eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Repki › ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ KOMPLEKSU DWÓCH BOISK Z ZAPLECZEM SANITARNO-SZATNIOWYM W REPKACH ZREALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO - ORLIK 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Repki: ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ KOMPLEKSU DWÓCH BOISK Z ZAPLECZEM SANITARNO-SZATNIOWYM W REPKACH ZREALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO - ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 146702 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki , ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repkigw.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ KOMPLEKSU DWÓCH BOISK Z ZAPLECZEM SANITARNO-SZATNIOWYM W REPKACH ZREALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO - ORLIK 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace polegają na utwardzeniu terenu przy kompleksie boisk sportowych i zaplecza sanitarno-szatniowego zrealizowanego w ramach Programu Moje Boisko - ORLIK 2012. W zakres robót wchodzi wykonanie: 1) Plac manewrowy pomiędzy bramą, garażem a szkołą Spadek poprzeczny jezdni - 0,009 ÷0,06 w kierunku ścieku podłużnego Spadek podłużny od bramy w kierunku wschodnim 0,0027. Ściek należy wykonać z kostki betonowej o szerokości 20 cm poprzez obniżenie kostki o 2 cm. Obramowanie od strony zieleńca obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Obramowanie wjazdu z drogi powiatowej od jezdni asfaltowej do bramy krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 wtopionym na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. 2) Droga manewrowa Szerokość - 4,50 Spadek poprzeczny jezdni - jednostronny 2 % w kierunku zieleńca. Obramowanie z krawężnika betonowego najazdowego15x22 cm wtopionego na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 . 3) Plac postojowy przy szkole od strony drogi powiatowej Szerokość - 8,00 m Długość - 40,50 m Spadek poprzeczny - min. 0,005 Spadek podłużny - 0,002 w kierunku placu manewrowego Obramowanie od strony zieleńca obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. 4) Chodnik Szerokość - 1,50 m Spadek poprzeczny - 2% Konstrukcja placu postojowego przy szkole od strony drogi powiatowej 1. na istniejącej podbudowie betonowej: 6 cm - kostka betonowa kolorowa 3 cm - podsypka piaskowa Obramowanie od strony zieleńca obrzeżem betonowym 8x30 wtopionym na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. 2. na nowej podbudowie: 6 cm - kostka betonowa kolorowa 3 cm - podsypka piaskowa 15 cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem 5 Mpa wykonanego w betoniarce Obramowanie od strony zieleńca obrzeżem betonowym 8x30 wtopionym na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Konstrukcja nawierzchni placu pomiędzy bramą, szkołą i garażem 8 cm - kostka betonowa kolorowa 3 cm - podsypka piaskowa 22 cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem 5 Mpa wykonanego w betoniarce 15 cm - warstwa odcinająca z pospółki Obramowanie od strony zieleńca obrzeżem betonowym 8x30 wtopionym na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Obramowanie wjazdu z drogi powiatowej od jezdni asfaltowej do bramy krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 wtopionym na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Konstrukcja drogi manewrowej 8 cm - kostka betonowa kolorowa 3 cm - podsypka piaskowa 15 cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem 5 Mpa wykonanego w betoniarce 15 cm - warstwa odcinająca z pospółki Obramowanie od strony zieleńca krawężnikiem betonowym najazdowym15x22 wtopionym na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Konstrukcja chodnika 6 cm - kostka betonowa kolorowa 15 cm- podbudowa z pospółki Obrzeże 6x20 Istniejące pokrywy studni rewizyjnych należy wyregulować do poziomu kostki betonowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wkwocie 3 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ A.3) Projekt umowy - zaakceptowany przez wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ A.4) Dowód wniesienia wadium B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 6 do SIWZ C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repkigw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.