty wynagrodzenia dopuszcza się w wypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszana.finn.pl/bipkod/013/009/001
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana Sekretariat Urzędu pok. 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2015_2016 - sołectwo Mszana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Mszana. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwie Mszana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2015_2016 - sołectwo Połomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Połomia. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwie Połomia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Mszana w sezonie zimowym 2015_2016 - sołectwo Gogołowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotków przeciwśnieżnych w sołectwie Gogołowa. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwie Gogołowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.