eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Remont istniejących nawierzchni asfaltowych w Kraśniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Kraśnik: Remont istniejących nawierzchni asfaltowych w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 146841 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejących nawierzchni asfaltowych w Kraśniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Remont ul. Dekutowskiego (dz. nr ew. 38) na odcinku od ul. Al. Niepodległości do ul. Metalowców obręb geodezyjny: Północ położonej w Kraśniku - Remont ul. Metalowców (dz. nr ew. 39) na odcinku od ul. Dekutowskiego do ul. Grunwaldzką na obręb geodezyjny: Północ położonej w Kraśniku - Remont ul. Grunwaldzkiej (dz. nr ew. 23) od ul. Klonowej na odcinku ok. 160 m wraz z zatoką parkingową obręb geodezyjny: Północ położonej w Kraśniku - Remont ul. Klasztornej (dz. nr ew. 232) obręb: Ośrodek na odcinku od Kościuszki do ul. Okopowej dł. ok. 110,00m szer. ok. 5,00m w Kraśniku - Remont zatoki parkingowej przy ul. Szpitalnej obręb geodezyjny: Wschód położonej w Kraśniku - Remont ulicy za CKiP o dł. ok. 120 m obręb geodezyjny: Północ położonej w Kraśniku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), Zadanie 2 - 900 zł (słownie: dziewięćset złotych), Zadanie 3 - 500 zł (słownie: pięćset złotych), Zadanie 4 - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze - - poręczeniem pieniężnym, - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium-przetarg Remont istniejących nawierzchni asfaltowych w Kraśniku. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 24.06.2010 r. do godz. 11.00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego) 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XIII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, w przypadku: - po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) lub unieważnieniu postępowania, - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a odwołania zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, które zwrócono Wykonawcy na podstawie art. 46 ust 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu na składanie ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał: wykonali co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości min. 300 000 zł (załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć oświadczenie stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (branża drogowa) oraz, że są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6a-6d do niniejszej SIWZ. 2.. Wykonawca może wnosić o przedłużenie czasu wykonania umowy, jeżeli ma opóźnienia lub może być opóźniony w wykonaniu robót z powodu następujących okoliczności: wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, przerwania lub zawieszenia robót z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, poleceń wydawanych przez Inspektora Nadzoru mających wpływ na termin wykonania lecz nie wynikających z uchybień Wykonawcy, działania nieprzewidziane sił natury. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie zajścia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty i zawarcia umowy, w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, stawek celnych lub innych opłat urzędowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=6&tryb=&p0=&p1=&p2=
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik p. 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.07.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: os. Metalowców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1A - ul. Dekutowskiego OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont ul. Dekutowskiego (dz. nr ew. 38) na odcinku od ul. Al. Niepodległości do ul. Metalowców obręb geodezyjny: Północ położonej w Kraśniku polegający na: wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - średnio: 60 kg/m2; położeniu nowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4cm; regulacji pionowej studzienek; montaż progów zwalniających 2. Zakres zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze, podbudowa i roboty nawierzchniowe roboty wykończeniowe 3. Opis stanu istniejącego, uzbrojenie ulicy: Projektowana inwestycja leży w istniejących liniach rozgraniczających ulicy. W chwili obecnej odcinek ulicy jest o nawierzchni bitumicznej dł.. 89,00m i szerokości jezdni. 9,10 m. Po obu stronach ulicy znajduje się chodnik przy krawędzi jezdni. W pasie drogowym ulicy wybudowane są urządzenia podziemne: sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć elektroenergetyczna i teletechniczna. Wskazane w przedmiarach nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia wizja w terenie; ZADANIE NR 1B - ul. Metalowców OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont ul. Metalowców (dz. nr ew. 39) na odcinku od ul. Dekutowskiego do ul. Grunwaldzką na obręb geodezyjny: Północ położonej w Kraśniku polegający na: wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - średnio 40 kg/m2; położeniu nowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4cm; regulacji pionowej studzienek; montaż progów zwalniających 2. Zakres zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze, podbudowa