eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Część I Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów, oraz pogotowia awaryjnego dla maszyn wyciągowych. Część II Wymiana wykładzin na kole pędnym w maszynie wyciągowej szybu Bańgów i Kolejowy I Część III Wymiana wykładziny wraz z wymianą klocków drewnianych mocujących wykładzinę na kole pędnym w maszynie wyciągowej szybu Siemianowice III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Bytom: Część I Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów, oraz pogotowia awaryjnego dla maszyn wyciągowych. Część II Wymiana wykładzin na kole pędnym w maszynie wyciągowej szybu Bańgów i Kolejowy I Część III Wymiana wykładziny wraz z wymianą klocków drewnianych mocujących wykładzinę na kole pędnym w maszynie wyciągowej szybu Siemianowice III
Numer ogłoszenia: 147009 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów, oraz pogotowia awaryjnego dla maszyn wyciągowych. Część II Wymiana wykładzin na kole pędnym w maszynie wyciągowej szybu Bańgów i Kolejowy I Część III Wymiana wykładziny wraz z wymianą klocków drewnianych mocujących wykładzinę na kole pędnym w maszynie wyciągowej szybu Siemianowice III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów, oraz pogotowia awaryjnego dla maszyn wyciągowych. Część II Wymiana wykładzin na kole pędnym w maszynie wyciągowej szybu Bańgów i Kolejowy I Część III Wymiana wykładziny wraz z wymianą klocków drewnianych mocujących wykładzinę na kole pędnym w maszynie wyciągowej szybu Siemianowice III.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł. (słownie piętnaście tysięcy złotych 00/100),: w przypadku złożenia oferty na Część I wadium wynosi 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), w przypadku złożenia oferty na Część II wadium wynosi 3 600,00 zł. (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100). w przypadku złożenia oferty na Część III wadium wynosi 3 400,00 zł. (słownie trzy tysiące czterysta złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum dla Części I - 170 000,00 zł brutto, Część II - 74 000,00 zł brutto, Część III - 71 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Wykonawca winien dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania usługi tj. minimum 6 pracownikami zdolnymi do wykonania zakresu zamówienia posiadającymi: - aktualne uprawnienia energetyczne grupy 2 - eksploatacyjne, - aktualne badania lekarskie (dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 m), - aktualne szkolenia z zgodnie z wykazem stanowiskowym pracy, przeprowadzonymi przez jednostki posiadające decyzję OUG do przeprowadzania szkolenia, minimum 2 osobami do kierowania, nadzorowania prac w ruchu zakładu górniczego (osoby dozoru ruchu) posiadającymi : - 1 osoba - stwierdzone kwalifikacje na stanowisku osoby dozoru średniego ruchu w zakresie górniczych wyciągów szybowych - 1 osoba - stwierdzone kwalifikacje na stanowisku osoby dozoru niższego ruchu w zakresie górniczych wyciągów szybowych - aktualne uprawnienia energetyczne grupy 2 - dozorowe - aktualne badania lekarskie (dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 m) - aktualne szkolenia z zgodnie z wykazem stanowiskowym pracy, przeprowadzonymi przez jednostki posiadające decyzję OUG do przeprowadzania szkolenia, co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załącznika nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. 4. Wypełnione formularze cenowe - załącznik nr 8, 9, 10, do druku OFERTA. 5. Zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. 6.2.4 SIWZ - załącznik nr 11 do druku OFERTA tj. Wykonawca udzieli minimum 6 miesięcznej gwarancji na zakres wykonanej roboty licząc od dnia dokonania odbioru zleconej usługi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów, oraz pogotowia awaryjnego dla maszyn wyciągowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie ruchu maszyn wyciągowych w zakresie przeglądów okresowych powinno obejmować: - sprawdzenie działania, konserwację , naprawy bieżące, regulacje zespołów maszyny wyciągowej: a) stanowiska sterownicze, b) regulator jazdy, c) regulator ciśnienia hamowania, d) układ hamulcowy, e) aparaty wskaźnikowe, f) urządzenia zabezpieczające g) osprzęt i orurowanie, h) układ przeniesienia napędu i) koła pędnego (linopędnia ) Konserwacje i naprawy bieżące przeprowadzane są w czasie przeglądów okresowych maszyn wyciągowych. Wykonawca do przeprowadzanych napraw bieżących dostarcza materiały eksploatacyjne ( uszczelnienia, smary, oleje, itp.) wykorzystywane w czasie przeglądów. Przeglądy będą wykonywane każdorazowo na odrębne zlecenie Zamawiającego. Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca dostarczy sprawozdanie, które podpisane będzie przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zabezpieczenie ruchu maszyn wyciągowych w zakresie remontów obejmuje: - naprawę, regenerację wadliwie działających elementów maszyny wyciągowej - usunięcie nieprawidłowości układu hamulcowego maszyny wyciągowej, m.in.: - regulatora ciśnienia hamowania, - regulatora jazdy, - zaworu trójdrożnego, - sworznie, cięgła, dźwignie, siłowniki hamulcowe - usunięcie nieprawidłowości w działaniu wału, ,osi, łożysk - wymianę klocków hamulcowych i okładzin ciernych, - przygotowanie elementów układu hamulcowego do badań defektoskopowych -przegląd, pomiarowanie i ocena stanu technicznego przegubów układu hamulcowego maszyny wyciągowej - w stanie rozebranym - inne roboty na maszynie wyciągowej w części mechanicznej wraz z dokumentacją techniczną oraz próbami odbiorowymi...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Wymiana wykładzin na kole pędnym w maszynie wyciągowej szybu Bańgów i Kolejowy I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu obejmuje : - dostawę wykładki drewnianej bukowej - dostawę wykładziny typu Modar - demontaż wykładziny i wykładki drewnianej - zabudowa nowej dostarczonej wykładki - próby ruchowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Wymiana wykładziny wraz z wymianą klocków drewnianych mocujących wykładzinę na kole pędnym w maszynie wyciągowej szybu Siemianowice III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu obejmuje : - dostawę wykładki drewnianej bukowej - dostawę wykładziny typu Modar - demontaż wykładziny i wykładki drewnianej - zabudowa nowej dostarczonej wykładziny i wykładki - próby ruchowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.