eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remonty nawierzchni jezdni, chodników i ścieżek rowerowych wraz z odwodnieniem ulic - zamówienie uzupełniające

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-21

Warszawa: Remonty nawierzchni jezdni, chodników i ścieżek rowerowych wraz z odwodnieniem ulic - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 14696 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189 , strona internetowa www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni jezdni, chodników i ścieżek rowerowych wraz z odwodnieniem ulic - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni jezdni, chodników i ścieżek rowerowych wraz z odwodnieniem ulic - zamówienie uzupełniające Zakres robót obejmuje: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót budowlanych: a) roboty drogowe (brukarskie) dla remontów nawierzchni jezdni, chodników i ścieżek rowerowych, wykonanych z chodnikowych płyt betonowych, betonowej kostki brukowej, trylinki, oraz z kamienia polnego itp. materiałów; b) remont nawierzchni betonowej przystanku autobusowego komunikacji miejskiej; c) wykonanie dwóch warstw nakładki bitumicznej z towarzyszącymi robotami brukarskimi. 2. Szczegółowy zakres robót określono: a) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (stanowiącej załącznik do Umowy podstawowej); b) w przedmiarze robót (stanowiącym załącznik Nr 1 do Umowy); Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy wybrany Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość umownego wynagrodzenia brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki tylko w przypadkach określonych w w/w ustawie. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne wyboru trybu zamówienia: Zamówienie podstawowe przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego Nr sprawy UD-II-WPZ-ZP-271.25.2014.JDE/PN-b. Zostało ono udzielone firmie FAL BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa 02-868 Warszawa. ul. Sarabandy 42. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Umowa BIA-IR/B/ I/2/1/1/I/2/1/3/72/2014 z dnia 01.07.2014 r. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy 50% zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.