eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony Nr UMW / AZ / PN - 29 / 14 naSukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie od daty podpisania umowy do 30.04.2015 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Wrocław: Przetarg nieograniczony Nr UMW / AZ / PN - 29 / 14 na: Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie od daty podpisania umowy do 30.04.2015 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 146662 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118966 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony Nr UMW / AZ / PN - 29 / 14 na: Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie od daty podpisania umowy do 30.04.2015 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie nr UMW/AZ/PN-29/14 zostało podzielone na dwie części: A i B, które będą oceniane odrębnie. Każdy z Wykonawców może brać udział w dowolnie wybranej części. Część A: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, w okresie od daty podpisania umowy do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, nie dłużej jednak niż do 30.04.2015 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część B: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, w okresie od daty podpisania umowy do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, nie dłużej jednak niż do 30.04.2015 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAND Sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66280,03

  • Oferta z najniższą ceną: 66280,03 / Oferta z najwyższą ceną: 66280,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAND Sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24510,21

  • Oferta z najniższą ceną: 24510,21 / Oferta z najwyższą ceną: 45434,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.