eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC - 10 ZADAŃ I - APARAT USG szt.1 Ia -PLETYZMOGRAF szt.1 II- MIKROSKOP szt.1 III- APARAT CPAP (BiPAP ) szt 2 IV- APARAT AMBU szt.2 v- ZESTAW DO INTUBACJI szt.2 VI -LAMPA BAKTERI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Koszalin: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC - 10 ZADAŃ I - APARAT USG szt.1 Ia -PLETYZMOGRAF szt.1 II- MIKROSKOP szt.1 III- APARAT CPAP (BiPAP ) szt 2 IV- APARAT AMBU szt.2 v- ZESTAW DO INTUBACJI szt.2 VI -LAMPA BAKTERIOBÓJCZA szt.2 VII- ŁÓZKA SZPITALNE szt.4 VIII-LAMPA CZOŁOWA LARYNGOLOGICZNA szt.1 IX - DEFIBRYLATOR szt.1 X- WAGA DO BADANIA w kierunku muskowiscydozy szt.1
Numer ogłoszenia: 146870 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie , ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423339, faks 094 3423339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC - 10 ZADAŃ I - APARAT USG szt.1 Ia -PLETYZMOGRAF szt.1 II- MIKROSKOP szt.1 III- APARAT CPAP (BiPAP ) szt 2 IV- APARAT AMBU szt.2 v- ZESTAW DO INTUBACJI szt.2 VI -LAMPA BAKTERIOBÓJCZA szt.2 VII- ŁÓZKA SZPITALNE szt.4 VIII-LAMPA CZOŁOWA LARYNGOLOGICZNA szt.1 IX - DEFIBRYLATOR szt.1 X- WAGA DO BADANIA w kierunku muskowiscydozy szt.1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I - Aparat USG szt.1 Ia- Pletyzmograf szt.1 II- Mikroskop szt.1 III- Aparat CPAP (BiPAP szt.2 IV- Aparat Ambu szt.2 V- Zestaw do intubacji szt.2 VI- Lampa Bakteriobójcza VII- Łóżka szpitalne szt.4 VIII - Lampa czołowa laryngologiczna szt.1 IX- Defibrylator szt.1 X - Waga do badania w kierunku muskowiscydozy szt.1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujace warunki 1) posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynnoś, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i spoleczne , lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całosci wykonanie decyzji własciwego organu; c) nie figuruja w Krajowym rejestrze Karnym na podstawie art,24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznaczniw wynikać , iż ww. warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Charakterystykę i wiarygodność firmy oraz szczegółowy opis urzadzenia z podaniem parametrów technicznych/wiarygodność firmy winna byż potwiedzona stosownymi aktualnymi dokumentami, tj wyciagiem z rejestru sądowego lub zaświadczeniem o działalności gospodarczej/ oświadczenie dotyczace danych wykonawcy/ oświadczenie o spełnieniu wymogów z art.22 ustawy Pzp./.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres gwarancji - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44-48, 75-252 KOSZALIN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 09:00, miejsce: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GTUŹLICY I CHORÓB PŁUC, UL. NIEPODLEGŁOSCI 44-48 ,57-252 Koszalin. OTWARCIE 20.05.2009r GODZINA 9:30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TAK.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I APARAT USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT USG szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. OKRES GWARANCJI - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Ia - PLETYZMOGRAF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLETYZMOGRAF szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. OKRES GWARANCJI - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II MIKROSKOP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIKROSKOP szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. OKRES GWARANCJI - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III - APARAT CPAP(BiPAP).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat CPAP (BiPAP) szt.2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV APARAT AMBU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat Ambu szt.2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE V ZESTAW DO INTUBACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do intubacji szt.2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE VI LAMPA BAKTERIOBÓJCZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bakteriobójcza szt.2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE VII ŁÓZKA SZPITALNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łózka szpitalne szt.4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE VIII LAMPA CZOŁOWA LARYNGOLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa czołowa laryngologiczna szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE IX DEFIBRYLATOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres gwarancji - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE X WAGA DO BADANIA w kierunku muskowiscydozy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga do badania w kierunku muskowiscydozy szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres gwarancji - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.