eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji, napraw, napełniania i legalizacji plecakowych miotaczy pieprzu i ręcznych miotaczy pieprzu będących na wyposażeniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Łódź: Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji, napraw, napełniania i legalizacji plecakowych miotaczy pieprzu i ręcznych miotaczy pieprzu będących na wyposażeniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego
Numer ogłoszenia: 147233 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124537 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji, napraw, napełniania i legalizacji plecakowych miotaczy pieprzu i ręcznych miotaczy pieprzu będących na wyposażeniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: przeglądów, konserwacji, napraw, napełniania i legalizacji plecakowych miotaczy pieprzu oraz ręcznych miotaczy pieprzu, będących na wyposażeniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego. CPV 50.60.00.00-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa obrony 50.80.00.00-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Rozliczenie za wykonaną usługę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń oraz ilości wykonywanych usług wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji oferty cenowej w granicach łącznej wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wyżej wymienione zmiany nie będą powodowały zmiany warunków umowy oraz konieczności wprowadzenia aneksu do zawartej umowy. Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależna od faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczyć wraz z urządzeniem dowód wykonania legalizacji w postaci znaku legalizacji umieszczonego na urządzeniu. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia bezpłatnej ekspertyzy w przypadku braku możliwości naprawy urządzenia lub gdy koszt naprawy przekracza 50% wartości nowego urządzenia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych. WYMAGANA GWARANCJA: - na okres nie mniej niż 12 miesięcy - na wymienione części zamienne - na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na wykonane usługi Termin wykonania usługi do 14 dni od daty odbioru urządzenia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się w miarę możliwości do wykonania usługi w dniu dostarczenia urządzenia. Transport urządzeń w celu wykonania usług odbywać się będzie na koszt Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.60.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HOLSTERS HPE POLSKA GRZEGORZ SZYMAŃSKI, UL. DŁUGA 15, 25-650 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 331731,00

  • Oferta z najniższą ceną: 331731,00 / Oferta z najwyższą ceną: 331731,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.