eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego KM PSP w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-22

Koszalin: Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego KM PSP w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 146903 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie, ul. Strażacka 8, 75-738 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3422004, fax 094 3424727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego KM PSP w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie. Zakres zamówienia obejmuje dostawy materiałów pędnych w szacunkowej ilości 60.000 litrów, w tym: 51.000 litrów oleju napędowego i 9.000 litrów benzyny bezołowiowej 95. Szacunkowa ilość paliwa została określona na potrzeby przetargu i obejmuje dostawy w ciągu trzech lat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.12.00 - Paliwo Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.42.00 - Paliwo diesla Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3)Gwarantują ciągłą realizację przedmiotu zamówienia w ciągu 24 godzin na dobę. 4)Zapewnią realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa oraz odpowiednimi parametrami jakości przedmiotu zamówienia. 5)Zapewnią, na żądanie Zamawiającego, dostawę przedmiotu zamówienia własnym lub wynajętym transportem na teren akcji ratowniczej, według wskazania kierującego akcją. 6)Zapewnią bezgotówkową formę tankowania na wszystkich swoich stacjach paliw. 7)Czas dojazdu ze strażnic Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie (ul. Kazimierza Wielkiego 7 i ul. Strażackiej 8) do stacji paliw maksymalnie 20 minut. 8)Zapewnią minimum dwutygodniowy lub dłuższy termin rozliczeniowy pobranego paliwa. 9)Zapewnią minimum 14 dniowy termin płatności za fakturę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 5 wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, w formie załączników, podpisane przez osobę/osoby upoważnione, niżej wymienione dokumenty: 1)Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w punkcie III.2). 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia dokumentu - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 4)W celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dokumentu - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym w normach jakości, zamawiający żąda zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, wystawionego w roku 2007. 6)Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 30
  • 2. Upust na 1 litrze paliwa - 30
  • 3. Koszt dostawy paliwa na teren akcji ratowniczej - 20
  • 4. Mobilność dostawy paliwa na teren akcji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.koszalin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejskia Państwowej Straży Pożarnej, 75-738 Koszalin, ul. Strażacka 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, 75-738 Koszalin, ul. Strażacka nr 8, pok. nr 204..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.