eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i pompowniami ścieków dla miejscowości Suków, gm. Daleszyce - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Daleszyce: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i pompowniami ścieków dla miejscowości Suków, gm. Daleszyce - etap I
Numer ogłoszenia: 146985 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i pompowniami ścieków dla miejscowości Suków, gm. Daleszyce - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego opracowania jest budowa I etapu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Suków w gminie Daleszyce. Etap ten obejmuje główny ciąg kanalizacyjny od miejsca włączenia (znajdująca się w budowie, kanalizacja sanitarna w miejscowości Podmarzysz) do miejscowości Suków Pastwiska, poprzez miejscowość Suków Papiernia (część południowa, stanowiąca zabudowę letniskową), Suków Modrzewie oraz Suków Rogatka. Pozostała część miejscowości: Suków tj. Babie, Suków Borki, Suków Działki oraz Suków Oborzysko objęte zostaną II i III etapem budowy kanalizacji. Odprowadzenie ścieków przewiduje się do mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Marzyszu, za pośrednictwem systemu kanalizacyjnego tej miejscowości. Z uwagi na ukształtowanie terenu projektuje się grawitacyjno - pompowy układ kanalizacyjny, z dwoma pompowniami sieciowymi i 1 pompownią przydomową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 250.000,00 PLN (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy). Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy wpłaty dokonać przelewem bankowym na niżej podane konto - wyklucza się wpłaty gotówką. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Bank Spółdzielczy Daleszyce-Górno w Daleszycach na rachunek Gminy Daleszyce nr 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002 z takim wyprzedzeniem, aby w dniu otwarcia ofert tj. 25 września 2009r do godz. 10 00 środki znalazły się na koncie Zamawiającego. Zwrot lub utrata wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi zawierać w swojej treści zapis o realizacji gwarancji na rzecz Zamawiającego zgodnie z podstawami zatrzymania wadium zawartymi w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.1. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach opisanych w art. 46 pkt 4a i 5 ustawy - Pzp

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00zł, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp, 6) spełniają warunki określone art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ, 7) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli średnie roczne przychody nie mniejsze niż 7 000 000,00zł rocznie. (dotyczy lat 2006;2007 i 2008). Średnie roczne przychody zostaną ustalone przez zsumowanie przychodów za każdy rok i podzielenie ich przez liczbę lat. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w części VII pkt.1 ppkt.2;3;4;5i 6 i pkt. 2 ppkt 1 -7 oraz pkt 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą , 2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, 5) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia nie powodujących istotnych zmian w treści oferty, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione. 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych )załącznik Nr 2 do SIWZ), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 3. 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, z których co najmniej dwa zadania o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł. każde, oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wg załącznika nr 5. 3) Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wg załącznika nr 6. 4) Uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego stwierdzających, że osoba wymieniona w wykazie, wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branż występujących w przedmiocie zamówienia. 5) Sprawozdania finansowego albo jego części a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 6) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 3 000 000,00zł, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informacje o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci np. saldo wyraża się kwotą xxxxxx - cyfrową lub zawierającej tylko informacje o obrotach. 7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego w kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - terminy ważności dokumentów są tożsame z terminami wymienionymi w pkt.3. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w części VII pkt.1 ppkt.2,3;4;5;6i7 i pkt.2 ppkt. 1 - 7 oraz pkt. 3. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem ) za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Uwaga: W przypadku konsorcjum kwoty w pozycjach dotyczących : wymaganej wartości i ilości wykonanych robót, średnich rocznych przychodów, zabezpieczenia kredytowego, ubezpieczenia oc wielkości uwidocznione przez poszczególnych uczestników konsorcjum w sumie muszą Stanowić wielkości wymienione w treści SIWZ ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.daleszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Plac Staszica 9 pokój 4 i 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Plac Staszica 9 pokój nr 25 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.