eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › 1. Przebudowa drogi leśnej inw 220/482 w miejscowości Godowa gm. Strzyżów na odcinku 2960 mb 2. Przebudowa drogi leśnej nr inw.242/108 w miejscowości Wola Zgłobieńska na odcinku 1080 mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Strzyżów: 1. Przebudowa drogi leśnej inw 220/482 w miejscowości Godowa gm. Strzyżów na odcinku 2960 mb 2. Przebudowa drogi leśnej nr inw.242/108 w miejscowości Wola Zgłobieńska na odcinku 1080 mb
Numer ogłoszenia: 146668 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Strzyżów , ul. Mostowa 9, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przebudowa drogi leśnej inw 220/482 w miejscowości Godowa gm. Strzyżów na odcinku 2960 mb 2. Przebudowa drogi leśnej nr inw.242/108 w miejscowości Wola Zgłobieńska na odcinku 1080 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg leśnych.Zadanie jest podzielone na dwie części. Oferent może złożyć ofertę tylko na jedną część. Część I. Przebudowa drogi leśnej inw 220/482 w miejscowości Godowa gm. Strzyżów na odcinku 2960 mb Część II .Przebudowa drogi leśnej nr inw.242/108 w miejscowości Wola Zgłobieńska na odcinku 1080mb Zakres robót obejmuje: Dla części nr 1 1. wyprofilowanie poboczy, bez naruszenia istniejącej nawierzchni 2. wykonanie drenów francuskich poprzecznych w odstępach około 25m w miejscach widocznych przełomów. 3. rozścielenie geowłókniny jako warstwy separacyjno-odcinającej 4. wykonanie warstwy odcinającej 5. wykonanie nawierzchni tłuczniowej Konstrukcja wzmacnianej nawierzchni przedstawia się następująco 1. Od km 0+000 do km 1+620 i od km 2+550 do km 2+960 10cm - nawierzchnia tłuczniowa 10cm - warstwa odcinająca z pospółki stabilizowanej mechanicznie warstwa separująca z geowłókniny ułożonej na wyplantowanej koronie robót ziemnych, lub na wyrównanej nawierzchni. Na odcinku od km 1+620 do km 2+550 dodano podbudowę grub.8 cm w geokracie wys.75mm. W ciągu projektowanego odcinka drogi, znajduje się trzynaście przepustów z rur żelbetowych lub PVC, o średnicach 60cm, 80cm, i 100cm, przeważnie krótkie, co powoduje obsuwanie się ziemi, i zamulanie wlotów i wylotów. Projektuje się odkopanie istniejących przepustów, i ponowne ich ułożenie. Roboty ziemne będą polegały na wyprofilowaniu poboczy, i odtworzeniu zamulonych rowów. Dla części nr 2 Istniejąca droga o nawierzchni gruntowej, utwardzonej żwirem i tłuczniem, przez doraźne rozścielanie żwiru lub tłucznia, w celu umożliwienia przejazdu. Nawierzchnia jest przejezdna, z licznymi przełomami. W ciągu drogi występuje 5 przepustów, które wymagają wydłużenia, a w niektórych przypadkach wymiany rur z betonowych, na pvc. 1.Wyprofilowanie poboczy, bez naruszenia istniejącej nawierzchni 2.Wykonanie drenów francuskich poprzecznych w odstępach około 25m w miejscach widocznych przełomów 3.Rozścielenie geowłókniny jako warstwy separacyjno-odcinającej 4.Wykonanie warstwy odcinającej 5.Wykonanie nawierzchni tłuczniowej Konstrukcja wzmacnianej nawierzchni przedstawia się następująco: 1.10cm - nawierzchnia tłuczniowa 2.10cm - warstwa odcinająca z pospółki stabilizowanej mechanicznie 3.warstwa separująca z geowłókniny ułożonej na wyplantowanej koronie robót ziemnych, lub na wyrównanej nawierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SIWZ: -Specyfikacji technicznej -Dokumentacji projektowej -Przedmiarach robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Będą one udzielane w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: na część I- 24 tyś. PLN na część II -7,8 tyś. PLN Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 22.06.2011., do godz. 9.