eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszyna › Remont - modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jacków, obejmującej działkę o numerze ewid. 1730

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Kruszyna: Remont - modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jacków, obejmującej działkę o numerze ewid. 1730
Numer ogłoszenia: 146929 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszyna , ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, woj. śląskie, tel. 34 3202003, faks 34 3202054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Jacków, obejmującej działkę o numerze ewid. 1730.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu - modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jacków. W ramach zadania przewiduje się wykonanie nawierzchni asfaltowej na długości 830 m. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty pomiarowe - 0,83 km; b) mechaniczne karczowanie krzaków - 0,2 ha; c) mechaniczne ścinanie poboczy gr. 10 cm - 1237,5 m2; d) wykonanie lokalnych poszerzeń istniejącej podbudowy oraz wyrównanie nierówności tłuczniem kamiennym przy śr. gr. do 10 cm - 15,7 m3; e) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 83,0 t; f) ułożenie warstwy wiążącej-wyrównawczej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 2 cm - 3271,5 m2; g) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm - 3271,5 m2; h) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego, warstwa dolna grub. 10 cm - 1237,5 m2; i) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego, warstwa górna grub. 7 cm - 1237,5 m2; j) montaż barier dwustronnych - 20,0 m; k) odtworzenie rowów odwadniających - 528,0 m3; l) montaż korytek ściekowych 60x50x15 cm - 12 m; m) przepust - rury z tworzyw sztucznych, dwuścienne PP o śr. 400 mm - 16,0 m; n) przepust na zjazdach - rury z tworzyw sztucznych, dwuścienne PP o śr. 300 mm - 50,0 m. Szczegółowy zakres zawiera: 1. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ; 3. Projekt techniczny stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (rozwiązania równoważne). W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia negatywna będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy opisanego w pkt. VIII. 1.a) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia, polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie drogi z użyciem mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej na powierzchni minimum 3.000,0 m2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie załączonego do oferty załącznika nr 4 SIWZ opisanego w pkt VIII. 1.b) SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia oraz złożonego oświadczenia wykonawcy opisanego w pkt VIII. 1.a) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy opisanego w pkt. VIII. 1.a) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy opisanego w pkt. VIII. 1.a) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy opisanego w pkt. VIII. 1.a) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty - wzór załącznik nr 1. b) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej sporządzony na podstawie przedmiaru robót, będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ. c) zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. d) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz wykaz podwykonawców (nazw firm) na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VII.1. Wskazanie niniejsze nastąpi w formularzu oferty zgodnie z pkt. XXII SIWZ. e) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o którym mowa w uwadze nr 3 SIWZ (załączyć jeżeli dotyczy). f) dokument zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w uwadze nr 1 SIWZ (załączyć jeżeli dotyczy, jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków podmiotu trzeciego). g) wykaz materiałów i urządzeń - w przypadku zastosowania przez wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez zamawiającego - wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, iż posiadają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Długość okresu udzielanej gwarancji w miesiącach - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych poniżej. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych poniżej nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w zakresie terminów określonych w umowie: a) jeżeli łącznie zostaną spełnione następujące warunki: - Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu wynikającego z umowy, o niemożliwości wykonania w przewidzianym terminie, - Wykonawca zaproponuje nowy termin który wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. b) w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - wystąpienia robót dodatkowych lub zmian w technologii wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie następujących zmian: a) zmiany osób stanowiących przedstawicieli o których mowa w § 5 umowy, b) zmian w technologii wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, d) zmian wynagrodzenia zgodnie z § 9 umowy, e) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami. f) udzielenia przez Zamawiającego zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, pokój nr 15. SIWZ jest wydawana bezpłatnie przy czym w przypadku wysłania przesyłką pocztową, Wykonawca ponosi koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, pokój nr 1 (biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.