eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Remonty nawierzchni oraz istniejących podbudów dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna oraz ich zabezpieczenie nakładkami z mieszanek mineralno-asfaltowych w 2014 roku (etap II)1. Zadanie nr 1 droga gminna w m. Obórki 2. Zadanie nr 2 ul. Powsińska w Bielawie, 3 Zadanie nr 3 ul. Klonowa w Konstancinie-Jeziornie, 4 Zadanie nr 4 ul. Kazimierzowska w Konstancinie-Jeziornie, 5 Zadanie nr 5 ul. Deotymy w Konstancinie-Jeziornie, 6 Zadanie nr 6 ul. Głowackiego w Konstancinie-Jeziornie i m. Kierszek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Konstancin-Jeziorna: Remonty nawierzchni oraz istniejących podbudów dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna oraz ich zabezpieczenie nakładkami z mieszanek mineralno-asfaltowych w 2014 roku (etap II): 1. Zadanie nr 1 droga gminna w m. Obórki 2. Zadanie nr 2 ul. Powsińska w Bielawie, 3 Zadanie nr 3 ul. Klonowa w Konstancinie-Jeziornie, 4 Zadanie nr 4 ul. Kazimierzowska w Konstancinie-Jeziornie, 5 Zadanie nr 5 ul. Deotymy w Konstancinie-Jeziornie, 6 Zadanie nr 6 ul. Głowackiego w Konstancinie-Jeziornie i m. Kierszek.
Numer ogłoszenia: 146884 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni oraz istniejących podbudów dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna oraz ich zabezpieczenie nakładkami z mieszanek mineralno-asfaltowych w 2014 roku (etap II): 1. Zadanie nr 1 droga gminna w m. Obórki 2. Zadanie nr 2 ul. Powsińska w Bielawie, 3 Zadanie nr 3 ul. Klonowa w Konstancinie-Jeziornie, 4 Zadanie nr 4 ul. Kazimierzowska w Konstancinie-Jeziornie, 5 Zadanie nr 5 ul. Deotymy w Konstancinie-Jeziornie, 6 Zadanie nr 6 ul. Głowackiego w Konstancinie-Jeziornie i m. Kierszek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1 W ramach zadania nr 1 wykonanie naprawy istniejącej podbudowy z kruszyw drogowych na drodze gminnej w miejscowości Obórki i doprowadzenie jej do stanu umożliwiającego wykonanie na niej nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej zwaną dalej mieszanką mma, a następnie wykonanie takiej nakładki. 2 W ramach zadania nr 2 wykonanie naprawy istniejącej nawierzchni z mma odcinka ul. Powsińskiej w Bielawie, a następnie wykonanie nowej nakładki z mieszanek mineralno-asfaltowych. 3 W ramach zadania nr 3 wykonanie naprawy istniejącej podbudowy z kruszyw drogowych na drodze gminnej ul. Klonowej w Konstancinie-Jeziornie do stanu umożliwiającego wykonanie na niej nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej, a następnie wykonanie takiej nakładki. 4 W ramach zadania nr 4 wykonanie naprawy istniejącej podbudowy z kruszyw drogowych na drodze gminnej ul. Kazimierzowskiej w Konstancinie-Jeziornie do stanu umożliwiającego wykonanie na niej nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej, a następnie wykonanie takiej nakładki. 5 W ramach zadania nr 5 wykonanie naprawy istniejącej podbudowy z kruszyw drogowych na drodze gminnej ul. Deotymy w Konstancinie-Jeziornie do stanu umożliwiającego wykonanie na niej nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej, a następnie wykonanie takiej nakładki. 6 W ramach zadania nr 6 wykonanie naprawy istniejącej nawierzchni z mma odcinka ul. Głowackiego w Konstancinie-Jeziornie oraz, na części przebiegu, w m. Kierszek, a następnie wykonanie nowej nakładki z mieszanek mineralno-asfaltowych. Uwaga: roboty budowlane należy wykonać na odcinku od km 0+190 a nie od 0+160 do końca obszaru objętego projektem zagospodarowania terenu. Prace należy zrealizować zgodnie z odrębnymi dla każdego zadania, dokumentacjami projektowymi i przedmiarami oraz wspólną dla wszystkich zadań specyfikacją techniczną, na następujących drogach: 1. droga gminna w m. Obórki 2. ul. Powsińska w Bielawie, 3. ul. Klonowa w Konstancinie-Jeziornie, 4. ul. Kazimierzowska w Konstancinie-Jeziornie, 5. ul. Deotymy w Konstancinie-Jeziornie, 6. ul. Głowackiego w Konstancinie-Jeziornie, oraz, na części przebiegu, w m. Kierszek 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w przedmiarach robót i dokumentacjach projektowych, stanowiących załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 3. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. roboty będą rozliczane ryczałtowo - przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako pomoc precyzującą przedmiot zamówienia i umożliwiającą wykonawcom złożenie porównywalnych ofert. 2. Zamawiający oczekuje dołączenia do oferty, w celach poglądowych, kosztorysu ofertowego szczegółowego, opartego na przedmiarze robót, zgodnego z kwotą podaną w ofercie. 3. opis robót, które będą wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia jest zawarty w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, 4. Na wykonane przez siebie roboty Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: drogi gminne na terenie gminy Konstancin-Jeziorna, o których mowa w ust. 1. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiarach robót i uproszczonej dokumentacji za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 8. W przypadku gdy w przedmiarach robót i uproszczonej dokumentacji pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w przedmiarach robót i uproszczonej dokumentacji. 9. W kosztach ogólnych każdego zadania należy uwzględnić konieczność wykonania: a wytyczenia geodezyjnego placu robót b. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg i placów z zastosowaniem mieszanek mineralno-asfaltowych o wartości brutto minimum dla: zadania nr 1 - 50 000,00 zł, zadania nr 2 - 150 000,00 zł, zadania nr 3 - 150 000,00 zł, zadania nr 4 - 50 000,00 zł, zadania nr 5 - 30 000,00 zł, zadania nr 6 - 850000,00 zł,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: jeden rozściełacz, jeden walec drogowy samojezdny, jedna koparka, jeden samochód samowyładowczy oraz jedna zagęszczarka

