Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-15
Rzeszów: Wyznaczenia punktów lub wznowienia znaków granicznych bez stabilizacji granic nieruchomości gruntowych położonych w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 146814 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa , Pl. Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8754719, 8754695, faks 17 8754700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl/bgm/bgm.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyznaczenia punktów lub wznowienia znaków granicznych bez stabilizacji granic nieruchomości gruntowych położonych w Przemyślu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okazanie granic działek nr 2831/1, 2831/2, 2831/3 obr.202 położonych w Przemyślu objętych wnioskiem o zwrot na rzecz spadkobierców poprzednich współwłaścicieli - bez stabilizacji granic ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania /załącznik nr 2 do oferty/, spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał prace geodezyjne w zakresie: - wyznaczenia punktów lub wznowienia znaków granicznych wraz ze stabilizacją granic nieruchomości gruntowych dla co najmniej 2 działek/. Wykaz musi być sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i zawierać wyszczególnienie działek, wartość usług, daty wykonania oraz nazwę Zleceniodawcy, spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują potencjałem technicznym /załącznik nr 2 do oferty/, spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /załącznik nr 2 do oferty/, spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia /załącznik nr 2 do oferty/, spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, który może wystąpić w przypadku: - zmiany spowodowanej warunkami atmosferycznymi, - zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano zamawiającego, - konieczności wprowadzenia zmian w projekcie z przyczyn niewynikających ze strony Wykonawcy. 2. Zmiany przedmiotu zamówienia i ceny, która może wystąpić w przypadku: - zmiany ilości punktów granicznych, w związku z zaistnieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć. W takiej sytuacji przedmiot zamówienia jak i cena za dane zamówienie może ulec zmianie zgodnie z formularzem oferty, poprzez odpowiednie pomniejszenie lub powiększenie przyjmując najniższą cenę brutto za każdy następny punkt. Zamawiający bierze cenę zgodnie z formularzem oferty Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa
Pl. Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów, sekretariat Dyrektora BGM pok. 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa Pl. Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów, sekretariat Dyrektora BGM pok. 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi depozytorów i administrowania systemem
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Remont elewacji i attyki budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Lubaczowie, ul. Rynek 25
- "Wykonanie operatu wodnoprawnego w miejscowości Nowy Żmigród".
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia bazy sportowej I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie oraz administrowanie obiektami.
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Wyceny nieruchomości - 2 części
- Wykonanie kompletu dokumentów inwentaryzacji budynków położonych na terenie działania OReg. AMW w Szczecinie
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.