eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja instalacji elektrycznej - 1 etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Gliwice: Modernizacja instalacji elektrycznej - 1 etap
Numer ogłoszenia: 146829 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122229 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 14, ul. Jedności 35, 44-119 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2370297, faks 032 2370297.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej - 1 etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - w budynku szkoły przy ulicy Jedności 35 w Gliwicach , za wyjątkiem: pomieszczeń piwnicznych, sali gimnastycznej z zapleczem. Podstawowy zakres robót: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych - demontaż istniejących instalacji słaboprądowych - wymiana rozdzielnic elektrycznych - wykonanie kompletnej instalacji gniazd i urządzeń elektrycznych oraz instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego - wykonanie instalacji słaboprądowych - wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych(wodno-kanalizacyjnych towarzyszących remontowi instalacji elektrycznych/słaboprądowych. - Każde pomieszczenie, w którym wykonywane będą instalacje elektryczne, słaboprądowe musi być poddane towarzyszącym pracom budowlanych, instalacyjnym(instalacje wodno-kanalizacyjne). Uzupełniający opis przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający rezygnuje z wykonania instalacji kontroli dostępu b) Instalacja monitoringu - tylko okablowanie w całej szkole, przygotowanie do podłączenia kamer c) Dla poprawienia funkcjonalności sal należy wykonać następujące prace budowlane: - sala 201 - rozbiórka ścianki i prace towarzyszące, np. uzupełnienie tynku, posadzki PCW, itp. - sala 205 - rozbiórka ścianki i prace towarzyszące, np. uzupełnienie tynku, posadzki PCW, itp. - rozbiórka drewnianego stelażu po tablicy przesuwnej - świetlica, i prace towarzyszące, np. uzupełnienie tynku, posadzki itp. d) Korytka kablowe prowadzone na korytarzach należy obudować płytami gipsowo-kartonowymi wodo-odpornymi, z zastosowaniem drzwiczek rewizyjnych, obudowy pomalować e) Należy uwzględnić następujący sposób wykończenia korytarzy: - zeskrobanie i zmycie starej farby - gładzie gipsowe na ścianach i sufitach - naprawa spękań poprzez wklejenie siatki z włókna szklanego - lamperia: ługowanie lamperii, - malowanie ścian łącznie z lamperią i sufitów - 2 razy farba akrylowa - lamperia: malowanie lakierem bezbarwnym odpornym na ścieranie uprzednio pomalowanej ściany farbą akrylową , 2-razy. - montaż na ścianach korytarzy systemowych listew ochronnych, np. CS Polska Odbojnica SCR64 w kolorze 24 - montaż na narożnikach ścian na korytarzach systemowych kątowników ochronnych, np. CS Polska narożnik SO 50 w kolorze 24 - na dylatacjach należy wykonać tzw. obudowy z płyt gipsowo-kartonowych wodo-odpornych, obudowy pomalować - malowanie balustrad Prace wykończeniowe należy wykonać uwzględniając opracowanie wizualizacji pomieszczeń (załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) Zamawiający zastrzega sobie prawo doboru kolorów w trybie roboczym z wykonawcą robót. Przedstawione w załączniku nr 10 wizualizacje stanu wykończeniowego pomieszczeń należy traktować jako poglądowe w zakresie kolorów. f) Należy uwzględnić następujący sposób wykończenia sal lekcyjnych i pomieszczeń: - przygotowanie podłoża ścian i sufitów z likwidacją nierówności - dokładne i staranne zaprawienie bruzd po instalacjach, gładź gipsowa - naprawa spękań poprzez wklejenie siatki z włókna szklanego - malowanie ścian łącznie z lamperią i sufitów - 2 razy farba akrylowa - lamperia: malowanie lakierem bezbarwnym odpornym na ścieranie uprzednio pomalowanej ściany farbą akrylową , 2-razy. - montaż na każdej bocznej ścianie (przeciwległej do okiennej) taśm ochronnych , np. CS Polska Taśma ochronna TP 200 w kolorze 24 Prace wykończeniowe należy wykonać uwzględniając opracowanie wizualizacji pomieszczeń (załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) Zamawiający zastrzega sobie prawo doboru kolorów w trybie roboczym z wykonawcą robót. Przedstawione w załączniku nr 10 wizualizacje stanu wykończeniowego pomieszczeń należy traktować jako poglądowe w zakresie kolorów. g) oświetlenie zewnętrzne - Zamawiający ogranicza zakres prac tylko do demontażu istniejącego słupa i wykonaniu prac towarzyszących(uporządkowanie terenu, wywiezienie i utylizacja odpadów) h) kuchnia: wymiana okładzin ściennych, malowanie ścian i sufitów - zakres prac według dokumentacji projektowej- załącznik nr 9-2 do SIWZ i) instalacja kanalizacji wewnętrznej i instalacji wodnej oraz prace towarzyszące - demontaż instalacji kanalizacyjnych i instalacji wodnych, wymiana istniejącej kanalizacji żeliwnej na kanalizację z PCW, wymiana istniejącej instalacji wodnej z rur stalowych na instalację z rur zgrzewanych z wkładką metalową, prace budowlane towarzyszące, jak np.: zabetonowanie, przejść przebić, uzupełnienie posadzki, uzupełnienie tynków, prace malarskie, uzupełnienie pokrycia papowego po likwidacji rur wywiewnych kanalizacyjnych, itp. - według wskazań załącznika nr 9-2 do SIWZ. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 2000 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - w przypadkach tego wymagających zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła - zamontuje dodatkową oprawę i wymieni istniejącą oprawę na oprawę np. Cosmo CO4, 2x36W IP65 nad spocznikiem zewnętrznym schodów wejścia głównego do szkoły Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - wizualizacja stanu wykończeniowego pomieszczeń - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - zastosuje oprawy świetlówkowe z modułem EVG - zastosuje oprawy oświetlania awaryjnego z modułem Autotest Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 21.30, w soboty w godzinach od 6.00 do 14.00. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy szkoły e) w okresie roku szkolnego głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 15.00 f) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ELKO Jacek Bzdok, ul.Korczoka 21, 44-103 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 614322,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 471986,99

  • Oferta z najniższą ceną: 471986,99 / Oferta z najwyższą ceną: 590199,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.