Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Tarnobrzeg: Świadczenie usług przewozowych uczniów oraz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 146651 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych uczniów oraz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Świadczenie usług przewozowych uczniów oraz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2013/2014 - składającego się z 3 zadań. Zadanie 1- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych, Gimnazjum nr 2 Zadanie 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 10, dzieci oraz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych, Szkoły Podstawowej nr 9, Przedszkola nr 9 Zadanie 3 - Dowóz uczniów do szkoły podstawowej nr 9 Dowożenie z miejsca zamieszkania do szkół i ze szkół do miejsca zamieszkania uczniów będzie odbywać się w dniach realizowania przez placówki oświatowe zadań dydaktyczno - wychowawczych i opiekuńczych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W roku szkolnym 2013/2014 dowóz i odwóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych odbywać się będzie na trasach: Zadanie 1- Zespół Szkół Specjalnych ( 6 osób), Gimnazjum nr 2 ( 4 osoby) + 1 opiekun; - dzieci niepełnosprawne Zadanie 2- Zespół Szkół Specjalnych ( 7 osób), Szkoła Podstawowa nr 7 (4 osoby), Szkoła Podstawowa nr 9 (10 osób, w tym 3 osoby na wózku inwalidzkim), Przedszkole nr 9 ( 11 osób) +1 opiekun- dzieci zdrowe + niepełnosprawne Zadanie 3- Szkoła Podstawowa nr 9 (47 osób)+ 1 opiekun;- dzieci zdrowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przez część na jaką można złożyć oddzielną ofertę należy rozumieć zadanie. Zadanie I: Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie: Ul. Białeckiej, Sobów- ul. Bema, Zakrzów- (OSP), ul. Warszawska 67, ul. Wiejska 4 (Sp9) , ul. Tarnowskiego, ul. Gwarków, Zespół Szkół Specjalnych- ul. Dąbrowskiej 10a, ul. M. Dąbrowskiej -(cmentarz Żydowski), Gimnazjum nr 2-ul. Kopernika 18; Przyjazd pod szkołę- Gimnazjum nr 2 na godz.8:00 Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie: Gimnazjum nr 2- Kopernika 18; ul. M. Dąbrowskiej -(cmentarz Żydowski), Zespół Szkół Specjalnych- ul. Dąbrowskiej 10a, ul. Gwarków, Ul. Tarnowskiego, ul. Wiejska 4 (Sp9), ul. Warszawska 67, Zakrzów- (OSP), Sobów- ul. Bema, ul. Białeckiej; Wyjazd z Gimnazjum nr 2 o godz. 14:30; 10 osób + 1 opiekun; Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2013/2014 w liczbie 188 pełnych kursów. Zadanie II Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie: Mokrzyszów- Sienkiewicza 215 (Sp7), ul. M. Dąbrowskiej- Cmentarz Żydowski, Dąbrowskiej 10- Zespół Szkół Specjalnych, Szkoła Podstawowa nr 10, ul. 11 Listopada, Kopernika 18(G2), Plac Tysiąclecia (rondo), ul. 1 Maja (Tapima), Wyspiańskiego (US), Zespół Szkół Specjalnych, Szkoła Podstawowa nr 10- ul. Dąbrowskiej 10; ul. Zwierzynieckiej (Żabka), ul. Matejki, Plac Górnika, ul. Wyszyńskiego, Szkoła Podstawowa nr 9, Przedszkole nr 9- Wiejska 4; Przyjazd do Sp9, P9- 8:00 Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie: Szkoła Podstawowa nr 9, Przedszkole nr 9- Wiejska 4; ul. Wyszyńskiego, Plac Górnika, ul. Matejki, ul. Zwierzyniecka (Żabka), , Szkoła Podstawowa nr 10, Zespół Szkół Specjalnych - ul. Dąbrowskiej 10; ul. Wyspiańskiego (US), ul. 1 Maja (Tapima), Plac Tysiąclecia (rondo), Kopernika 18(G2), ul. 11 Listopada, Dąbrowskiej 10- Zespół Szkół Specjalnych, Szkoła Podstawowa nr 10, ul. M. Dąbrowskiej- Cmentarz Żydowski, Mokrzyszów- Sienkiewicza 215 (Sp7), Wyjazd z Sp9, P9 o godz. 15:00 32 osoby, w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich +1 opiekun; Okres ferii zimowych, wakacji (sierpień) - 30 kursów Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie: ul. Waryńskiego, ul. Wyspiańskiego (US), ul. Kopernika 6, ul. Kopernika 28, ul. Sienkiewicza 59, ul. Matejki, ul. Zwierzyniecka (Żabka), Plac Górnika, Przedszkole nr 9- Wiejska 4; Przyjazd do P9- 8:00 Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie: Przedszkole nr 9- Wiejska 4, Plac Górnika, ul. Zwierzyniecka (Żabka), ul. Matejki, ul. Sienkiewicza 