eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu wyszkowskiego, przasnyskiego i ostrołęckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Ostrołęka: Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu wyszkowskiego, przasnyskiego i ostrołęckiego
Numer ogłoszenia: 147151 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce , ul. Poznańska 19, 07-409 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7603226, faks 029 7604657.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu wyszkowskiego, przasnyskiego i ostrołęckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu wyszkowskiego, przasnyskiego i ostrołęckiego. Zamawiający podzielił zamówienie na 9 części: Część 1 - Umocnienie skarp i zabudowa wyrw w skarpach rzeki Wymakracz pow. wyszkowski 1. w km 4+020- 4+085 (65 mb)- obustronne umocnienia stopy skarp podwójną kiszką faszynową (2x20 cm) 2. w km 4+105-4+200 (95 mb)- obustronne umocnienie stopy skarpy podwójną kiszką faszynową (2x20 cm) i skarpy materacem siatkowo - kamiennym: 3. zabudowa 4 szt. wyrw: Część 2 - Zabudowa wyrw w skarpach rzeki Kanał 25 pow. przasnyski. 1. wykonanie opasek z kich faszynowych 20 cm 2. ręczne wyrównanie powierzchni skarp Część 3 - Zabudowa wyrw w skarpach rzeki Orzyc oraz rzeki Płodownica pow. przasnyski. 1. Zabudowa wyrw w km 22+130-22+300 i 22+630-22+670 rzeka Płodownica 2. Zabudowa wyrwy w km 94+300-94+870 rzeka Orzyc Część 4 - Utrzymanie wód rzeki Czerniczka pow. przasnyski 1. Utrzymanie rzeki Czerniczka, gm. Krzynowłoga Mała, powiat przasnyski, Część 5 - Utrzymanie wód rzeki Pełta, rzeki Sona Wschodnia, rzeki Węgierka pow. przasnyski. 1. Utrzymanie rzeki Pełta, gm. Krasne, powiat przasnyski, 2. Utrzymanie rzeki Sona Wschodnia, gm. Czernice Borowe, powiat przasnyski, 3. Utrzymanie rzeki Węgierka, gm. Przasnysz i Czernice Borowe, powiat przasnyski, Część 6 - Utrzymanie wód rzeki Kanał A, Kanału Omulew Płodownica, rzeki Doprowadzalnik Nr 2, Kanału Płodownica, rzeki Struga Piwnicka pow. przasnyski 1. Utrzymanie rzeki Kanał A, gm. Jednorożec i Chorzele, powiat przasnyski, 2. Utrzymanie Kanału Omulew Płodownica, gm. Chorzele i Wielbark, powiat przasnyski, 3. Utrzymanie rzeki Doprowadzalnik Nr 2, gm. Chorzele, powiat przasnyski, 4. Utrzymanie Kanału Płodownica, gm. Chorzele, powiat przasnyski 5. Utrzymanie rzeki Struga Piwnicka, gm. Chorzele i Wielbark, powiat przasnyski Część 7 - Utrzymanie wód rzeki Trybówka pow. ostrołęcki. 1. Utrzymanie rzeki Trybówka, gm. Czarnia, powiat ostrołęcki, Część 8 - Utrzymanie wód Kanału C Karaska pow. ostrołęcki 1. Utrzymanie Kanału C Karaska gm. Kadzidło powiat ostrołęcki Część 9 Naprawa przepustu z piętrzeniem PP-4 w km 7+070 oraz mostu leżajowego w km 6+510 na rzece Kanał Susk Troszyn pow. ostrołęcki 1. Naprawa przepustu z piętrzeniem PP-4 w km 7+070, gm. Troszyn, powiat ostrołęcki, 2. Naprawa mostu leżajowego w km 6+510 gm. Troszyn powiat ostrołęcki..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 90.72.18.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda część powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). - dotyczy części nr 3, 4, 7, 9, 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - dotyczy części nr 1,2, 5, 6, 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych) - dotyczy części 8. 2. Wadium może być wniesione w formie: - pieniężnej - przelewem na konto zamawiającego WZMIUW w Warszawie Oddział w Ostrołęce w Banku PKO Bank Polski Nr 58 1020 1026 0000 1202 0230 4897 najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Zamawiający wniesioną kwotę wadium będzie uważał za skuteczną, gdy będzie zaksięgowana na w/w koncie przed upływem terminu (dzień, godz.) składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. -poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancji bankowych, -gwarancji ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8; 02-656 Warszawa, a złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW w Ostrołęce - pokój 16, w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu zrealizował: Część 1 - co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tej części zamówienia obejmujące następujący zakres: odmulenie dna cieku, umocnienie stopy skarp np. opaską z kiszki faszynowej min. 500 mb, wykonanie umocnienia skarp materacami siatkowo-kamiennymi min. 720 m2, profilowanie skarp, darniowanie i obsiew mieszanką traw, zabudowę wyrw (w ramach jednego zamówienia), i wartości nie mniejszej niż 130 tys. zł każde zamówienie. Część 2- co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tej części zamówienia obejmujące następujący zakres: zabudowę wyrw i o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł Część 3 - co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tej części zamówienia obejmujące następujący zakres: zabudowę wyrw o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł Część 4 - co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot tych części zamówienia obejmujące następujący zakres: usługi konserwacyjne na rzekach albo urządzeniach melioracji wodnych o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł Część 5 - co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot tych części zamówienia obejmujące następujący zakres: usługi konserwacyjne na rzekach albo urządzeniach melioracji wodnych oraz zabudowę wyrwy o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł Część 6 - co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot tych części zamówienia obejmujące następujący zakres: usługi konserwacyjne na rzekach albo urządzeniach melioracji wodnych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł Część 7- co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot tych części zamówienia obejmujące następujący zakres: usługi konserwacyjne na rzekach albo urządzeniach melioracji wodnych o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł Część 