eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Dobiegniew - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Dobiegniew: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Dobiegniew - I etap
Numer ogłoszenia: 147067 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobiegniew, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie, tel. 095 7611001, fax 095 7611041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Dobiegniew - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch części. Część nr 1 - I zadanie - termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego przy ul. Mickiewicza w Dobiegniewie polegająca na wykonaniu następujących robót budowlanych: - wymiana stolarki okiennej (okna PCV wyposażone w nawiewniki higrosterowalne w każdym skrzydle, skrzydła uchylne z poziomu podłogi) i drzwiowej zewnętrznej (drzwi aluminiowe z pochwytem, zamkiem kulkowym oraz samozamykaczem wzmocnionym), - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie okien, - remont i ocieplenie ścian zewnętrznych (459,64 m2) oraz ościeży (94,95 m2), - ocieplenie i pokrycie papą istniejących dachów z wymianą rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej (849,15 m2), - zewnętrzne roboty tynkarskie (20 m2) i malarskie, - wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki, utylizacja eternitu; Część nr 2 - II zadanie - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Gdańskiej w Dobiegniewie polegająca na wykonaniu następujących robót budowlanych: - wymiana stolarki okiennej (okna PCV wyposażone w nawiewniki higrosterowalne w każdym skrzydle, skrzydła uchylne z poziomu podłogi) i drzwiowej zewnętrznej (drzwi aluminiowe z pochwytem, zamkiem kulkowym oraz samozamykaczem wzmocnionym), - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie okien, - remont i ocieplenie ścian zewnętrznych (1721,18 m2) oraz ościeży (132,18 m2), - ocieplenie i pokrycie papą istniejących dachów z wymianą rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej (354,68 m2), - zewnętrzne roboty tynkarskie (60 m2) i malarskie, - wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki, utylizacja eternitu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium: 10.000 zł (dla zadania I - 5000,00 zł, dla zadania II - 5000,00 zł) wnoszone w jednej z form ujętych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP (wadium wpłacane przelewem na konto nr: 77 1020 1967 0000 8702 0006 0814)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w punkcie 3.3. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1; 2. Kosztorys ofertowy, opracowany według przedmiaru robót; 3.Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; 4.Aktualny wypis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia i Oferent jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości w opłacaniu podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Zaświadczenie z właściwego ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.Wykaz pracowników przeznaczonych i odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w tym minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, z załączeniem kserokopii uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 1 robota o wartości zbliżonej do wartości oferty złożonej przez Wykonawcę); 9.Oświadczenie, że Oferent udzieli na wykonane roboty gwarancji na minimum 5 lat; 10. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy dla przedmiotowego zadania, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobiegniew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna na stronie internetowej bezpłatnie. W wersji papierowej (koszt 30 zł + 22% VAT) odbiór osobiście w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 18) lub przesyłką za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobiegniewie, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew; Sekretariat Urzędu (pokój nr 15).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina ubiega się o dofinansowanie zadania w ramach Lubuskiego Regionalnego programu Operacyjnego na lata 2007-2013; Priorytet III.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I zadanie - termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego przy ul. Mickiewicza w Dobiegniewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - wymiana stolarki okiennej (okna PCV wyposażone w nawiewniki higrosterowalne w każdym skrzydle, skrzydła uchylne z poziomu podłogi) i drzwiowej zewnętrznej (drzwi aluminiowe z pochwytem, zamkiem kulkowym oraz samozamykaczem wzmocnionym), - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie okien, - remont i ocieplenie ścian zewnętrznych (459,64 m2) oraz ościeży (94,95 m2), - ocieplenie i pokrycie papą istniejących dachów z wymianą rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej (849,15 m2), - zewnętrzne roboty tynkarskie (20 m2) i malarskie, - wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki, utylizacja eternitu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II zadanie - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Gdańskiej w Dobiegniewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - wymiana stolarki okiennej (okna PCV wyposażone w nawiewniki higrosterowalne w każdym skrzydle, skrzydła uchylne z poziomu podłogi) i drzwiowej zewnętrznej (drzwi aluminiowe z pochwytem, zamkiem kulkowym oraz samozamykaczem wzmocnionym), - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie okien, - remont i ocieplenie ścian zewnętrznych (1721,18 m2) oraz ościeży (132,18 m2), - ocieplenie i pokrycie papą istniejących dachów z wymianą rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej (354,68 m2), - zewnętrzne roboty tynkarskie (60 m2) i malarskie, - wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki, utylizacja eternitu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.