i roboty nawierzchniowe roboty wykończeniowe 3. Opis stanu istniejącego, uzbrojenie ulicy: Projektowana inwestycja leży w istniejących liniach rozgraniczających ulicy. W chwili obecnej odcinek ulicy jest o nawierzchni bitumicznej dł. 209,00m i szerokości jezdni ok. 6,00 m. Po lewej stronie ulicy znajduje się chodnik przy krawędzi jezdni. W pasie drogowym ulicy wybudowane są urządzenia podziemne: sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć elektroenergetyczna i teletechniczna. Wskazane w przedmiarach nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia wizja w terenie; ZADANIE NR 1C -ul. Grunwaldzka OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont ul. Grunwaldzkiej (dz. nr ew. 23) od ul. Klonowej na odcinku ok. 160 m wraz z zatoką parkingową obręb geodezyjny: Północ położonej w Kraśniku polegający na: wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - średnio 40 kg/m2; położeniu nowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4cm; regulacji pionowej studzienek montaż progów zwalniających 2. Zakres zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze, podbudowa i roboty nawierzchniowe roboty wykończeniowe 3. Opis stanu istniejącego, uzbrojenie ulicy: Projektowana inwestycja leży w istniejących liniach rozgraniczających ulicy. W chwili obecnej ulica składa się z dwóch odcinków: 1)odcinek ulicy o nawierzchni bitumicznej dł. 160,00m i szerokości jezdni ok. 3,5 m, 2) odcinek ulicy o nawierzchni bitumicznej dł. 230,00m i szer. ok. 6,50m. Po obu stronach ulicy znajdują się najazdy parkingowe chodnik przy krawędzi jezdni. W pasie drogowym ulicy wybudowane są urządzenia podziemne: sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć elektroenergetyczna i teletechniczna. Wskazane w przedmiarach nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia wizja w terenie;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Klasztorna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont ul. Klasztornej (dz. nr ew. 232) obręb: Ośrodek na odcinku od Kościuszki do ul. Okopowej dł. ok. 110,00m szer. ok. 5,00m w Kraśniku polegający na: wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - średnio 50kg/m2; położeniu nowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4cm; mechanicznym wykarczowaniu pni po drzewach w chodniku ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cement. - piaskowej w miejscu wykarczowanych pni. 2. Zakres zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze i ziemne, podbudowa i roboty nawierzchniowe roboty wykończeniowe 3. Opis stanu istniejącego, uzbrojenie ulicy: Projektowana inwestycja leży w istniejących liniach rozgraniczających ulicy. W chwili obecnej odcinek ulicy jest o nawierzchni bitumicznej dł. 110,00m i szerokości jezdni ok. 5,00 m. Po obu stronach ulicy znajduje się chodnik bezpośrednio przylegający do jezdni. W pasie drogowym ulicy wybudowane są urządzenia podziemne: : sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć elektroenergetyczna i teletechniczna. Wskazane w przedmiarach nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia wizja w terenie;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont zatoki parkingowej przy ul. Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont zatoki parkingowej przy ul. Szpitalnej obręb geodezyjny: Wschód położonej w Kraśniku polegający na: wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - średnio 50 kg/m2; położeniu nowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4cm; 2. Zakres zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze, podbudowa i roboty nawierzchniowe roboty wykończeniowe 2. Opis stanu istniejącego, uzbrojenie ulicy: Projektowana inwestycja leży w istniejących liniach rozgraniczających ulicy. W chwili obecnej odcinek ulicy jest o nawierzchni bitumicznej. Po jednej stronie ulicy znajduje się chodnik. W pasie drogowym ulicy wybudowane są urządzenia podziemne: sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć elektroenergetyczna i teletechniczna. Wskazane w przedmiarach nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia wizja w terenie;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont ulicy za CKiP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont ulicy za CKiP o dł. ok. 120 m obręb geodezyjny: Północ położonej w Kraśniku polegający na: - mechaniczne rozebranie nawierzchni o gr. 5 cm - wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - średnio 70 kg/m2; - położeniu nowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4cm; - regulacja pionowa studzienek 2. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze, - podbudowa i roboty nawierzchniowe - roboty wykończeniowe 3. Opis stanu istniejącego, uzbrojenie ulicy: Projektowana inwestycja leży w istniejących liniach rozgraniczających ulicy. W chwili obecnej odcinek ulicy jest o nawierzchni trylinki. W pasie drogowym ulicy wybudowane są urządzenia podziemne: sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć elektroenergetyczna i teletechniczna. Wskazane w przedmiarach nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia wizja w terenie;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.