59, ul. Kopernika 28, ul. Kopernika 6, ul. Wyspiańskiego (US), ul. Waryńskiego, Wyjazd z Sp9, P9 godz. 13:00-15:00 10 osób + 1 opiekun; Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2013/2014 w liczbie 188 pełnych kursów + 30 pełnych kursów w okresie ferii zimowych i miesiącu sierpniu 2013 r. dzieci przedszkolnych do przedszkola integracyjnego nr 9. Zadanie III: Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie: Ul. Warszawska (KOGA), ul. Warszawska 227 (Magdalena), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska, Szkoła Podstawowa nr 9- Wiejska 4 Przyjazd pod szkołę na godz.8:00 Odwóz I- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie: Szkoła Podstawowa nr 9- Wiejska 4, ul. Warszawska, ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Warszawska 227 (Magdalena), Ul. Warszawska (KOGA), Wyjazd ze szkoły o godz. 13:50 Odwóz II- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie: Szkoła Podstawowa nr 9- Wiejska 4, ul. Warszawska, ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Warszawska 227 (Magdalena), Ul. Warszawska (KOGA), Wyjazd ze szkoły o godz. 15:40 47 osób + 1 opiekun; min. 40 miejsc siedzących Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2013/2014 w liczbie 188 pełnych kursów + 188 samych odwozów. 3. Wykonawca przez określenie kurs rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości uczniów i dzieci niepełnosprawnych jednak nie większą niż 10 osób oraz zmianę trasy lub zmianę godziny odjazdów trwania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 7. Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1137) - dotyczy Zadania I i II. 8. Zamawiający wymaga aby pojazd do przewozu uczniów i dzieci niepełnosprawnych wyposażony był w pasy bezpieczeństwa (dotyczy zadania I, II i III) i umożliwiał wjazd wózków inwalidzkich (dotyczy Zadania II). 9. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w Zadaniu 2 ceny dodatkowych 30 kursów podczas ferii świątecznych i wakacji (miesiąc sierpień) - placówka nieferyjna Przedszkole nr 9 wg potrzeb placówki. 10. Wykonawca przewozić będzie opiekuna oraz uczniów niepełnosprawnych środkiem transportu do tego przeznaczonym i spełniającym wymagane warunki techniczne, zapewniając przewożonym pasażerom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny oraz wygodę. 11. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, zawarcia umowy ubezpieczenia dla każdego pojazdu (umowę obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC) i dostarczenia Zamawiającemu kopii umowy ubezpieczeniowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.00.00 - Usługi taxi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w ramach tego samego środka transportu, bez zmiany maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania zamawiającego wynikającej z umowy poprzez: 1) zmniejszenie liczby dowożonych dzieci w przypadku: a) rezygnacji z dowozu dziecka, b) przeniesienia dziecka do innej placówki, 2) zwiększenia liczby dowożonych dzieci, a) zmianę rozkładu zajęć, b) zmianę adresu zamieszkania dziecka. 2. Zamawiający zastrzega także możliwość zmiany stawki podatku VAT z chwilą wejścia w życie stosownych przepisów, dotyczących zmian wysokości podatku od towarów i usług, oraz związanej z tym faktem zmiany wysokości wynagrodzenia. 3.Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 1 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia oraz wymagają pod rygorem nieważności pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzega ul.Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg pok.205..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzega,ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega" - 3 zadania.
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica - Zbydniów od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli.
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- Dostawa nowoczesnego aparatu USG z 4 sondami dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Elewacja budowanego budynku hospicjum w Tarnobrzegu
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.