eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › OPRACOWANIE PROJEKTU REMONTU DROGI POWIATOWEJ UL. ZWYCIĘSTWA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ WYBRANYCH ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO, W TYM ZMIANĄ ORGANIZACJI RUCHU NA ODCINKU OD PÓŁNOCNEJ GRANICY GMINY DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ POWIATOWĄ - UL. CHUDOWSKĄ W ORNONTOWICACH



Ogłoszenie z dnia 2007-08-22

Łaziska Górne: OPRACOWANIE PROJEKTU REMONTU DROGI POWIATOWEJ UL. ZWYCIĘSTWA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ WYBRANYCH ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO, W TYM ZMIANĄ ORGANIZACJI RUCHU NA ODCINKU OD PÓŁNOCNEJ GRANICY GMINY DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ POWIATOWĄ - UL. CHUDOWSKĄ W ORNONTOWICACH
Numer ogłoszenia: 146989 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, fax 032 2244499 w. 226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.mikolow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU REMONTU DROGI POWIATOWEJ UL. ZWYCIĘSTWA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ WYBRANYCH ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO, W TYM ZMIANĄ ORGANIZACJI RUCHU NA ODCINKU OD PÓŁNOCNEJ GRANICY GMINY DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ POWIATOWĄ - UL. CHUDOWSKĄ W ORNONTOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 roku. Opracowanie powinno obejmować między innymi uregulowanie szerokości jezdni na całej długości objętej opracowaniem tj. od granicy Gminy do skrzyżowania z ul. Chudowską włącznie. Przewidzieć należy wymianę zniszczonej nawierzchni chodnika z dostosowaniem szerokości do wymagań dla ciągu pieszo-rowerowego. Nawierzchnia chodników z kostki betonowej grubość 8 cm behaton. Uporządkowanie z uzupełnieniem odwodnienia drogi, pozostawiając po stronie wschodniej rów otwarty a po zachodniej wykorzystując istniejący kanał deszczowy po uprzednim jego sprawdzeniu (ocena stanu technicznego). W pracach projektowych przewidzieć remont nawierzchni jezdni na całej zaprojektowanej (nowej) szerokości z dostosowaniem nośności do 100 kN/oś. Zaprojektować utwardzenie pobocza drogi po stronie wschodniej w tym przewidzieć należy nawierzchnię w kostce betonowej grubości 8 cm typu behaton tak aby pas ten mógł stanowić jeden kierunek ścieżki rowerowej. W opracowaniu należy wykorzystać opracowanie koncepcyjne zmiany organizacji ruchu będące w posiadaniu Powiatowego Zarządu Dróg celem wprowadzenia zmian geometrii istniejącej drogi dla uzyskania skutecznego uspokajania ruchu pojazdów począwszy od granicy Gminy za skrzyżowaniem z ul. Chudowską kończąc. Zamawiający dopuszcza zastosowanie odgięć osi drogi, wyspy centralne, wyniesione przejście przez jezdnię bądź wyniesione całe skrzyżowanie. W opracowaniu należy ująć niezbędną regulację z wymianą nawierzchni zjazdów po obu stronach drogi. Zadanie należy wykonać w podziale na etapy robót, odrębnie kosztorysowane w uzgodnieniu z inwestorami. Należy przewidzieć pozyskanie podkładów geodezyjnych, ich aktualizację oraz przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień oraz dokumentów pozwalających na przystąpienie do robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w latach 2004,2005,2006 co najmniej 2 zamówieniach na usługi zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł (brutto); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów); znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszym zmianami), f) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginały dokumentów lub poświadczone przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b)aktualny wypis/ odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki, Z dokumentu musi wynikać zakres działalności oferenta, sposób reprezentacji oferenta, osoby które są uprawnione do reprezentowania oferenta na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku gdy nie wynika to z dokumentu załączonego do oferty należy dołączyć również do oferty statut, uchwałę lub inny dokument d)w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; e)aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)wykaz wykonanych przez oferenta w latach 2004,2005,2006 usług, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 25 000zł brutto co najmniej 2 g)dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wykonanych usług wykonane zostały z należytą starannością (co najmniej 2 referencje) h)wykaz zatrudnionych pracowników z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów) UWAGA: powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa SIWZ do nabycia w kancelarii Powiatowego Zarządu Dróg. Koszt SIWZ wynosi 4 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach w siedzibie Zamawiającego w Łaziskach Górnych, przy ulicy Chopina 8, pokój nr 306 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.10.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.