eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie przeglądów technicznych, usuwanie awarii oraz konserwacje (serwis) urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 8, 9, 10, pl. Nowy Targ 1/8, al. Kromera 44, ul. Kotlarskiej 41, ul. G. Zapolskiej 2/4, ul. Świ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Wrocław: Wykonywanie przeglądów technicznych, usuwanie awarii oraz konserwacje (serwis) urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 8, 9, 10, pl. Nowy Targ 1/8, al. Kromera 44, ul. Kotlarskiej 41, ul. G. Zapolskiej 2/4, ul. Świ
Numer ogłoszenia: 147266 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 120181 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów technicznych, usuwanie awarii oraz konserwacje (serwis) urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 8, 9, 10, pl. Nowy Targ 1/8, al. Kromera 44, ul. Kotlarskiej 41, ul. G. Zapolskiej 2/4, ul. Świdnickiej 53, ul. Włodkowica 20/22, ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: a) przeglądy techniczne urządzeń klimatyzacyjnych b) konserwacje (serwis) urządzeń klimatyzacyjnych 2. Zakres prac obejmuje: a) usuwanie na bieżąco usterek i awarii oraz innych nieprawidłowości w działaniu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, b) dokonywanie przeglądów w terminach i zakresach określonych przez producenta w dokumentacji technicznej, c) zapewnienie pełnego zakresu czynności konserwacyjnych, oraz dostawę drobnych materiałów eksploatacyjnych ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia, d) utrzymanie urządzeń klimatyzacyjnych w stałym ruchu z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwatorskich i podczas usuwania powstałych awarii (po godzinach pracy Urzędu) i naprawczych, 3. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) sporządzenia harmonogramu przeglądów dla wszystkich urządzeń w budynkach UM w ciągu 7 dni od podpisania umowy, b) odnotowania w dzienniku konserwacji przeprowadzonych czynności i potwierdzenie ich podpisem, c) bezzwłocznego powiadomienia bezpośredniego przełożonego lub użytkownika o zauważonych usterkach wymagających naprawy urządzenia klimatyzacyjnego, d) przed przystąpieniem do wykonania usługi, konserwator poinformuje Zamawiającego o terminie rozpoczęcia i zakończenia pracy, e) sporządzenia, po wykonaniu zakresu prac protokołu z konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych z potwierdzeniem Administratora Obiektu, f) rozpoczęcia usuwania awarii zgłoszonych w dni robocze do godziny 15.45 w terminie: - 2 godzin w zakresie napraw podstawowego zakresu części zamiennych, - 5 dni w zakresie napraw części zamiennych sprowadzonych z zagranicy (np. elektronika), g) wykonywania przeglądów technicznych w miesiącach: styczeń, luty, kwiecień, maj, lipiec, sierpień, październik, listopad h) wykonywania konserwacji (serwisu) oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Kod CPV wg słownika 2008: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 468120 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEAN Sp. z o.o., pl. Strzelecki 20, 50-224 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 468120.00
  • Oferta z najniższą ceną: 468120.00 / oferta z najwyższą ceną: 468120.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.