eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu informatycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Kraków: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 146647 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109347 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w postaci: ZADANIE 1 a)zestawów komputerowych: -Zestaw komputerowy z monitorem, czytnikiem kart mikroprocesorowych, systemem operacyjnym w wersji Professional i pakietem biurowym w wersji H&B - 12 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 1 OPZ) -Zestaw komputerowy z monitorem, czytnikiem kart mikroprocesorowych, systemem operacyjnym w wersji Professional i pakietem biurowym w wersji H&B - 1 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 7 OPZ) -Zestaw komputerowy z monitorem, czytnikiem kart mikroprocesorowych, systemem operacyjnym w wersji Professional i pakietem biurowym w wersji Professional - 1 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 10 OPZ) -Zestaw komputerowy dwumonitorowy z czytnikiem kart mikroprocesorowych, systemem operacyjnym w wersji Professional i pakietem biurowym w wersji Professional - 1 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 9 OPZ) b)komputerów przenośnych: -Komputer przenośny z systemem operacyjnym w wersji Professional i pakietem biurowym w wersji H&B - 2 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 5 OPZ) -Komputer przenośny z systemem operacyjnym w wersji Professional i pakietem biurowym w wersji H&B - 3 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 6 OPZ) c)monitorów 42 -Monitor 42 z podstawką oraz uchylnym uchwytem naściennym - 2 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 14 OPZ) d)skanerów -Skaner płaski - 2 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 3 OPZ) e)czytników kart mikroprocesorowych: -Czytnik kart mikroprocesorowych - 100 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 11 OPZ) ZADANIE 2 Urządzenia wielofunkcyjnego z funkcją kopiowania, skanowania, drukowania i faksowania z wbudowanym interfejsem sieciowym wraz z dwoma dodatkowymi tonerami - 2 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 4 OPZ) ZADANIE 3 Drukarek: -Drukarka laserowa monochromatyczna z wbudowanym modułem automatycznego dupleksu i interfejsem sieciowym wraz z dodatkowym tonerem - 6 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 2 OPZ) -Drukarka laserowa monochromatyczna wraz z dodatkowym tonerem - 1 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 8 OPZ) -Drukarka laserowa kolorowa z wbudowanym modułem automatycznego dupleksu i interfejsem sieciowym wraz z zestawem dodatkowych tonerów CMYK - 3 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 12 OPZ) -Drukarka laserowa kolorowa format A3 z wbudowanym modułem automatycznego dupleksu i interfejsem sieciowym wraz z zestawem dodatkowych tonerów CMYK - 1 szt. (wg specyfikacji z poz. nr 13 OPZ) 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - OPZ) 3.W załączniku nr 2 do SIWZ wskazano również parametry równoważności do wymaganego przez Zamawiającego oprogramowania. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego do wskazanego przez Zamawiającego do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane oprogramowanie równoważne spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie. 4.Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego. 6.Miejscem dostawy jest Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.60.00 - Czytniki magnetyczne lub optyczne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzęt komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMTECH Piotr Martuszewski, ul. Barbackiego 15, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78199,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82748,25

  • Oferta z najniższą ceną: 82748,25 / Oferta z najwyższą ceną: 99257,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Urządzenia wielofunkcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAXON Sp. z o.o., ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8336,94

  • Oferta z najniższą ceną: 8336,94 / Oferta z najwyższą ceną: 10329,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Drukarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPY.NET Piotr Sójka, ul. 29 Listopada 18a lok.2, 00-465 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22052,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23154,75

  • Oferta z najniższą ceną: 23154,75 / Oferta z najwyższą ceną: 25483,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.