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze (roboty drogowe) i o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej lub dwóch zamówień, każda o wartości nie mniejszej niż 50% ceny oferowanej; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz wykazu usług i referencji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zawierający co najmniej informacje dotyczące osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku gdy jedna osoba nie będzie posiadała wszystkich potrzebnych do realizacji zamówienia rodzajów uprawnień dopuszcza się solidarne spełnienie warunku przez dwie lub więcej osób pozostających w dyspozycji Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Kierownik budowy musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane oraz być, zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz wykazu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę o wartości wynoszącej co najmniej 100% ceny składanej oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia: oświadczenie o dostarczeniu w przypadku wyboru oferty, polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC związanej z przedmiotem zamówienia na sumę o wartości wynoszącej co najmniej 100% ceny składanej oferty (zał. nr 9 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o dostarczeniu przypadku wyboru oferty, polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC związanej z przedmiotem zamówienia na sumę o wartości wynoszącej co najmniej 100% ceny składanej oferty (zał. nr 9 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą być to: -niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych powodzie) - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w całości lub poszczególnych latach; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); - wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. 3. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. 6. Umowa podlega unieważnieniu w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 140 i 146 PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/strzyzow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzyżów ul. Mostowa 9, 38-100 Strzyżów lub fax 017 2761011.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Siedziba - Nadleśnictwa Strzyżów, ul. Mostowa 9,38-100 Strzyżów, pok.nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej inw 220/482 w miejscowości Godowa gm. Strzyżów na odcinku 2960 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wyprofilowanie poboczy, bez naruszenia istniejącej nawierzchni 2. wykonanie drenów francuskich poprzecznych w odstępach około 25m w miejscach widocznych przełomów. 3. rozścielenie geowłókniny jako warstwy separacyjno-odcinającej 4. wykonanie warstwy odcinającej 5. wykonanie nawierzchni tłuczniowej Konstrukcja wzmacnianej nawierzchni przedstawia się następująco 1. Od km 0+000 do km 1+620 i od km 2+550 do km 2+960 10cm - nawierzchnia tłuczniowa 10cm - warstwa odcinająca z pospółki stabilizowanej mechanicznie warstwa separująca z geowłókniny ułożonej na wyplantowanej koronie robót ziemnych, lub na wyrównanej nawierzchni. Na odcinku od km 1+620 do km 2+550 dodano podbudowę grub.8 cm w geokracie wys.75mm. W ciągu projektowanego odcinka drogi, znajduje się trzynaście przepustów z rur żelbetowych lub PVC, o średnicach 60cm, 80cm, i 100cm, przeważnie krótkie, co powoduje obsuwanie się ziemi, i zamulanie wlotów i wylotów. Projektuje się odkopanie istniejących przepustów, i ponowne ich ułożenie. Roboty ziemne będą polegały na wyprofilowaniu poboczy, i odtworzeniu zamulonych rowów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej nr inw.242/108 w miejscowości Wola Zgłobieńska na odcinku 1080mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Istniejąca droga o nawierzchni gruntowej, utwardzonej żwirem i tłuczniem, przez doraźne rozścielanie żwiru lub tłucznia, w celu umożliwienia przejazdu. Nawierzchnia jest przejezdna, z licznymi przełomami. W ciągu drogi występuje 5 przepustów, które wymagają wydłużenia, a w niektórych przypadkach wymiany rur z betonowych, na pvc. 1.Wyprofilowanie poboczy, bez naruszenia istniejącej nawierzchni 2.Wykonanie drenów francuskich poprzecznych w odstępach około 25m w miejscach widocznych przełomów 3.Rozścielenie geowłókniny jako warstwy separacyjno-odcinającej 4.Wykonanie warstwy odcinającej 5.Wykonanie nawierzchni tłuczniowej Konstrukcja wzmacnianej nawierzchni przedstawia się następująco: 1.10cm - nawierzchnia tłuczniowa 2.10cm - warstwa odcinająca z pospółki stabilizowanej mechanicznie 3.warstwa separująca z geowłókniny ułożonej na wyplantowanej koronie robót ziemnych, lub na wyrównanej nawierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.