8- co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot tych części zamówienia obejmujące następujący zakres: usługi konserwacyjne na rzekach albo urządzeniach melioracji wodnych o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł Część 9 - co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot tych części zamówienia obejmujące następujący zakres: naprawy budowli piętrzących o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót zgodnie z form nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie i terminowo ukończone (poświadczenia lub protokoły odbiorów lub inne) (dok. wym. w rozdz. XI ust. 1 pkt. 2) niniejszej SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia opisanym w STWiOR lub wytycznych dotyczy wszystkich części zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 6 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. XI ust. 1 pkt. 3) niniejszej SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych, oraz powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 12 ust. 7 ustaw Prawo budowlane - dotyczy części 1 zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 6a do SIWZ (dok. wym. w rozdz. XI ust.1 pkt. 3.1) niniejszej SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a. Dla części 1 posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł b. Dla części 2,3,4,5,6,7,8,9 dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości zapewniającej prawidłową realizację przedmiotowego zamówienia. c. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w pkt. 3 formularza Oferty oraz na podstawie: - złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 7 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. XI ust. 1 pkt. 4) niniejszej SIWZ) - dotyczy części 2-9. - złożonej przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wymaganej wysokości (dok. wym. w rozdz. XI ust. 1 pkt. 4.1) niniejszej SIWZ) - dotyczy Części 1 zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu 2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 2) zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz w zakresie przedmiotu umowy: a. jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót. b. jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych 3) zmiany terminu wykonania a. jeżeli warunki atmosferyczne (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w wytycznych przez okres powyżej 2 tygodni. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Książce Kontroli Robót i zaakceptowane przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej ze strony Zamawiającego. Wstrzymanie robót ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy. 4) zmiany osób pełniących funkcje: kierownika robót i osoby do kontroli technicznej 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce ul. Poznańska 19, 07-409 Ostrołęka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce ul. Poznańska 19, 07-409 Ostrołęka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Umocnienie skarp i zabudowa wyrw w skarpach rzeki Wymakracz pow. wyszkowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. w km 4+020- 4+085 (65 mb)- obustronne umocnienia stopy skarp podwójną kiszką faszynową (2x20 cm) 2. w km 4+105-4+200 (95 mb)- obustronne umocnienie stopy skarpy podwójną kiszką faszynową (2x20 cm) i skarpy materacem siatkowo - kamiennym:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zabudowa wyrw w skarpach rzeki Kanał 25 pow. przasnyski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wykonanie opasek z kich faszynowych 20 cm 2. ręczne wyrównanie powierzchni skarp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zabudowa wyrw w skarpach rzeki Orzyc oraz rzeki Płodownica pow. przasnyski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zabudowa wyrw w km 22+130-22+300 i 22+630-22+670 rzeka Płodownica 2. Zabudowa wyrwy w km 94+300-94+870 rzeka Orzyc.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie wód rzeki Czerniczka pow. przasnyski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie rzeki Czerniczka, gm. Krzynowłoga Mała, powiat przasnyski,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie wód rzeki Pełta, rzeki Sona Wschodnia, rzeki Węgierka pow. przasnyski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie rzeki Pełta, gm. Krasne, powiat przasnyski, 2. Utrzymanie rzeki Sona Wschodnia, gm. Czernice Borowe, powiat przasnyski, 3. Utrzymanie rzeki Węgierka, gm. Przasnysz i Czernice Borowe, powiat przasnyski,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utrzymanie wód rzeki Kanał A, Kanału Omulew Płodownica, rzeki Doprowadzalnik Nr 2, Kanału Płodownica, rzeki Struga Piwnicka pow. przasnyski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie rzeki Kanał A, gm. Jednorożec i Chorzele, powiat przasnyski, 2. Utrzymanie Kanału Omulew Płodownica, gm. Chorzele i Wielbark, powiat przasnyski, 3. Utrzymanie rzeki Doprowadzalnik Nr 2, gm. Chorzele, powiat przasnyski, 4. Utrzymanie Kanału Płodownica, gm. Chorzele, powiat przasnyski 5. Utrzymanie rzeki Struga Piwnicka, gm. Chorzele i Wielbark, powiat przasnyski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Utrzymanie wód rzeki Trybówka pow. ostrołęcki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie rzeki Trybówka, gm. Czarnia, powiat ostrołęcki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Utrzymanie wód Kanału C Karaska pow. ostrołęcki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie Kanału C Karaska gm. Kadzidło powiat ostrołęcki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Naprawa przepustu z piętrzeniem PP-4 w km 7+070 oraz mostu leżajowego w km 6+510 na rzece Kanał Susk Troszyn pow. ostrołęcki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawa przepustu z piętrzeniem PP-4 w km 7+070, gm. Troszyn, powiat ostrołęcki, 2. Naprawa mostu leżajowego w km 6+510 gm. Troszyn powiat ostrołęcki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.