eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Całoroczna konserwacja i naprawa systemów alarmowych Jednostki Wojskowej 1128 Malbork.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Malbork: Całoroczna konserwacja i naprawa systemów alarmowych Jednostki Wojskowej 1128 Malbork.
Numer ogłoszenia: 147078 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98232 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 620 62 16, faks 55 620 62 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczna konserwacja i naprawa systemów alarmowych Jednostki Wojskowej 1128 Malbork..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całorocznej konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego z częstotliwością jeden raz na kwartał. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również modernizacja i usuwanie zaistniałych awarii systemu alarmowego (zlecanych do realizacji po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wstępnych kosztorysów ofertowych) oraz przeprowadzenie w ramach pierwszej konserwacji szczegółowego zestawienia urządzeń wchodzących w skład konserwowanych systemów. Wykonawca w zakresie objętym przedmiotem zamówienia jest zobowiązany w szczególności do: Przeprowadzenie czterech przeglądów konserwacyjnych zgodnie z wymaganiami zawartymi w Normie Obronnej NO-04-A004-8 (Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja). Szczegółowe czynności podlegające wykonaniu podczas konserwacji systemów alarmowych zawiera w/w Norma Obronna część 8, tablica 2, 3, 4, oraz załączniki od A do J, jednocześnie zamawiający zastrzega sobie bezwzględne przestrzeganie czynności konserwacyjnych systemów alarmowych zgodnie z w/w Normą Obronną. a. Przeglądy konserwacyjne będą przeprowadzone 4 razy w cyklu rocznym, co 3 miesiące do 31.03.2015r. Dokładne terminy prowadzenia prac konserwacyjnych w każdym 3- miesięcznym kwartale będą ustalane na podstawie harmonogramu dostarczonego przez WYKONAWCĘ. Wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania konserwacji zabezpiecza WYKONAWCA. Po wykonaniu każdej konserwacji będzie sporządzony protokół odbioru usługi oraz zapis w książce - Rejestr napraw i przeglądów technicznych. I konserwacja od 01.04.2014r. do 30.06.2014r. II konserwacja od 01.07.2014r. do 30.09.2014r. III konserwacja od 01.10.2014r. do 31.12.2014r. IV konserwacja od 01.01.2015r. do 31.03.2015r. b. Wykonawca przeprowadzi konserwację agregatu prądotwórczego VOLF 10003ER oraz dwóch elektronicznych depozytorów kluczy firmy KOVAL HOLDING 3000. c. WYKONAWCA zapewni prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego, który usunie awarie mogące wystąpić w systemach. Pracownik lub pracownicy muszą przybyć na obiekt w czasie nie dłuższym niż cztery godziny od zgłoszenia awarii. WYKONAWCA usunie awarie: - uszkodzeń systemu wynikłych z przyczyn losowych (wyładowania atmosferyczne, przepięć energetycznych, zalań, pożarów, itp.; - uszkodzeń zaistniałych w wyniku obsługi systemu przez osoby nieuprawnione oraz niezgodnie z jego przeznaczeniem; - mechaniczne lub elektroniczne uszkodzenia elementów systemu alarmowego. d. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy urządzeń systemu w trakcie konserwacji i serwisu w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi usługa naprawy, oprócz kosztów za urządzenia podlegające wymianie lub naprawie w autoryzowanym serwisie. W takiej sytuacji WYKONAWCA będzie zobowiązany do przedstawienia ZAMAWIAJĄCEMU do akceptacji kosztorys ofertowy lub wycenę kosztów naprawy sporządzoną przez serwis oraz udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wymienione części licząc od daty wymiany. Kosztorys lub wycenę kosztów WYKONAWCA przedstawi w terminie do 14 dni od czasu zdemontowania urządzenia, a ZAMAWIAJĄCY zaakceptuje lub nie w terminie do 7 dni od czasu przedstawienia oferty przez WYKONAWCĘ. Jeżeli serwis dla zdemontowanego urządzenia znajduje się poza granicami RP, termin wyceny przedłuża się do 6 tygodni. Do zakupionych urządzeń, materiałów i części zamiennych Wykonawca nie będzie doliczał dodatkowych kosztów e. Jeżeli oferta przedstawiona przez WYKONAWCĘ będzie odbiegać od cen rynkowych, czyli będzie wyższa od innych podmiotów oferujących identyczne urządzenia lub usługi, ZAMAWIAJĄCY będzie miał prawo dokonać zakupu u innego dostawcy, w terminie 14 dni od przedstawienia oferty, a WYKONAWCA dokona montażu i uruchomienia. Do czasu zakupu nowego lub naprawionego urządzenia WYKONAWCA musi zainstalować sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od zdemontowanego urządzenia. f. Jeżeli naprawa danego