eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Opracowanie projektu na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i zasilaniem elektrycznym w Zagorzycach Etap - I i w Części Góry Ropczyckiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Sędziszów Małopolski: Opracowanie projektu na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i zasilaniem elektrycznym w Zagorzycach Etap - I i w Części Góry Ropczyckiej
Numer ogłoszenia: 147261 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134727 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i zasilaniem elektrycznym w Zagorzycach Etap - I i w Części Góry Ropczyckiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Stan istniejący: W Zagorzycach i Części Góry Ropczyckiej brak jest kanalizacji sanitarnej. Ścieki z gospodarstw domowych oraz 2 szkół doprowadzane są do szamb i wywożone na oczyszczalnię ścieków. Często szamba są nieszczelne i ścieki przelewają się do rowów i rzeki. Stąd jest potrzeba projektowania i budowy kanalizacji sanitarnej oraz wykonania przyłączy dla: - ok. 460 gospodarstw (ok. 1 880 mieszkańców) w Zagorzycach - ok. 23 gospodarstw (ok. 90 mieszkańców) w Górze Ropczyckiej w etapie - I, na który jest rozpisany przetarg. Jeżeli będzie występować sytuacja /jednostkowa/, gdzie ze względów ekonomicznych bądź technicznych /w trakcie eksploatacji/ nie uzasadniona byłaby budowa sieci, gmina może podjąć decyzję w porozumieniu z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Sędziszowie Małopolskim i zasięgnięciu opinii od projektanta o budowie kilku przydomowych oczyszczalni. 2. Opracowanie winno zawierać: a/monitorowanie pompowni ścieków za pomocą GPRS z przekazywaniem danych do istniejącego monitoringu na oczyszczalni ścieków w Sędziszowie Małopolskim, b/projekt organizacji ruchu w przypadku prac na drogach, c/oświadczenia osób nie zainteresowanych przyłączeniem do kanalizacji. W tym przypadku projektuje się sieć do granicy gospodarstwa. Szczegółowy zakres i wytyczne określa SIW oraz załączona do SIWZ koncepcja. Koncepcja pokazuje kierunki opracowania, natomiast faktyczna długość sieci, przyłączy, ilości pompowni będzie uzależniona od zgód właścicieli działek na wejście w teren oraz od ukształtowania terenu. 3. W ramach zadania należy zaprojektować: sieć kanalizacyjną z przyłączami do wszystkich budynków podanych w punkcie 1 oraz będących w trakcie budowy w czasie trwania projektowania kanalizacji sanitarnej, ponadto do ewentualnych działek niezabudowanych, które mogą być zainwestowane w najbliższym okresie (szacunkowa ilość około 25 przyłączy o ile właściciele zwrócą się o zaprojektowanie przyłączy. Projekt winien również zawierać: a) część opisującą wydajność pompowni, ilość ścieków na dobę, RLM, zestawienia zawierające przekroje rurociągów, długość w/g średnic, kierunki spływu ścieków b) projekt organizacji ruchu w przypadku prac na drogach, c) oświadczenia osób nie zainteresowanych przyłączeniem do wodociągu. 4. Szczegółowy zakres opracowania obejmuje: 1) wyrysy i wypisy z rejestru ewidencji gruntów wraz z zawartymi umowami cywilno- prawnymi w celu uzyskania decyzji lokalizacyjnej i pozwolenia na budowę, 2) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w miejscowości Zagorzyce oraz części Góra Ropczycka, 3) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (Wykonawca wystąpi z wnioskiem o decyzję do Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim), 4) projekt budowlany wraz z wnioskiem i wykazem działek o posiadanym prawie do dysponowania na cele budowlane w/g wymogów Starostwa Powiatowego w Ropczycach. Na rysunkach projektu budowlanego winny być naniesione rzędne posadowienia studni kanalizacyjnych i kierunek spływu ścieków, 5) wykaz przyłączy z numerami działek i adresami, podane alfabetycznie, 6) podkłady geodezyjne sytuacyjno - wysokościowe do celów projektowych (aktualne) niezbędne do wykonania projektu wraz z wektoryzacją map, aktualizacją, rzeźbą terenu i opłatami w Ośrodku Geodezyjnym w Ropczycach, 7) dokumentację towarzyszącą (operat wodno-prawny) na przejście pod potokami, rowami, inne płatne uzgodnienia, decyzje w tym: uzyskanie warunków technicznych zasilania w energię elektryczną pompowni oraz warunków włączenia do istniejącej sieci kanalizacyjnej w Sędziszowie Małopolskim, 8) dokumentację badań geotechnicznych, 9) monitoring umożliwiający przesyłanie informacji o stanie pracy pomp w trybie ON-LINE do oczyszczalni ścieków wykorzystaniem technologii GPRS współpracujący z istniejącym monitoringiem na oczyszczalni ścieków w Sędziszowie Małopolskim przy ulicy Borkowskiej. Monitoringiem winien być również objęty poziom wody w pompowniach, otwarcie włazów zabezpieczających, monitoring studni głębinowych, 10) dokonanie płatnych uzgodnień m.in. na naradzie koordynacyjnej w Starostwie Ropczycko - Sędziszowskim, Karpackiej Spółce Gazowniczej, Państwowym Inspektorem Sanitarnym, 11) dokonanie uzgodnień branżowych przy skrzyżowaniach z gazem, kablami, ziemnymi i przejściami pod drogami, 12) projekty budowlane opracowane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz.462 ze zm.), bądź innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w