Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Lublin: Świadczenie usług w zakresie przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów i części/podzespołów, usług parkowania pojazdów oraz usług przechowywania części i podzespołów, zabezpieczonych do dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 147036 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359261, faks 081 53 59 261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów i części/podzespołów, usług parkowania pojazdów oraz usług przechowywania części i podzespołów, zabezpieczonych do dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie obejmuje świadczenie usług w zakresie przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów i części/podzespołów, usług parkowania pojazdów oraz usług przechowywania części i podzespołów, zabezpieczonych do dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na trzy zadania. ZADANIE 1 - obejmuje usługę przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów i ich części/podzespołów. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie szczegółowo określić faktycznych ilości przemieszczeń. W związku z powyższym, Zamawiający określając szacunkowe ilości dla przedmiotowego zadania oparł się, na danych z ostatnich 12 miesięcy, uwzględniając również przewidywane zmiany ilościowe zamawianych usług. Wartość zamówienia będzie stanowić iloczyn faktycznie wykonanych usług i zaoferowanej ceny jednostkowej dla poszczególnych zakresów (rodzajów usług). Zamawiający przyjmuje następujące szacunkowe ilości: a/ przemieszczanie pojazdów do 3,5 t w obrębie do 7 km od granic administracyjnych miasta Lublina - 79 b/ przemieszczanie pojazdów o ciężarze pow. 3,5 t w obrębie do 7 km od granic administracyjnych miasta Lublina - 2 c/ kilometrów przemieszczania pojazdów spoza obrębu 7 km od granic administracyjnych miasta Lublina - 400 km. d/ spraw sądowych, w których może wystąpić konieczność przemieszczania części/podzespołów - 4 ZADANIE 2 -obejmuje usługę parkowania (przechowywania) pojazdów przez okres, gdy pozostają one do dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie szczegółowo określić faktycznych ilości pojazdów i czasu ich parkowania. W związku z powyższym, Zamawiający podając szacunkowe ilości dla przedmiotowego zadania oparł się, na danych z ostatnich 12 miesięcy, uwzględniając również przewidywane zmiany ilościowe zamawianych usług. Wartość zamówienia będzie stanowić iloczyn faktycznie wykonanych usług i zaoferowanej ceny jednostkowej dla poszczególnych zakresów (rodzajów usług). Zamawiający przyjmuje następujące szacunkowe ilości: a/ parkowanie pojazdów do 3,5t - 74 szt. (z danych dotychczasowych wynika, że średni czasokres parkowania dla tej kategorii wynosi 223 doby), b/ parkowanie jednośladów - 5 szt. (Zamawiający przyjmuje, że średni czasokres parkowania dla tej kategorii wynosi 30 dób), c/ parkowanie pojazdów o ciężarze pow. 3,5t - 1 szt. (z danych dotychczasowych wynika, że średni czasokres parkowania dla tej kategorii wynosi 60 dób), ZADANIE 3 - obejmuje usługę przechowywania części/podzespołów pojazdów przez okres, gdy pozostają one do dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie szczegółowo określić faktycznej ilości przechowywanych części/podzespołów i czasu ich przechowywania. W związku z powyższym, Zamawiający określając szacunkowe ilości dla przedmiotowego zadania oparł się, na danych z ostatnich 12 miesięcy, uwzględniając również przewidywane zmiany ilościowe zamawianych usług. Wartość zamówienia będzie stanowić iloczyn faktycznie wykonanych usług i zaoferowanej ceny jednostkowej. Zamawiający przyjmuje następujące szacunkowe ilości: a/ powierzchni zajmowanej przez części/podzespoły - 24m2 b/ średni czasokres przechowywania części/podzespołów - 365 dób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.10 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca składający ofertę na zadanie pierwsze powinien posiadać licencję uprawniającą do podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 4. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy zachodzące choćby względem pojedynczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców powinien złożyć w formie oryginału oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy [zgodnie z formularzem stanowiącym dodatek nr 4 do SIWZ ]; (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie powinien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty powinien dołączyć zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Na potwierdzenie warunku określonego w cz. A ust. 1 lit a) i d) powyżej - Wykonwca powinien złożyć także: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. (Zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. Aktualne na dzień lub tożsame). W przypadku składania oferty wspólnej dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) w przypadku składania oferty na zadanie pierwsze - licencję, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 125, poz. 874 ze zm.). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2-3 i 5 powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76, pokój nr 27 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu (Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 78- pokój nr 1)lub pokój nr 14 w siedzibie Zamawiającego (Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76) albo przesłać pocztą (firmą kurierską)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji rajdu rowerowego "Lubelskie rowerowe z KSOW-em" oraz spływu kajakowego "Kajakiem po Wieprzu" z podziałem na części.
- Usługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- RDW w Białej Podlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 807
- usługa ochrony obiektu UCS w Lublinie
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Sandomierzu, o masie całkowitej do 3,5 tony
- "Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji"
- Usługa usuwania pojazdów (z wył. pojazd. przewożących towary niebezp.) z dróg w granicach admin. m. Radomia oraz prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego, na którym umieszcza się usunięte pojazdy
- NADZÓR INWESTORSKI przy wzmocnieniu przez przebudowę nawierzchni drogi krajowej Nr 61 na odc. Laski - Różan w km 72+700 - 93+500.
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.