Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Białystok: Wykonanie tynków renowacyjnych w piwnicach budynku administracyjnego Delegatury
Numer ogłoszenia: 147154 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Białymstoku, ul. Akademicka 4, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7399100, fax 085 7399109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie tynków renowacyjnych w piwnicach budynku administracyjnego Delegatury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie tynków renowacyjnych w systemie Remmers w piwnicach budynku administracyjnego Delegatury NIK w Białymstoku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.500 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz w okresie ostatnich 3 lat, jak okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie. Zrealizowanie tych zamówień powinno zostać potwierdzone wystawionymi przez inwestorów dokumentami stwierdzającymi, że roboty wykonano należycie. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji. 2. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami specyfikacji i ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wg reguły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie mają obowiązek złożyć: 1. Ofertę sporządzoną na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju osoby w zakresie ustalonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju osoby w zakresie ustalonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz dyrektora właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,5,6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Wykazu wykonanych - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do oferty powinny zostać dołączone również oświadczenia inwestorów lub innych dokumenty potwierdzające, że roboty dotyczyły wykonania tynków renowacyjnych oraz że zostały one zrealizowane należycie. 10. Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości wraz z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności-za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 11. Informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do wysokości nie niższej niż wartość ceny ofertowej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż cena ofertowa. 13. Oświadczenie zawierające informacje określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 14. Oświadczenie ze wskazaniem części zamówienia, która może zostać powierzona do wykonania podwykonawcy. 15. Kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wymienione wyżej dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienie do wglądu oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Białymstoku, 15-950 Białystok, ul. Akademicka 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Białymstoku, ul. Akademicka 4, pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych w projekcie "WYstartujMY RAZEM" - klasy I i II
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i zakończenie budowy obiektu infrastruktury kulturalnej w Gminie Pruchnik"-Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pruchniku
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 319 przy ul. Wokalnej 1 w Warszawie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.