eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Wykonanie naprawy głównej 2 szt. piaskarek (typ P1 i P1J) z wymianą sterowania i z jednoczesnym montażem instalacji do zraszania solanką.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Puławy: Wykonanie naprawy głównej 2 szt. piaskarek (typ P1 i P1J) z wymianą sterowania i z jednoczesnym montażem instalacji do zraszania solanką.
Numer ogłoszenia: 146810 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, fax 081 8863163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie naprawy głównej 2 szt. piaskarek (typ P1 i P1J) z wymianą sterowania i z jednoczesnym montażem instalacji do zraszania solanką..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie przy 2 piaskarkach (P1 i P1J): - Transport piaskarek do zakładu remontowego (1 szt. z Annopola; 1 szt. z Puław), - Demontaż piaskarek - Czyszczenie przez piaskowanie konstrukcji, zespołów, podzespołów i części piaskarek z wymianą elementów skorodowanych, - Wymiana silników na silniki wysokoprężne chłodzone powietrzem o mocy min. 17 kM z rozrusznikiem elektrycznym - Wymiana zasobnika mieszanki o poj. 4,5 m3 - Naprawę lub ewentualną wymianę sprzęgieł elektromagnetycznych, - Wymianę głowic rozsypujących, - Naprawę lub wymianę reduktorów i wałów napędowych, - Wymianę bębnów napędowych i zwrotnych, - Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i kaset sterujących, - Wymianę zasobników mieszanki, sit , taśmy transportującej, krążników, - Wymianę osłon, - Wymianę zsypów i obciążników, - Malowanie dwukrotne piaskarek farbą podkładową i nawierzchniową, antykorozyjną, - Zamontowanie lamp ostrzegawczych i lamp ostrzegawczych tylnych, - Dobudowa w każdej piaskarce po 4 szt. dodatkowych zbiorników na solankę (2 szt. głównych o pojemności minimum po 300 l i 2 szt. pomocniczych o pojemności minimum po 170 l), - Dobudowa instalacji do zraszania solanką, - Wykonanie prób piaskarko-solarki, sprawdzenie pracy, regulacje . - Montaż piaskarki na samochodzie podstawionym przez zamawiającego. 2. Ponadto w czasie naprawy głównej zespołów piaskarki należy wymienić wszystkie łożyska, pierścienie uszczelniające, paski klinowe, wypusty, śruby, nakrętki, podkładki. 3. Warunki gwarancji na wykonaną usługę - okres min. 24 m-ce. 4. Miejsce dostawy (montażu) - zakład lub miejsce wskazane przez Wykonawcę, ale nie dalej niż 200 km od siedziby Rejonu. 5. Instrukcja techniczno - eksploatacyjna, książka gwarancyjna w języku polskim. 6. Wykonawca przeprowadzi w miejscu dostawy instruktaż szkoleniowy dla przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi oraz technologii i eksploatacji pracy sprzętu. 7. Wykonawca zapewni stały serwis gwarancyjny na terenie RDW Puławy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wartość zamówienia wynosi: 122 100,00 zł netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wymaga się, aby Wykonawca w okresie 3 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował naprawy główne z montażem instalacji do zraszania solanką, co najmniej 8 szt. piaskarek P1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych robót wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a; w pok. nr 11, za zaliczeniem pocztowym lub poczta elektroniczną..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a pok. nr 12 Otwarcie ofert nastąpi siedzibie Zamawiającego ( adres j.w) w pokoju nr 11 w dniu 15.07.2008 r o godz. 10.30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 081 886 41 03;886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do kontaktów z Wykonawcami uprawnione są osoby: 1) W sprawach technicznych - Tomasz Kwiatkowski ( 081 886 31 63) 2) W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak ( 081 886 31 63) UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu, faxu, adres poczty elektronicznej) faksem nr 081 886 41 03;081 886 31 63 lub pocztą elektroniczna na adres rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego bezpośrednio zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i ich rozstrzygnięciach, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.