eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Świadczenie usług szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Mikołów: Świadczenie usług szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie
Numer ogłoszenia: 147081 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120315 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie. Część II zamówienia - Usługa szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych - Gimnazjum nr 2 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkolnego specjalisty ds. programu rozwojowego w Gimnazjum nr 2 w Mikołowie. Wymagane wykształcenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, znajomość obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel. Czas świadczenia usługi: 250 godzin zegarowych, nie więcej niż 25h w miesiącu od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) Miejsce świadczenia usługi: Gimnazjum nr 2 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30. Szczegółowe zadania wykonawcy usługi szkolnego specjalisty ds. programu rozwojowego w Gimnazjum nr 2 w Mikołowie: 1. Opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego szkoły. 2. Prowadzenie bieżącej współpracy z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora oraz osobami świadczącymi usługi edukacyjne w ramach zajęć dodatkowych na potrzeby realizacji projektu. 3. Nadzór merytoryczny i weryfikacja dokumentacji projektowej w placówce (m.in. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, weryfikacja dokumentacji uczestników projektu, list obecności, dzienników zajęć, kart czasu pracy osób zaangażowanych w realizację projektu w placówce, list wydawanych materiałów promocyjnych i pomocy naukowych, itp.). 4. Przekazywanie koordynatorowi projektu aktualnych danych do formularza PEFS: przepływ uczestników, wskaźniki. 5. Sporządzanie merytorycznych sprawozdań w okresie sprawozdawczym z postępów w realizacji projektu, dostarczenie sprawozdania koordynatorowi projektu za okres rozliczeniowy w terminie do 7 dni od dnia zakończenia miesiąca rozliczeniowego. 6. Przygotowywanie kwartalnych harmonogramów form wsparcia dla placówki (plan zajęć dodatkowych), nanoszenie zmian (aktualizacja), dostarczenie koordynatorowi projektu harmonogramu w danym okresie rozliczeniowym oraz informowanie koordynatora projektu na bieżąco o dokonywanych zmianach. 7. Minimalizacja zagrożeń związanych z projektem, informowanie koordynatora projektu o problemach w realizacji projektu. 8. Uczestnictwo w pracach komisji rekrutacyjnej, przypisanie uczestników do danego rodzaju zajęć, sporządzenie listy uczestników projektu. 9. Prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej placówce oraz prowadzenie listy rezerwowej uczestników. 10. Przygotowanie zapotrzebowania na materiały oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do zajęć. 11. Prowadzenie bieżącej promocji projektu w placówce a w szczególności zamieszczanie aktualnych informacji dotyczących projektu na stronie internetowej placówki projektu. 12. Nadzorowanie sposobu wykorzystania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu oraz nadzór nad jego prawidłowym oznaczeniem. 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego. 14. Wykonywanie niezbędnych zadań zleconych w projekcie przez koordynatora projektu w celu jego prawidłowej realizacji. 15. Prowadzenie bieżącej ewaluacji projektu (m.in. opracowanie we współpracy z asystentem koordynatora ankiet na potrzeby projektu - ex ante ex post, przeprowadzanie badań ankietowych, opracowywanie raportu z przeprowadzonych badań ankietowych oraz przekazanie wyników asystentowi koordynatora).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Usługa szkolnego specjalisty ds. programów rozwojowych - Gimnazjum nr 2 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDUPROFESJA s.c. Małgorzata Kluza, Ilona Stębalska, Al. Wolności 22b, 44-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.