podzespołu lub urządzenia wymaga użycia czy zastosowania elementów, które nie są już produkowane, są na specjalne zamówienie lub nie są dostępne z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY, strony ustalają w formie pisemnej inny termin usunięcia awarii. g. W przypadku, gdy WYKONAWCA przedmiotu zamówienia nie będzie potrafił usunąć awarii Systemu Alarmowego, Systemu Kontroli Dostępu, Systemu CCTV, ZAMAWIAJĄCY będzie miał prawo zlecić naprawę takiemu podmiotowi, który przywróci sprawność uszkodzonych systemów, a kosztami naprawy obciąży WYKONAWCĘ. ZAMAWIAJĄCY ma umowne prawo potrącenia za koszty naprawy z wynagrodzenia należnego WYKONAWCY. W takim przypadku WYKONAWCY nie będzie przysługiwać żadne roszczenie względem ZAMAWIAJĄCEGO. h. W przypadku awarii urządzeń systemu objętego gwarancją, naprawę realizuje podmiot udzielający gwarancji, po uprzednim dokonaniu przez WYKONAWCĘ możliwych czynności diagnostycznych. i. WYKONAWCA zobowiązany jest do odbioru i utylizacji wymienionych urządzeń oraz zużytych elementów systemu potwierdzonych protokołem. j. Odbioru wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych dokonuje administrator systemów alarmowych lub osoba (zespół osób) wyznaczona przez ZAMAWIAJĄCEGO. Podstawę rozliczenia prac konserwacyjnych stanowi protokół odbioru. k. WYKONAWCA zobowiązany jest do: - ścisłego przestrzegania aktualnie obowiązujących decyzji i poleceń Dowódcy JW. dotyczących zezwoleń na wjazd i postój określonych pojazdów na teren chroniony; - reagowania i natychmiastowego zgłaszania Komendantowi Ochrony JW 1128 lub Komendantowi Ochrony JW 2031 lub Komendantowi Ochrony JW 1300 wszelkich zauważonych zagrożeń dla mienia oraz zdrowia lub życia osób przebywających na terenach chronionych; - niezwłocznego powiadamiania bezpośrednich przełożonych, Komendanta Ochrony, Oficera Dyżurnego danego kompleksu wojskowego o przestępstwach i wydarzeniach nadzwyczajnych zaistniałych na terenie kompleksów w których realizowane jest zlecenie. - Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ważność lub uzyskać nowe dokumenty (certyfikaty, zaświadczenia, poświadczenia, koncesje, itp.) potwierdzające zdolność wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy ich termin ważności upłynie w trakcie trwania umowy. Kserokopie w/w dokumentów zostaną przekazane niezwłocznie Zamawiającemu (nie później niż w ciągu 3 dni) po przedłużeniu ich ważności lub otrzymaniu nowych l. Przed przystąpieniem do realizacji usługi osoby wykonujące zamówienie będą zobowiązane odbyć szkolenie przeprowadzone przez osoby wyznaczone przez zamawiającego z zasad prawidłowego poruszania się po bazie lotniczej. m. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. n. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. o. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą VAT po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. p. Wykonawca udzieli terminu płatności nie krótszego niż 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego. r. Zamawiający udostępnia Wykonawcy bezpłatnie: pomieszczenia na potrzeby wykonania prac technicznych, łączność przewodową wewnątrz jednostki wojskowej, zabezpieczenie pożarowe i punkt doraźnej pomocy medycznej s. Dotyczy CZĘŚĆ I i CZĘŚCI II Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy przekaże Zamawiającemu uwierzytelnioną kserokopię ważnego świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia, stwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. POUFNE; art. 55 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnej (Dz.U.2010.182.1228). t. Wykonawca winien posiadać zatrudnionego na etacie pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.10 - Konserwacja sprzętu technologii informacji 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne 50.34.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 35.12.10.00 - Urządzenia ochronne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie całorocznej konserwacji i naprawy systemów alarmowych w Malborku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONTROL NET Sp. z o.o., ul. Metalowców 9, 54-156 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59987,10

  • Oferta z najniższą ceną: 59987,10 / Oferta z najwyższą ceną: 61992,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie całorocznej konserwacji i naprawy systemów alarmowych w Pruszczu Gdańskim.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONTROL NET Sp. z o.o., ul. Metalowców 9, 54-156 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11980,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.