eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roczna, sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych



Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Poznań: Roczna, sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 14705 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, fax 061 8525954.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roczna, sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych, w ilości i asortymencie szczegółowo wskazanym w części 4 SIWZ - specyfikacja techniczna. Zamawiający wymaga, aby tonery, atramenty i tusze do drukarek były materiałami oficjalnie dopuszczonymi przez producenta drukarek (zaleconymi przez producenta drukarek). W przypadku dostarczenia tonerów, atramentów i tuszy do drukarek innych niż oryginalne wymaga się od Wykonawcy, aby załączył do oferty dokument wystawiony przez producenta drukarki, stwierdzający, że producent ten akceptuje zaoferowany toner, atrament lub tusz do drukarek, jako w pełni równoważny. Ponadto Zamawiający wyraźnie zastrzega, że nie dopuszcza się dostarczenia tonerów, atramentów i tuszy do drukarek w kardrydżach (nabojach) o zmniejszonej pojemności do tzw. sporadycznego drukowania. W przypadku występowania tonerów, atramentów i tuszy (kolorowych i czarnych) w różnej pojemności Zamawiający wymaga dostarczenia ww materiałów eksploatacyjnych o największej pojemności, dostępnej na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane parametry, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których Zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku ofert równoważnych na poszczególne pozycje, należy wyraźnie wskazać różnice w składanej ofercie (np. poprzez pogrubienie naniesionych w tabeli różnic). W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek oferowanych produktów równoważnych w celu sprawdzenia spełniania przez nie wymagań jakościowych. Próbki powinny być oznaczone numerem odpowiadającym liczbie porządkowej z poszczególnych tabel, odpowiednio dla części I i II, zawartych w części 4 SIWZ (np. I2), przyporządkowanej danemu artykułowi. Próbki te powinny być opisane w taki sposób, aby zawierały oryginalną nazwę oferowanego produktu. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że oferowany produkt nie spełnia wymagań jakościowych - nie jest równoważny w stosunku do produktu wymaganego w specyfikacji asortymentowej, oferta wykonawcy w tej części zostanie odrzucona, jako nierównoważna. W przypadku ofert równoważnych próbki dostarczone przez wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, i z którym zostanie zawarta umowa, pozostaną u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w celu zapewnienia Zamawiającemu możliwości sprawdzania, czy artykuły dostarczane przez wykonawcę, w poszczególnych partiach są zgodne z tymi które oferował.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 25.24.71.20 - Spinacze do papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.72.20 - Spinacze do papieru Oryginalny kod CPV: 28.61.12.00 - Nożyczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.12.00 - Nożyczki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, (Dz.U.04.19.177) i aktach wykonawczych do ustawy oraz w niniejszej SIWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń w całości warunków określonych w SIWZ, jako wyłącznej podstawy postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia poniższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według kryterium spełnia lub nie spełnia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 1.5.2 i 1.5.3 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez Wykonawcę informacji. 1.5.1 Warunki, jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia a) Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy (lub, jeżeli wykonawca nie skorzysta z formularza ofertowego, jego oferta musi zawierać wszystkie oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym) wraz z kalkulacją cenową, stanowiącą część 2 SIWZ b) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004 roku), w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty, - złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 1.5.2 SIWZ, c) Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004 roku) - zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, d) W przypadku jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r. nr 94 poz. 1037), c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 1.5.1 lit. b - c) oraz pkt. 1.5.2 lit. a), b) - o ile jest sp. z o.o. . d) wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 5.2 lit. a) - c); dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt.2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katarzyna Wielentejczyk Instytut Chemii Bioorganicznej PAN ul. Noskowskiego 12/14, 61 - 704 Poznań, kasiaw@man.poznan.pl fax: 0 61/852-05-32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Chemii Bioorganicznej PAN, ul. Noskowskiego 12/14, 61 -704 Poznań pokój nr 205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe oraz tusze, tonery i atramenty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowe oraz tusze, tonery i atramenty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.20-8, 25.24.00.00-5, 28.61.12.00-0, 22.80.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Płyty CD-R, DVD,dyskietki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty CD-R, DVD,dyskietki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.73.40-8, 30.21.73.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.