trakcie opracowywania projektu, 13) projekty wykonawcze, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129 ze zm.), 14) kosztorysy inwestorskie uproszczone opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.), 15) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - na podstawie art. 20 ust.1 pkt. 1 b ustawy z dnia 2 lipca 1994r. Prawo budowlane i przepisu wykonawczego, 16) kompletne materiały do decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z umowami cywilno- prawnymi wejścia w teren działek (umowy projektant winien mieć podpisane występując o decyzję lokalizacyjną), 17) wnioski do Starostwa Powiatowego w Ropczycach o wydanie decyzji ograniczającej sposobu korzystania z działek /w przypadku braku zgód na wejście w teren z realizacją inwestycji, 18) wnioski (płatne ogłoszenia) do Starostwa Powiatowego o wydanie zezwolenia na zaprojektowanie inwestycji na działkach o nieuregulowanym stanie prawnym, 19) Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej zaprojektowanie przyłączy do nowo powstających budynków, jak również wykonanie przyłączy do działek obecnie niezabudowanych (ok. 25 działek), jeżeli właściciele zwrócą się o ich zaprojektowanie. 5. Dokumentacja projektowa. Dokumentację projektową należy wykonać w ilościach: a) projekt budowlany - 4 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej, b) projekt wykonawczy z przekrojami i profilami - 2 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej, c) przedmiar robót - 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. w formie elektronicznej, d) kosztorys inwestorski - 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. w formie elektronicznej, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej, f) dokumentację geotechniczną - 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej. g) wykaz przyłączy dla budynków i działek z adresami i nr działek (nazwiska w porządku alfabetycznym) - 1 egz. Formę elektroniczną dokumentacji projektowej należy przekazać Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych w formacie .pdf oraz dodatkowo w wersji edytowalnej: - w formacie .ath przedmiar robót i kosztorys inwestorski, - w formacie .dwg projekt budowlany i wykonawczy. Dokumentacja projektowa nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanych materiałów i urządzeń. 6. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Przebieg trasy kanalizacji i miejsca podłączenia przyłączy winny być uzgodnione z każdym właścicielem nieruchomości w formie umowy cywilno-prawnej. Integralną częścią umowy musi być załącznik graficzny przedstawiający projektowany przebieg trasy kanalizacyjnej podpisany przez właściciela nieruchomości i projektanta. W przypadku umów cywilno-prawnych podpisanych przez pełnomocnika lub spadkobierców należy dołączyć stosowny dokument wskazujący prawo do dysponowania gruntami lub składania oświadczeń woli w imieniu właściciela. 2) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego. Nadzór autorski wynikający z poprawy i koniecznych uzupełnień będzie pełniony w ramach kosztów opracowania dokumentacji projektowej. 3) Dokumentacja projektowa winna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu. 4) Dokumentacja projektowa winna umożliwić prawidłową realizację zadania oraz musi posiadać wszelkie wymagane opinie i uzgodnienia do uzyskania pozwolenia na budowę. Przed złożeniem materiałów do decyzji lokalizacyjnej projektant zobowiązany jest zorganizować Radę Techniczną i przedstawić główne założenia projektu. Radę Techniczną należy też zorganizować przed złożeniem dokumentacji do pozwolenia na budowę. 5) Dokumentacja projektowa winna być uzgodniona z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Sędziszowie Małopolskim - zarządcą sieci oraz z Podkarpackim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie. Przekroczenia dróg należy uzgodnić - gminnych: z Referatem Inwestycji, Drogownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim, - powiatowych: z Wydziałem Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Ropczycach, - krajowej: z Generalną Dyrekcja dróg Krajowych i Autostrad oddział w Rzeszowie. 6) Wykonawca wystąpi w imieniu Zamawiającego, którym jest Gmina Sędziszów Małopolski o wszelkie decyzje, uzgodnienia, warunki techniczne np. energetyczne, oświadczenia na podstawie stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez Gminę Sędziszów Małopolski. 7) Ewentualne wyłączenia podyktowane względami techniczno-ekonomicznymi, należy uzgodnić z Zamawiającym. UWAGA. Przy opracowywaniu kosztorysów inwestorskich projektant winien uwzględnić rzeczywiste ceny na roboty przy budowie kanalizacji sanitarnej w obrębie województwa podkarpackiego za okres ostatnich trzech lat licząc od daty końcowego wykonania projektu. Ceny, o których mowa wyżej mogą być zwiększone około 10 % ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Geokart - International Sp. z o. o., ul. Wita Stwosza 44, 35-113 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201323,00

  • Oferta z najniższą ceną: 201323,00 / Oferta z najwyższą ceną: 475272,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.