eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Realizacja zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa układu drogowego wraz z budową miejsc parkingowych i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Cyganerii , al. Niepodległości, al. Bielskiej i ul. Ciasnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Tychy: Realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa układu drogowego wraz z budową miejsc parkingowych i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Cyganerii , al. Niepodległości, al. Bielskiej i ul. Ciasnej.
Numer ogłoszenia: 147190 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa układu drogowego wraz z budową miejsc parkingowych i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Cyganerii , al. Niepodległości, al. Bielskiej i ul. Ciasnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie układu drogowego wraz z budową miejsc parkingowych i infrastrukturą towarzyszącą, przy ul. Cyganerii , al. Niepodległości, al. Bielskiej i ul. Ciasnej w Tychach 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części zwane dalej zadaniami: ZADANIE Nr 1 - Droga dojazdowa - ul. Cyganerii (przy nieruchomości ul. Cyganerii 27- 43) Zakres zamówienia m.in. obejmuje: 1) remont drogi dojazdowej - pow. 591,50 m2 - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz podbudowy z kruszywa kamiennego - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem - ułożenie podsypki piaskowej - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm (kostka szara) - wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm (kostka kolorowa) 2) remont chodnika - pow. 85,00 m2 - rozebranie krawężników betonowych chodników z płyt betonowych 35x 35 x 5 - profilowanie i zagęszczenie podłoża - ułożenie krawężników betonowych - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, gr. 6 cm (kostka szara) - regulacja wpustów ulicznych - remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm. - wywóz gruzu i utylizacja 3) wykonanie wszelkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu ZADANIE Nr 2 - Przebudowa układu drogowego wraz z budową (10. )miejsc parkingowych i infrastrukturą towarzyszącą - al. Niepodległości, al. Bielska i ul. Ciasna Zakres zamówienia m.in. obejmuje: 1) remont drogi dojazdowej - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, rozebranie chodników, podbudowy z kruszywa kamiennego oraz krawężników betonowych - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem - ułożenie podbudowy z kruszyw i warstwy podsypkowej - ułożenie krawężników betonowych - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr 8 cm ( kostka szara) - pow. 1 639,00 m2 - wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm (kostka kolorowa) 2) budowę parkingu i dojazd do śmietnika - pow. 265,00 m2 - koryta na całej szerokości jezdni i chodników - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - warstwy podsypkowe - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm (kostka szara) 3) chodniki - pow. 305,00 m2 - rozebranie chodników , krawężników i obrzeży trawnikowych - warstwy podsypkowe - ułożenie obrzeży betonowych - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, gr. 6 cm (kostka szara) - ścieki z elementów betonowych 4) Śmietniki - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - ławy fundamentowe betonowe - stopy fundamentowe betonowe - izolacja przeciwwilgociowa - roboty murarskie - lekka obudowa dachów - montaż obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych - roboty malarskie - wymiana wpustu ściekowego żeliwnego 5) wykonanie wszelkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. 3. Szczegółowy zakres robót został określony w załączonych przedmiarach robót odrębnie dla każdego zadania. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych - tzw. równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w przedmiarze robót stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 5. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca winien oznakować miejsce prowadzenia robót, tj. zakupić i ustawić oznakowanie, a po zakończeniu robót zdemontować oznakowanie tymczasowe. Jeżeli zajdzie potrzeba, Wykonawca winien opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-8, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.24.10-9, 45.26.25.22-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium należy wnieść na wybrane zadanie (-a) - na czas związania ofertą. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę wybranego zadania. 2. Wymagane kwoty wadium w podziale na zadania: 1) ZADANIE Nr 1 - wadium wynosi: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych). 2) ZADANIE Nr 2 - wadium wynosi: 15 500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. o / Tychy Nr rachunku bankowego: 71 1020 2528 0000 0202 0267 3846 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4), natomiast kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1ustawy -PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. Zezwolenie winno zawierać co najmniej odpady sklasyfikowane pod pozycją: 17 01 01 , 17 01 81 , 20 02 02 w katalogu odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument ten musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. Zezwolenie winno zawierać co najmniej odpady sklasyfikowane pod pozycją: 17 01 01, 17 01 81 w katalogu odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument ten musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: - dla ZADANIA Nr 1 co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie przebudowy układu drogowego o nawierzchni z kostki brukowej (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 145 000,00 zł (brutto). - dla ZADANIA Nr 2 a) co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie przebudowy układu drogowego o nawierzchni z kostki brukowej (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 640 000,00 zł (brutto). lub b) co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem wykonanie przebudowy układu drogowego o nawierzchni z kostki brukowej (każda z robót winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 320 000,00 zł (brutto). 2) Do wykazu na wybrane zadanie/ zadania należy dołączyć dowody określające, czy roboty sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami , o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a) c) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a) Wykaz wykonanych robót budowlanych należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden podmiot). 