eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Wrocław: Usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 146755 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 306 44 19, faks 71 306 48 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej przez okres 12 miesięcy według wymienionych niżej części: Zadanie 1 - Naprawa aparatów do znieczulania, Zadanie 2 - Naprawa analizatorów, Zadanie 3 - Naprawa stołów, Zadanie 4 - Naprawa aparatów EMG, Zadanie 5 - Naprawa myjek ultradźwiękowych, Zadanie 6 - Naprawa aparatów EKG i EKG ze spirometrem, Zadanie 7 - Naprawa aparatu RTG, Zadanie 8 - Naprawa defibrylatorów, Zadanie 9 - Naprawa ogrzewaczy pacjenta, Zadanie 10 - Naprawa podgrzewaczy płynów infuzyjnych, Zadanie 11 - Naprawa diatermii, Zadanie 12 - Naprawa generatora do ablacji prądem RF, Zadanie 13 - Naprawa kapnometrów, Zadanie 14 - Naprawa pił, Zadanie 15 - Naprawa pomp infuzyjnych, Zadanie 16 - Naprawa rejestratorów, Zadanie 17 - Naprawa łóżek, Zadanie 18 - Naprawa mikroskopów operacyjnych, Zadanie 19 - Naprawa modułów, Zadanie 20 - Naprawa aparatów RTG, Zadanie 21 - Naprawa aparatu EKG, Zadanie 22 - Naprawa łóżka kąpielowego, Zadanie 23 - Naprawa aparatu RTG , Zadanie 24 - Naprawa stołów Trumpf, Zadanie 25 - Naprawa pomp infuzyjnych, Zadanie 26 - Naprawa diatermii Erbe, Zadanie 27 - Naprawa aparatu RTG Ziehm, Zadanie 28 - Przegląd aparatów do znieczulania, Zadanie 29 - Przegląd analizatorów, Zadanie 30 - Przegląd aparatów do krioterapii, Zadanie 31 - Przegląd aparatu do termoalblacji wątroby, Zadanie 32 - Przegląd aparatów EMG, Zadanie 33 - Przegląd aspiratora CUSA, Zadanie 34 - Przegląd audiometru, Zadanie 35 - Przegląd bieżni, Zadanie 36 - Przegląd Kerrisona pneumatycznego, Zadanie 37 - Przegląd aparatu RTG, Zadanie 38 - Przegląd diatermii, Zadanie 39 - Przegląd generatora do ablacji prądem RF, Zadanie 40 - Przegląd aparatów RTG, Zadanie 41 - Przegląd aparatu RTG, Zadanie 42 - Przegląd aparatu RTG Ziehm, Zadanie 43 - Konserwacja respiratorów. Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w: - Wykazie Aparatury, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik do umowy; - Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik do umowy. Miejsce wykonania ww. usług - siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 267.160,00 zł netto.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wzór I § 7 ust. 7. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 7 ust. 8. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. Stałość cen, o której mowa w ust. 7, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny usług wykazanych w załączniku 2, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 7 ust. 9. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 7 ust. 10. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 7 ust. 11. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 12. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiana konta bankowego, 3) w przypadku nie wykorzystania wartości wynagrodzenia wykazanej w §7 ust. 1 Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 4) zmiana osób wykazanych w § 4 umowy, 5) zmiana załącznika nr 1, w przypadku kasacji aparatu (aparatów). § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. § 11 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia, tj. gdy w terminie 30 dni od dnia podjęcia negocjacji strony nie osiągnęły porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego. wzór II § 7 ust. 4. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 7 ust. 5. Stałość cen, o której mowa w ust. 4, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny usług wykazanych w załączniku 2, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 7 ust. 6. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 7 ust. 7. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 8. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiana konta bankowego, 3) zmiana osób wykazanych w § 4 umowy, 4) zmiana załącznika nr 1, w przypadku kasacji aparatu (aparatów). § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. § 11 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia, tj. gdy w terminie 30 dni od dnia podjęcia negocjacji strony nie osiągnęły porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego. wzór III § 8 ust. 1. (...) Wynagrodzenie ryczałtowe może ulec zmianie w wypadku kasacji aparatu objętego umową, a jego wysokość ulegnie zmniejszeniu o kwotę ryczałtu miesięcznego skasowanego aparatu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy. § 8 ust. 5. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 8 ust. 6. Stałość cen, o której mowa w ust. 5, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny usług wykazanych w załączniku 2, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 8 ust. 7. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 8 ust. 8. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 12 ust. 4 umowy. § 8 ust. 9. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 12 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 12 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w §8, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiana osób wykazanych w § 4, 3)zmiana konta bankowego, 4)zmiana załącznika nr 1, w przypadku kasacji aparatu (aparatów). § 12 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. § 12 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia, tj. gdy w terminie 30 dni od dnia podjęcia negocjacji strony nie osiągnęły porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 54-049 Wrocław ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, II piętro, pok. 2925.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: 54-049 Wrocław ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, I piętro, pok. 1905.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Naprawa aparatów do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów do znieczulania, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Naprawa analizatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa analizatorów, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Naprawa stołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa stołów, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Naprawa aparatów EMG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów EMG, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Naprawa myjek ultradźwiękowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa myjek ultradźwiękowych, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Naprawa aparatów EKG i EKG ze spirometrem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów EKG i EKG ze spirometrem, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Naprawa aparatu RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Naprawa defibrylatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa defibrylatorów, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Naprawa ogrzewaczy pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa ogrzewaczy pacjenta, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Naprawa podgrzewaczy płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa podgrzewaczy płynów infuzyjnych, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Naprawa diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa diatermii, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Naprawa generatora do ablacji prądem RF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa generatora do ablacji prądem RF, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - Naprawa kapnometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa kapnometrów, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - Naprawa pił.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pił, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - Naprawa pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pomp infuzyjnych, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 - Naprawa rejestratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa rejestratorów, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17 - Naprawa łóżek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa łóżek, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 - Naprawa mikroskopów operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa mikroskopów operacyjnych, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19 - Naprawa modułów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa modułów, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20 - Naprawa aparatów RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów RTG, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21 - Naprawa aparatu EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu EKG, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22 - Naprawa łóżka kąpielowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa łóżka kąpielowego, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23 - Naprawa aparatu RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24 - Naprawa stołów Trumpf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa stołów Trumpf, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25 - Naprawa pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pomp infuzyjnych, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie 26 - Naprawa diatermii Erbe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa diatermii Erbe, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27 - Naprawa aparatu RTG Ziehm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG Ziehm, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28 - Przegląd aparatów do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatów do znieczulania, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29 - Przegląd analizatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd analizatorów, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30 - Przegląd aparatów do krioterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatów do krioterapii, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie 31 - Przegląd aparatu do termoalblacji wątroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatu do termoalblacji wątroby, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie 32 - Przegląd aparatów EMG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatów EMG, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie 33 - Przegląd aspiratora CUSA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aspiratora CUSA, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie 34 - Przegląd audiometru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd audiometru, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie 35 - Przegląd bieżni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd bieżni, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie 36 - Przegląd Kerrisona pneumatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd Kerrisona pneumatycznego, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie 37 - Przegląd aparatu RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie 38 - Przegląd diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd diatermii, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie 39 - Przegląd generatora do ablacji prądem RF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd generatora do ablacji prądem RF, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zadanie 40 - Przegląd aparatów RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatów RTG, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zadanie 41 - Przegląd aparatu RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Zadanie 42 - Przegląd aparatu RTG Ziehm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatu RTG Ziehm, 1 część, 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Zadanie 43 - Konserwacja respiratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja respiratorów, 1 część, 24 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji na robociznę - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.