eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Wykonanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych wraz z regulacją poziomą studzienek i krat ściekowych oraz wyrównaniem podbudowy w ulicach miejskichNorwida, Kraszewskiego, 1000-Lecia, Cichej, oraz zatoki postojowej wraz z dojazdem przy ulicy Jankowskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Wysokie Mazowieckie: Wykonanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych wraz z regulacją poziomą studzienek i krat ściekowych oraz wyrównaniem podbudowy w ulicach miejskich: Norwida, Kraszewskiego, 1000-Lecia, Cichej, oraz zatoki postojowej wraz z dojazdem przy ulicy Jankowskiego w m. Wysokie Mazowieckie
Numer ogłoszenia: 146783 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki, ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752592, fax 086 2752593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych wraz z regulacją poziomą studzienek i krat ściekowych oraz wyrównaniem podbudowy w ulicach miejskich: Norwida, Kraszewskiego, 1000-Lecia, Cichej, oraz zatoki postojowej wraz z dojazdem przy ulicy Jankowskiego w m. Wysokie Mazowieckie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych wraz z regulacją poziomą studzienek i krat ściekowych oraz wyrównaniem podbudowy w ulicach miejskich: Norwida, Kraszewskiego, 1000-Lecia, Cichej, zatoki postojowej wraz z dojazdem przy ulicy Jankowskiego w m. Wysokie Mazowieckie. Szczegółowy zakres prac objęty zamówieniem określony jest w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i szczegółowych specyfikacjach technicznych. Z uwagi na posiadanie ograniczonej liczby egzemplarzy dokumentacji, Zamawiający na prośbę Wykonawcy gotowy jest każdorazowo udostępnić ją do wglądu w swojej siedzibie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)dysponują własnymi środkami finansowymi i/lub kredytem dla sfinansowania realizacji robót w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł. 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie robót objętych zamówieniem. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami do prowadzenia robót konstrukcyjno-budowlanych, której powierzone zostanie kierowanie robotami. Osoba musi mieć min. 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi 4.Posiadają niezbędny do wykonania zamówienia potencjał techniczny tj.: 1)Posiadają sprzęt niezbędny do terminowego i właściwego wykonania zamówienia. 5.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówienia każde o wartości nie mniejszej niż 300.000 PLN (brutto) 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę sporządzoną na formularzu załączonym do niniejszej Specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 8. Informację z banku, prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 PLN. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 9. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. 10. Zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacanie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. Kierownika Budowy). 11. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. 12. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (na załączniku Nr 3) w realizacji robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 13. W przypadku podwykonawcy wykaz części robót jakie zamierza generalny wykonawca powierzyć podwykonawcom przedstawione na załączniku Nr 5. Brak wymaganych oświadczeń oraz z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - dokumentów, powoduje odrzucenie oferty. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winny być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie 18 - 200 Wysokie Mazowieckie ul. Ludowa 15 lub na stronie internetowej www.wysokiemazowieckie.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie 18 - 200 Wysokie Mazowieckie ul. Ludowa 15 sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.