1.4.1 W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń , o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wymagane jest dysponowanie co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: 1) do realizacji zadania nr 1: a) koparka - 1szt. b) walec statyczny samojezdny - 1 szt. c) wibrator powierzchniowy - 1 szt. d) zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. e) samochód samowyładowczy do 5 ton - 1 szt. 2) do realizacji zadania nr 2: a) koparka - 1szt. b) walec statyczny samojezdny - 1 szt. c) wibrator powierzchniowy - 1 szt. d) zagęszczarka wibracyjna - 2 szt. e) samochód samowyładowczy do 5 ton - 2 szt. W przypadku składania oferty na 2 zadania wykonawca musi dysponować oddzielnymi narzędziami i urządzeniami do realizacji tych zadań. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców). Wykaz narzędzi i urządzeń wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiednie (do kierowania robotami). Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Oświadczenie, że osoba/ osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten musi spełniać co najmniej jeden podmiot ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia , że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku , innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: a) 145 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 1 b) 650 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 2 Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela). (W przypadku podmiotów występujących wspólnie powyższy warunek udziału podmioty mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden podmiot).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - wymaga się od wykonawcy posiadania wdrożonego systemu zarządzania jakością. Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub złożyć inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument ten musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. b) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji - wymaga się od wykonawcy posiadania wdrożonego systemu zarządzania środowiskiem Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne równoważne dokumenty potwierdzające stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zarządzania środowiskiem. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument ten musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 4) dowód wniesienia wadium 5) kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy; 2) zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację robót, o których mowa w § 4 umowy; 3) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT; 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie: a) siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części; W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej; b) wystąpienia zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów; lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; c) wykonania robót zamiennych; d) w sytuacji udokumentowanego wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (tj. intensywne opady atmosferyczne , niskie temperatury) uniemożliwiających wykonywanie robót - zgodnie z technologią i sztuką budowlaną, pod warunkiem terminowego, zgodnego z umową terminu rozpoczęcia robót, 5) zmiany podwykonawcy robót, w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 - Droga dojazdowa - ul. Cyganerii (przy nieruchomości ul. Cyganerii 27- 43).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia m.in. obejmuje: 1) remont drogi dojazdowej - pow. 591,50 m2 - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz podbudowy z kruszywa kamiennego - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem - ułożenie podsypki piaskowej - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm (kostka szara) - wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm (kostka kolorowa) 2) remont chodnika - pow. 85,00 m2 - rozebranie krawężników betonowych chodników z płyt betonowych 35x 35 x 5 - profilowanie i zagęszczenie podłoża - ułożenie krawężników betonowych - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, gr. 6 cm (kostka szara) - regulacja wpustów ulicznych - remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm. - wywóz gruzu i utylizacja 3) wykonanie wszelkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu 2.Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych - tzw. równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w przedmiarze robót stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 4. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca winien oznakować miejsce prowadzenia robót, tj. zakupić i ustawić oznakowanie, a po zakończeniu robót zdemontować oznakowanie tymczasowe. Jeżeli zajdzie potrzeba, Wykonawca winien opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-8, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.24.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 - Przebudowa układu drogowego wraz z budową (10. )miejsc parkingowych i infrastrukturą towarzyszącą - al. Niepodległości, al. Bielska i ul. Ciasna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia m.in. obejmuje: 1) remont drogi dojazdowej - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, rozebranie chodników, podbudowy z kruszywa kamiennego oraz krawężników betonowych - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem - ułożenie podbudowy z kruszyw i warstwy podsypkowej - ułożenie krawężników betonowych - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr 8 cm ( kostka szara) - pow. 1 639,00 m2 - wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm (kostka kolorowa) 2) budowę parkingu i dojazd do śmietnika - pow. 265,00 m2 - koryta na całej szerokości jezdni i chodników - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - warstwy podsypkowe - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm (kostka szara) 3) chodniki - pow. 305,00 m2 - rozebranie chodników , krawężników i obrzeży trawnikowych - warstwy podsypkowe - ułożenie obrzeży betonowych - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, gr. 6 cm (kostka szara) - ścieki z elementów betonowych 4) Śmietniki - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - ławy fundamentowe betonowe - stopy fundamentowe betonowe - izolacja przeciwwilgociowa - roboty murarskie - lekka obudowa dachów - montaż obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych - roboty malarskie - wymiana wpustu ściekowego żeliwnego 5) wykonanie wszelkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu 2. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych - tzw. równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w przedmiarze robót stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 4. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca winien oznakować miejsce prowadzenia robót, tj. zakupić i ustawić oznakowanie, a po zakończeniu robót zdemontować oznakowanie tymczasowe. Jeżeli zajdzie potrzeba, Wykonawca winien opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-8, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.24.10-9, 45.26.25.22-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.