eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych i gadżetów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Olsztyn: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych i gadżetów
Numer ogłoszenia: 146656 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych i gadżetów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjno-reklamowych i gadżetów. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: Część A: Dostawa materiałów promocyjnych reklamowych (gadżetów) na potrzeby promocji czterech szlaków turystycznych Warmii i Mazur: Szlaku Kopernikowskiego, Szlaku Kanału Elbląskiego, Szlaku Fortyfikacji Mazurskich oraz Szlaku Pętli Grunwaldzkiej. Część B: Dostawa gadżetów promocyjno-reklamowych z logo Warmii i Mazur oraz adresem strony internetowej na potrzeby promocji regionu Warmii i Mazur.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 50
    • 2 - Jakość - 50

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w przypadku wystąpienia sił wyższych, w przypadku działania osób trzecich, które skutkowałby niemożnością prowadzenia działań w celu terminowej i prawidłowej realizacji umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmia.mazury.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, ul. Emilii Plater 1, pok. 438, 10-562 Olsztyn.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, ul. Emilii Plater 1, pok. 438, 10-562 Olsztyn.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek, odpowiednio do części zamówienia. Dołączone do oferty próbki będą oceniane w kryterium oceny ofert: jakość i muszą spełniać wszelkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem nadruków, grawerów, haftów i znaków graficznych oraz kolorów. Zamawiający wymaga przykładowego nadruku na próbkach przy których nadruk będzie oceniany w kryterium oceny ofert - jakość. Wymagany przykładowy nadruk lub grawer lub haft na: dla części A) - zasilane na baterie światełko odblaskowe - przykładowy nadruk na jednej ze stron odblasku, - bule - komplet 6 metalowych kul - przykładowy nadruk na opakowaniu, - czarny ołówek z kolorową, błyszczącą końcówką - przykładowy nadruk na ołówku, - samochodowa osłona przeciwsłoneczna - przykładowy nadruk na folii i pokrowcu, - komplet do pisania z papierowym korpusem - przykładowy nadruk na etui, ołówku i długopisie, dla części B) - kubek termiczny - przykładowy grawer na metalowej powierzchni kubka, - koc polarowy w pokrowcu - przykładowy haft na kocu, - etui na odzież - przykładowy nadruk na etui, - długopis metalowy - przykładowy grawer na długopisie, - czarny ołówek z błyszczącą końcówką - przykładowy nadruk na ołówku, - składana/rozkładana torba izotermiczna w postaci kosza piknikowego - nadruk na koszu.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Dostawa materiałów promocyjnych reklamowych (gadżetów) na potrzeby promocji czterech szlaków turystycznych Warmii i Mazur: Szlaku Kopernikowskiego, Szlaku Kanału Elbląskiego, Szlaku Fortyfikacji Mazurskich oraz Szlaku Pętli Grunwaldzkiej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A: Dostawa materiałów promocyjnych reklamowych (gadżetów) na potrzeby promocji czterech szlaków turystycznych Warmii i Mazur: Szlaku Kopernikowskiego, Szlaku Kanału Elbląskiego, Szlaku Fortyfikacji Mazurskich oraz Szlaku Pętli Grunwaldzkiej.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Jakość - 50

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Dostawa gadżetów promocyjno-reklamowych z logo Warmii i Mazur oraz adresem strony internetowej na potrzeby promocji regionu Warmii i Mazur.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B: Dostawa gadżetów promocyjno-reklamowych z logo Warmii i Mazur oraz adresem strony internetowej na potrzeby promocji regionu Warmii i Mazur.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Jakość - 50

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.