eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Remont budynków komunalnych przy ul. Karola Miarki 3 i Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Kamienna Góra: Remont budynków komunalnych przy ul. Karola Miarki 3 i Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 146931 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków komunalnych przy ul. Karola Miarki 3 i Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynków komunalnych w Kamiennej Górze. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I - Remont budynku komunalnego przy ul. Karola Miarki 3 w Kamiennej Górze W ramach inwestycji zakłada się wymianę pokrycia dachu budynku oraz remont elewacji budynku. Roboty remontowo budowlane obejmują: - rozbiórkę zniszczonego pokrycia z dachówki karpiówki, - rozbiórkę obróbek blacharskich, - naprawę niektórych elementów konstrukcji dachu, - przebudowę kominów ponad dachem, - wymianę świetlików w połaci dachu, - wykonanie nowych obróbek blacharskich i uszczelnień, rynien i rur spustowych, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, - wymianę okien na poddaszu, - skucie tynków zewnętrznych i naprawę muru, - przemurowanie uszkodzonych elementów ścian, - oczyszczenie, dezynfekcję i uzupełnienie elementów kamiennych elewacji, - wykonanie tynków elewacji z odtworzeniem elementów ozdobnych i ciągnionych, - malowanie elewacji, - renowację i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej Część II - Remont budynku komunalnego przy Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze W ramach inwestycji zakłada się wymianę pokrycia dachu budynku oraz remont elewacji budynku. Roboty remontowo budowlane obejmują: - rozbiórkę zniszczonego pokrycia z dachówki karpiówki, - rozbiórkę obróbek blacharskich, - naprawę niektórych elementów konstrukcji dachu, - przebudowę i budowę kominów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich i uszczelnień, rynien i rur spustowych, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, - skucie tynków zewnętrznych i naprawę muru, - przemurowanie i wzmocnienie uszkodzonych elementów ścian, - oczyszczenie, dezynfekcję i uzupełnienie elementów kamiennych elewacji, - wykonanie tynków elewacji z odtworzeniem elementów ozdobnych i ciągnionych, - malowanie elewacji, - docieplenie części ścian zewnętrznych budynku. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, warunkami umowy oraz przedmiarami robót. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja projektowa, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3. przedmiary robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.45.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadanie polegające na remoncie elewacji obejmującym wymianę tynków (z wyłączeniem dociepleń) oraz 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dachu krytego dachówką o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych stosownie do wymogu § 24 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, praz restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987 z 2011 roku).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym, umotywowanym wnioskiem z uwzględnieniem zasad ich wprowadzenia. 1. Zamawiający może zmienić termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót budowlanych przez Zamawiającego, b) zmian dokumentacji projektowej, dokonywanych na wniosek Zamawiającego lub zgłaszanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, d) Zlecenia Wykonawcy robót budowlanych dodatkowych w rozumieniu przepisu art. 67 Ustawy. 2. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego okolicznościami określonymi w pkt 1. 3. W przypadku wystąpienia koniecznych zmian w dokumentacji projektowej dopuszcza się zmiany w umowie. Pozostałe zmiany: 1.W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości umowy). 2. Przypadki losowe (np. katastrofy lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy. 3. Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czy Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra wyłącznie sekretariat (pok. 209) lub listownie/ przesyłką na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku komunalnego przy ul. Karola Miarki 3 w Kamiennej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach inwestycji zakłada się wymianę pokrycia dachu budynku oraz remont elewacji budynku. Roboty remontowo budowlane obejmują: - rozbiórkę zniszczonego pokrycia z dachówki karpiówki, - rozbiórkę obróbek blacharskich, - naprawę niektórych elementów konstrukcji dachu, - przebudowę kominów ponad dachem, - wymianę świetlików w połaci dachu, - wykonanie nowych obróbek blacharskich i uszczelnień, rynien i rur spustowych, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, - wymianę okien na poddaszu, - skucie tynków zewnętrznych i naprawę muru, - przemurowanie uszkodzonych elementów ścian, - oczyszczenie, dezynfekcję i uzupełnienie elementów kamiennych elewacji, - wykonanie tynków elewacji z odtworzeniem elementów ozdobnych i ciągnionych, - malowanie elewacji, - renowację i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.45.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku komunalnego przy Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach inwestycji zakłada się wymianę pokrycia dachu budynku oraz remont elewacji budynku. Roboty remontowo budowlane obejmują: - rozbiórkę zniszczonego pokrycia z dachówki karpiówki, - rozbiórkę obróbek blacharskich, - naprawę niektórych elementów konstrukcji dachu, - przebudowę i budowę kominów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich i uszczelnień, rynien i rur spustowych, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, - skucie tynków zewnętrznych i naprawę muru, - przemurowanie i wzmocnienie uszkodzonych elementów ścian, - oczyszczenie, dezynfekcję i uzupełnienie elementów kamiennych elewacji, - wykonanie tynków elewacji z odtworzeniem elementów ozdobnych i ciągnionych, - malowanie elewacji, - docieplenie części ścian zewnętrznych budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.45.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.