eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne jednodniowego kiermaszu produktu lokalnego w Batorzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Janów Lubelski: Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne jednodniowego kiermaszu produktu lokalnego w Batorzu
Numer ogłoszenia: 147138 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, faks 015 8723070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne jednodniowego kiermaszu produktu lokalnego w Batorzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne jednodniowego kiermaszu produktu lokalnegow dniu 05 lipca 2015 r. w Batorzu (Gmina Batorz). Lokalizacja: Kompleks Boisk Sportowych w Batorzu, 23-320 Batorz Czas trwania imprezy: od 15:00 do 21:00 Przewidywana liczba uczestników ok. 300 osób Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprezy: 1. Dostawa namiotu o wymiarach min. 10 m x 5 m. Rozłożenie namiotu przed rozpoczęciem imprezy oraz złożenie po zakończeniu imprezy. 2. Nagłośnienie: aparatura nagłośnieniowa o łącznej minimalnej mocy 12 kW. Moc muzyczna zestawu - 22 kW, w szczególności: - głośniki - 6 szt. - odsłuchy aktywne - 2 szt. moc 250 wat każdy, - mikrofony dynamiczne - 6 szt. - mikrofony przewodowe - 2 szt. - mikrofony bezprzewodowe - 2 szt. - Statyw mikrofonowy - 10 szt. - mikser - 24 kanałowy, - pełne okablowania wszystkich urządzeń, - oświetlenie sceniczne: Led par czarny flash - 8 szt. - transport oświetlenia i nagłośnienia oraz ekipy technicznej na miejsce odbywania się imprezy, - montaż oświetlenia i nagłośnienia w terminie umożliwiającym osiągnięcie gotowości w dniu 21.06.2015 r., najpóźniej o godzinie 14:00. - demontaż oświetlenia i nagłośnienia po zakończeniu imprezy. 2. Sanitariaty: zabezpieczenie i serwis istniejących toalet w budynku na kompleksie Boisk Sportowych w Batorzu. 3. Koszty porządkowe: - ustawienie przed rozpoczęciem imprezy 4 szt. koszy na śmieci, usuwanie śmieci z koszy, wywóz śmieci. - sprzątanie namiotu oraz otoczenia namiotu w trakcie imprezy i po imprezie. 4. Kramy wystawiennicze w formie stołów drewnianych o wymiarach min. 2m x 1m - 12 sztuk, dostawa, transport i ustawienie w namiocie przed imprezą oraz odtransportowanie po imprezie. 5. Konferansjer: prowadzenie imprezy, łącznie 6 godzin. - otwarcie i prowadzenie kiermaszu produktów lokalnych, - prezentacja stoisk wystawienniczo-handlowych, produktów lokalnych oraz twórców, - zapowiadanie punktów kiermaszu zgodnie z programem. Zamawiający wyklucza zawieszenie banerów reklamowych oraz organizację stoisk handlowych, gastronomicznych i innych na terenie kiermaszu produktu lokalnego przez Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas zdemontowania i odebrania z miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą: 1) zmiany wynagrodzenia - w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, 2) gdy wystąpią zdarzenia losowe, 3) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji z współfinansujących realizację przedmiotu umowy, 4) z powodu okoliczności siły wyższej - wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi, grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych, 6) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 7) gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, pok. 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pt. Bogactwo czerpane z natury - wykorzystanie potencjałów lokalnych i walorów Ziemi Janowskiej w rozwoju przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 -2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.