eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Konserwacja, usuwanie awarii (oczyszczanie i udrażnianie) urządzeń kanalizacji sanitarnej w Zielonce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Zielonka: Konserwacja, usuwanie awarii (oczyszczanie i udrażnianie) urządzeń kanalizacji sanitarnej w Zielonce
Numer ogłoszenia: 146993 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116427 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o., ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 83 33, faks 0-22 781 83 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, usuwanie awarii (oczyszczanie i udrażnianie) urządzeń kanalizacji sanitarnej w Zielonce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, usuwanie awarii (oczyszczanie i udrażnianie) urządzeń kanalizacji na terenie miasta Zielonka. Zakres zamawianych prac obejmuje: 1.średnio jeden raz w miesiącu, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez zamawiającego - oczyszczanie wskazanej pompowni (odłączenie zasilania pomp, usunięcie nagromadzonych w komorze pompowni ścieków i skratek, wyciągnięcie pomp i oczyszczenie pomp, oczyszczenie regulatorów poziomów pracy pomp, sprawdzenie wlotów do pompowni na obecność obcych ciał mogących blokować dopływ, ponowne umieszczenie pomp w komorze pompowni, załączenie zasilania pomp).2.kontrola prawidłowości funkcjonowania próżniowo - tłocznych pompowni ścieków sanitarnych przy ul. Leśnej i ul. Inżynierskiej, w soboty i niedziele oraz w dni świąteczne. Kontrola pracy pompowni powinna być prowadzona w każdym z wymienionych dni pomiędzy godz. 800 a 1200. Kontrola powinna zostać udokumentowana wpisem pracownika Wykonawcy do książki kontroli złożonej na obiekcie w każdym dniu dokonywania kontroli z podaniem daty i godziny kontroli oraz wykazem wykonanych czynności. Kontrola powinna obejmować wizualne oględziny terenu pompowni, sprawdzenie prawidłowości pracy pomp, sprawdzenie stanu napełnienia komory pompowni i.t.p., a w razie zakłóceń w pracy pompowni powiadomienie Zamawiającego i w ramach możliwości przystąpienie do ich wyeliminowania. 3.bieżące sprawdzanie stanu zanieczyszczenia powierzchni ścieków w pompowniach i niedopuszczanie do tworzenia się kożucha zanieczyszczeń mogącego blokować lub powodować nieprawidłowe działanie regulatorów poziomu pracy pomp. 4.codzienna kontrola wszystkich komór zbiorczych (KZ) i średnio jeden raz w ciągu miesiąca oczyszczanie komór zbiorczych na kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej oraz w każdym przypadku gdy oczyszczenie komory będzie niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania systemu kanalizacyjnego. Oczyszczanie polega na usunięciu ścieków i skratek z komory, sprawdzenie pływaków, wlotu kanału grawitacyjnego, wylotu przewodu podciśnieniowego i.t.p.5.systematyczna kontrola (w trakcie oczyszczania komór zbiorczych), oczyszczanie i w razie konieczności naprawy uszkodzonych pływaków lub wymiana pływaków w komorach zbiorczych kanalizacji podciśnieniowej. 6.dokonywanie pomiarów ciśnienia w studniach pomiarowych (KPR) na sanitarnej kanalizacji podciśnieniowej w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego.7.oczyszczanie kanałów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (w tym również kanałów deszczowych i deszczowo - drenażowych), ciśnieniowej i podciśnieniowej o różnych średnicach, na odcinkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ilości średniej miesięcznej w okresie obowiązywania umowy około 1 500 mb. na miesiąc.8.oczyszczanie średnio miesięcznie w okresie obowiązywania umowy około 30 studni kanalizacyjnych (rewizyjnych, kontrolnych i.t.p.) wskazanych przez Zamawiającego w tym również studni usytuowanych na kanałach podlegających czyszczeniu. 9.wykonywanie prac towarzyszących, koniecznych do udrażniania sieci kanalizacji grawitacyjnej, ciśnieniowej i podciśnieniowej w sytuacjach awaryjnych jak: wymontowanie i ponowne zamontowanie zasuwy, zaworu odcinającego, kryzy, odcinka przewodu usytuowanego w urządzeniu lub budowli (poza odcinkami podziemnymi tj. w KZ, pompowniach i studniach) i.t.p., a także wykonywanie drobnych napraw związanych z awarią, poza miejscem awarii (np. na bazie sprzętu Wykonawcy), niezbędnych dla przywrócenia sprawności sytemu kanalizacyjnego. 10.sprawdzanie drożności kanałów sanitarnych i studni w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego.11.systematyczne - przynajmniej 1 raz na 6 miesięcy (2 x w ciągu 12 miesięcy) oczyszczanie separatorów substancji ropopochodnych i osadników z nagromadzonych olejów i osadów oraz oczyszczanie wylotów kanalizacji deszczowej. Czyszczenie urządzeń podczyszczających polega na usunięciu zgromadzonych związków ropopochodnych, wypompowaniu wody przy użyciu samochodu asenizacyjnego, usunięciu nagromadzonego szlamu i piasku, wyjęciu sekcji lamelowych lub wkładu koalescencyjnego i oczyszczeniu, płukaniu komór separatora i osadnika, sprawdzenie połączeń i usunięcie ewentualnych nieszczelności, ponowne uzbrojenie urządzenia i napełnienie wodą, sporządzenia wymaganych prawem dokumentów związanych z konserwacją urządzeń podczyszczających i odbiorem odpadów niebezpiecznych i niezwłoczne przekazanie ich zamawiającemu. Czyszczenie wylotów polega na odmuleniu i udrożnieniu wylotu.12.sukcesywne - przynajmniej 1 raz na 6 miesięcy (2 x w ciągu 12 miesięcy) i zgodnie z harmonogramem Zamawiającego czyszczenie ulicznych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami. Czyszczenie polega na oznakowaniu miejsca robót, zdjęciu kratki ściekowej wpustu ulicznego, oczyszczeniu osadnika wpustu, udrożnienie przykanalika, założenie kratki.13.wymiana uszkodzonych, wadliwych lub uzupełnianie skradzionych włazów studziennych lub kratek deszczowych wpustów ulicznych (koszt włazów i kratek pokrywa Zamawiający). 14.usuwanie ścieków nagromadzonych w kanałach sanitarnych, studniach rewizyjnych, komorach zbiorczych, pompowniach oraz w miejscach zalewisk na powierzchni terenu spowodowanych niedrożnością elementów kanalizacji sanitarnej i.t.p. w celu usunięcia awarii, umożliwienia przystąpienia do usunięcia awarii oraz usunięcia skutków awarii. 15.usuwanie awarii - dotyczy wszystkich przypadków wyszczególnionych w punktach od 1. do 14. z przystąpieniem do usuwania awarii w miejscu jej wystąpienia w czasie nieprzekraczającym 0,3 godz. (20 min.) od momentu uzyskania przez Wykonawcę informacji o awarii bez względu na porę dnia (doby). Przez uzyskanie informacji o awarii należy rozumieć skierowaną na podany przez Wykonawcę, czynny całodobowo numer telefonu, e-maila lub faksu wiadomość o wystąpieniu awarii przez osoby i podmioty wskazane przez Zamawiającego.16.sporządzanie dokumentacji związanej z wszystkimi czynnościami określonymi w pkt 1. do pkt 15. według schematu ustalonego przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STANKAN Udrażnianie Sieci Kanalizacyjnej, ul. Szarych Szeregów 9, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 331200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 331200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 331200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.