eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Doposażenie pomieszczeń oraz zakup wyposażenia dla szkół podstawowych w celu ich dostosowania dla potrzeb dzieci 3 i 4 letnich w ramach projektu pod nazwą Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Stary Sącz: Doposażenie pomieszczeń oraz zakup wyposażenia dla szkół podstawowych w celu ich dostosowania dla potrzeb dzieci 3 i 4 letnich w ramach projektu pod nazwą Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz
Numer ogłoszenia: 147030 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101526 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Finansowo-Administracyjnej Szkół, Ul. Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 14 03, faks 18 446 14 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pomieszczeń oraz zakup wyposażenia dla szkół podstawowych w celu ich dostosowania dla potrzeb dzieci 3 i 4 letnich w ramach projektu pod nazwą Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia niezbędnego dla przystosowania szkół podstawowych z terenu Gminy Stary Sącz do potrzeb dzieci w wieku 3 i 4 lat. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji min.: 24 miesiące od dnia odbioru. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub kilka z wymienionych poniżej części: Część 1: Dostosowanie toalet Część 2: Doposażenie kuchni oraz sprzęt do utrzymania czystości Część 3: Dostawa mebli, rolet, osłon na grzejniki Część 4: Dostawa pomocy dydaktycznych Część 5: Sprzęt komputerowy i multimedialny Część 6: Zakup artykułów zwiększających bezpieczeństwo Szczegółowy wykaz (rodzaj oraz ilości) zamawianego asortymentu dla poszczególnych części zamówienia zawierają Załączniki nr 1-6 - formularze asortymentowo-cenowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTOSOWANIE TOALET.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25739,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32202,88

  • Oferta z najniższą ceną: 32202,88 / Oferta z najwyższą ceną: 78336,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: DOPOSAŻENIE KUCHNI ORAZ SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67775,46

  • Oferta z najniższą ceną: 67775,46 / Oferta z najwyższą ceną: 105852,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: DOSTAWA MEBLI, ROLET, OSŁON NA GRZEJNIKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56740,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57257,73

  • Oferta z najniższą ceną: 57257,73 / Oferta z najwyższą ceną: 86386,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIUR-POL Zbigniew Sobień, ul. 1905 Roku 60, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87162,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103835,87

  • Oferta z najniższą ceną: 92314,75 / Oferta z najwyższą ceną: 164154,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZAKUP ARTYKUŁÓW ZWIĘKSZAJĄCYCH BEZPIECZEŃSTWO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urszula Muża-Klamann KLADREW, ul. 3-go Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5318,61

  • Oferta z najniższą ceną: 5318,61 / Oferta z najwyższą ceną: 7488,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.