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia minimum jedną osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi oraz która będzie posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy i sposobu jego wykonania, w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. zaistnienia zdarzenia o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego. 4. zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym i ustawie Pzp. 5. sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych, o ile zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego. 6. zmniejszenia zakresu realizacji robót w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że: a. wykonanie części zakresu robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub, b. wykonanie części zakresu robót nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 7. terminów realizacji; Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, b. wystąpienia anomalii pogodowych, c. uzasadnionym potrzebami Zamawiającego lub okolicznościami, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, d. oczekiwania na decyzje właściwych organów. 8. nie przeprowadzenia przez Zamawiającego, lub nieskutecznego przeprowadzenia przez Zamawiającego, w organie administracji architektoniczno-budowlanej, postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty nawierzchni oraz istniejących podbudów dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna oraz ich zabezpieczenie nakładkami z mieszanek mineralno-asfaltowych w 2014 roku etap II- Zadanie nr 1 - droga gminna w m. Obórki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 1 - wykonanie naprawy istniejącej podbudowy z kruszyw drogowych na drodze gminnej w miejscowości Obórki i doprowadzenie jej do stanu umożliwiającego wykonanie na niej nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej zwaną dalej mieszanką mma, a następnie wykonanie takiej nakładki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty nawierzchni oraz istniejących podbudów dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna oraz ich zabezpieczenie nakładkami z mieszanek mineralno-asfaltowych w 2014 roku etap II - ul. Powsińska w Bielawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 2 - wykonanie naprawy istniejącej nawierzchni z mma odcinka ul. Powsińskiej w Bielawie, a następnie wykonanie nowej nakładki z mieszanek mineralno-asfaltowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remonty nawierzchni oraz istniejących podbudów dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna oraz ich zabezpieczenie nakładkami z mieszanek mineralno-asfaltowych w 2014 roku -etap II- ul. Klonowa w Konstancinie-Jeziornie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 3 - wykonanie naprawy istniejącej podbudowy z kruszyw drogowych na drodze gminnej ul. Klonowej w Konstancinie-Jeziornie do stanu umożliwiającego wykonanie na niej nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej, a następnie wykonanie takiej nakładki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remonty nawierzchni oraz istniejących podbudów dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna oraz ich zabezpieczenie nakładkami z mieszanek mineralno-asfaltowych w 2014 roku etap II-ul. Kazimierzowska w Konstancinie-Jeziornie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 4 - wykonanie naprawy istniejącej podbudowy z kruszyw drogowych na drodze gminnej ul. Kazimierzowskiej w Konstancinie-Jeziornie do stanu umożliwiającego wykonanie na niej nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej, a następnie wykonanie takiej nakładki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remonty nawierzchni oraz istniejących podbudów dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna oraz ich zabezpieczenie nakładkami z mieszanek mineralno-asfaltowych w 2014 roku etap II-ul. Deotymy w Konstancinie-Jeziornie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 5 - wykonanie naprawy istniejącej podbudowy z kruszyw drogowych na drodze gminnej ul. Deotymy w Konstancinie-Jeziornie do stanu umożliwiającego wykonanie na niej nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej, a następnie wykonanie takiej nakładki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remonty nawierzchni oraz istniejących podbudów dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna oraz ich zabezpieczenie nakładkami z mieszanek mineralno-asfaltowych w 2014 roku etap II-ul. Głowackiego w Konstancinie-Jeziornie i m. Kierszek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 6 - wykonanie naprawy istniejącej nawierzchni z mma odcinka ul. Głowackiego w Konstancinie-Jeziornie oraz, na części przebiegu, w m. Kierszek, a następnie wykonanie nowej nakładki z mieszanek mineralno-asfaltowych. Uwaga: roboty budowlane należy wykonać na odcinku od km 0+190 (a nie od 0+160) do końca obszaru objętego projektem zagospodarowania terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.