eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w Wykowie na odcinku od stadionu do drogi powiatowej nr 5204W

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Słupno: Budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w Wykowie na odcinku od stadionu do drogi powiatowej nr 5204W
Numer ogłoszenia: 146652 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno, ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, woj. mazowieckie, tel. 024 2619529, fax 024 2612977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w Wykowie na odcinku od stadionu do drogi powiatowej nr 5204W.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych polegających na budowie odcinka drogi gminnej w Wykowie o dł. 220mb ( ca 1255,00 m2 ) oraz odcinka wodociągu o dł. ca 245,00 mb, od stadionu do drogi powiatowej nr 5204W, Gmina Słupno. Konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna z mieszanki min. - asf. gr. 4 cm, warstwa wiążąca z mieszanki min. - asf. gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm, warstwa odsączająca z pospółki, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Konstrukcja pobocza: warstwa żwiru, gr. 10 cm, warstwa odsączająca z pospółki, gr. 30 cm. Przewidziany do realizacji wodociąg wykonany zostanie z rur ciśnieniowych PVC PN 10 DN 160/6,2 mm. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca jest zobowiązany opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tzn. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. a)Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. b)Kierownik robót sanitarnych (majster) - z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych. Osoby, których mowa w pkt a i b muszą posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2001 Nr 5, poz. 42 ze zmn.) 3) zrealizowali, co najmniej 1 robotę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane jest udokumentowanie wykonania minimum 700 m2 nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 10 oraz art.24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy pzp. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1) i pkt 5) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2), pkt 3), pkt 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z Rozdziałem IV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rozmiaru rzeczowego, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie- Załącznik Nr 3, 4)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień - Załącznik Nr 4 Dla Kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych należy załączyć uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2. Do oferty należy załączyć również: 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1, 2) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to z bezpośrednio z załączonych dokumentów, 3) informacja dotycząca podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 5, 4) kosztorys ofertowy, 5) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne świadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który prowadzone będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ust. 1-2 oraz pkt 2 ust.2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Słupnie; ul. Miszewska 8a; 09-472 Słupno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Słupnie - pok. 11/sekretariat/ ul. Miszewska 8a 09-472 Słupno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.