eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Modernizacja sali sesyjnej w budynku Urzędu Gminy w Kłobucku, przy ul. 11-ego Listopada nr 6



Ogłoszenie z dnia 2007-08-22

Kłobuck: Modernizacja sali sesyjnej w budynku Urzędu Gminy w Kłobucku, przy ul. 11-ego Listopada nr 6
Numer ogłoszenia: 146926 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłobuck, ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3100150, fax 034 3172661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali sesyjnej w budynku Urzędu Gminy w Kłobucku, przy ul. 11-ego Listopada nr 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, związane z modernizacją sali sesyjnej w budynku Urzędu Gminy w Kłobucku (Wspólny Słownik Zamówień - obiekty użyteczności publicznej). Wartość zamówienia nie przekraczająca kwotę 5.278.000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium w wysokości 1.000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapeniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą kosztorysy ofertowe, formularz ofertowy, łącznie z wymaganymi dokumentami,oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonywana zostanie według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr3 do specyfikacji. 2) Kosztorysy ofertowe wykonane metodą kalkulacji szczegółowej i uproszczonej, uwzględniające wszystkie pozycje przedmiarów robót. 3) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie-jeżeli dotyczy. 4) Imienny wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta. 5) Oświadczenie wynikające z art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Oświadczenie o podywkonawcach. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) Imię i nazwisko kierownika budowy w rozumieniu przepisów Prawo budowlane, wraz z kopią uprawnień i kopią zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego. Uwaga: 1) Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w punktach 4,5,7,8 każdy podmiot musi złożyć oddzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.akcessnet.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłobuck ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłobuck ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, pokój nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.