eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Wykonanie i konserwacja oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach utrzymywanych przez Powiat Strzeliński



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Strzelin: Wykonanie i konserwacja oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach utrzymywanych przez Powiat Strzeliński
Numer ogłoszenia: 146690 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Strzelinie, ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. (071) 392 30 16, fax (071) 392 30 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i konserwacja oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach utrzymywanych przez Powiat Strzeliński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu i konserwacji oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach utrzymywanych przez Powiat Strzeliński. Remont oznakowania pionowego na drogach dotyczy głównie montażu i demontażu słupków i tablic znaków ostrzegawczych, zakazu, nakazu, informacyjnych, kierunku, miejscowości i znaków uzupełniających. Remont oznakowania poziomego związany jest z odnowieniem oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej, w przypadkach: - odnowienia fragmentu zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania, - znakowania stref robót prowadzonych w pasie drogowym, - znakowania tymczasowego, - usunięcia elementów dotychczas istniejącego oznakowania. W zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się także czynności związane z awaryjnym, doraźnym oznakowaniem miejsc niebezpiecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. Nr 6 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ·posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, ·posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, ·znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ·nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ·złożą ofertę spełniającą wymogi SIWZ ·wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu i konserwacji oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego o wartości co najmniej 50 000 zł i przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 5 SIWZ na zasadzie /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wypełniony formularz oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) b)Parafowany wzór umowy (zał. Nr 2 do SIWZ) c)Wypełniona tabela przedmiaru (zał. Nr 3 do SIWZ) d)Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 4 do SIWZ). e)Formularz - wykaz robót, w którym Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu i konserwacji oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego o wartości co najmniej 50 000 zł (zał. Nr 5 do SIWZ). f) Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w Zał. Nr 5 do SIWZ - wykaz robót, zostały wykonane należycie. g) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. i) Ew. oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie (wyjaśnienia w pkt. 3 lit. k)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzeliński.pl w BIP-ie, zakładka: przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelinie ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin pokój nr 110.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelinie (pokój nr 114) ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.