eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa i wdrożenie serwisu internetowego Ministerstwa Środowiska. Nr sprawyZZP/15/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Warszawa: Budowa i wdrożenie serwisu internetowego Ministerstwa Środowiska. Nr sprawy: ZZP/15/2008
Numer ogłoszenia: 146642 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, fax 022 4590201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wdrożenie serwisu internetowego Ministerstwa Środowiska. Nr sprawy: ZZP/15/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa i wdrożenie serwisu internetowego Ministerstwa Środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został w Części III SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.22.23.00 - Usługi w zakresie technologii informacji Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.23.00 - Usługi w zakresie technologii informacji Oryginalny kod CPV: 80.42.33.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 300.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek NFOŚiGW:BGK III O/Warszawa 28 1130 1062 0000 0109 9520 0001..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców, zwanej dalej IDW) oraz pozostałe wymagane poniżej dokumenty: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, polegające na budowie i wdrożeniu systemów WWW posiadających funkcjonalność portalu i/lub bazy danych, do których dostęp do danych odbywał się przez przeglądarkę internetową, dostęp do paneli administracyjnych oparty był o szyfrowanie SSL oraz podsystem silnego uwierzytelniania; systemy oparte były o platformy Linux lub Unix i były o wartości co najmniej 300 000,00 złotych brutto każdy. b) dysponuje co najmniej 11-osobowym zespołem osób, które będą wykonywać przedmiotowe zamówienie, o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu: Ekspert 1 (Kierownik projektu): wykształcenie wyższe; doświadczenie - udział w okresie ostatnich 3 lat, jako kierownik projektu/szef zespołu projektowego, przynajmniej w 3 projektach informatycznych o wartości minimum 200.000 zł brutto każdy. Ekspert 2: wykształcenie wyższe; specjalizacja - specjalista baz danych; doświadczenie - udział w okresie ostatnich 3 lat, jako specjalista baz danych odpowiedzialny za projektowanie struktury baz danych, implementację i optymalizację zapytań SQL, przynajmniej w 2 projektach o wartości minimum 150.000 zł brutto każdy. Ekspert 3 i 4 (minimum 2 osoby): wykształcenie wyższe; specjalizacja - programista logiki biznesowej aplikacji webowych; doświadczenie - udział w okresie ostatnich 3 lat, jako programista logiki biznesowej aplikacji webowych, przynajmniej w 2 projektach o wartości minimum 150.000 zł brutto każdy. Ekspert 5: wykształcenie minimum średnie; specjalizacja - webmaster; doświadczenie - udział w okresie ostatnich 3 lat, jako webmaster odpowiedzialny za projektowanie interfejsu użytkownika aplikacji webowych, przynajmniej w 2 projektach o wartości minimum 50.000 zł brutto każdy. Ekspert 6: wykształcenie wyższe; specjalizacja - inżynier wdrożeniowiec aplikacji webowych; doświadczenie - udział w okresie ostatnich 3 lat, jako inżynier wdrożeniowiec aplikacji webowych odpowiedzialny za instalację i konfigurację aplikacji internetowych, w przynajmniej 2 projektach o wartości minimum 150.000 zł brutto każdy. Ekspert 7: wykształcenie wyższe; specjalizacja - specjalista bezpieczeństwa aplikacji internetowych; doświadczenie - udział w okresie ostatnich 3 lat, jako specjalista bezpieczeństwa aplikacji webowych odpowiedzialny za tworzenie scenariuszy testowych oraz testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych, przynajmniej w 2 projektach o wartości minimum 150.000 zł brutto każdy. Ekspert 8: wykształcenie wyższe; specjalizacja - inżynier systemowy Linux/Unix; doświadczenie - udział w okresie ostatnich 3 lat, jako inżynier systemowy Linux/Unix odpowiedzialny za instalowanie i konfigurowanie środowiska systemowego aplikacji internetowych i/lub baz danych, przynajmniej w 2 projektach o wartości minimum 150.000 zł brutto każdy. Ekspert 9: wykształcenie wyższe; specjalizacja - inżynier wdrożeniowiec aplikacji webowych; doświadczenie - udział w okresie ostatnich 3 lat, jako inżynier wdrożeniowiec aplikacji webowych odpowiedzialny za instalację i konfigurację aplikacji internetowych, przynajmniej w 2 projektach o wartości minimum 100.000 zł brutto każdy. Ekspert 10: wykształcenie wyższe; specjalizacja - specjalista bezpieczeństwa aplikacji internetowych; doświadczenie - udział w okresie ostatnich 3 lat, jako specjalista bezpieczeństwa aplikacji webowych odpowiedzialny za tworzenie scenariuszy testowych oraz testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych, przynajmniej w 2 projektach o wartości minimum 100.000 zł brutto każdy. Ekspert 11: wykształcenie wyższe; specjalizacja - inżynier systemowy Linux/Unix; doświadczenie - udział w okresie ostatnich 3 lat, jako inżynier systemowy Linux/Unix odpowiedzialny za instalowanie i konfigurowanie środowiska systemowego aplikacji internetowych i/lub baz danych, przynajmniej w 2 projektach o wartości minimum 100.000 zł brutto każdy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. 3) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt. 1.3) muszą oni spełniać łącznie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego powyżej w pkt. 1.1)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenie (pkt 1), o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego powyżej w pkt. 1.2)a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego powyżej w pkt. 1.2)b), Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat składu i kwalifikacji zespołu osób, które będą wykonywać przedmiotowe zamówienie, tzw. Wykaz osób, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty ma obowiązek złożyć ten, lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków określonych w pkt 1.2)a) i b). Potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego powyżej w pkt.1.3) nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 powyżej . 3. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2.a), 2.c) i 2.d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt 2.b), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Pzp; 3) dokumenty, o których mowa powyżej w ppkt 1) lit. a i lit. b oraz ppkt 2) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) dokument, o którym mowa powyżej w ppkt 1) lit. c, musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 3.1) - 3.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wskazanych w ppkt 3) i 4) terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić). 4. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 3, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfosigw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 1, pokój 213..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie NFOŚiGW przesyłając ją na adres: ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa lub osobiście w pokoju nr 213, ul. Konstruktorska 1 lub w Kancelarii Głównej NFOŚiGW..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiającym jest Minister Środowiska reprezentowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) lub oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku, w treści dokumentu/pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.Termin związania ofertą (30 dni), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest łącznie z tym dniem. 4.W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem (+48 22 45 90 201). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest Anna Olędzka - tel. +48 22 45 90 636. W przypadku konieczności złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty lub złożonych dokumentów - wyjaśnienia te mogą być składane faksem. W przypadku uzupełnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów - składane są one w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.Termin wykonania zamówienia określony w sekcji II, jest terminem maksymalnym liczonym od dnia zawarcia umowy. 6.Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą, dla których Zamawiający określił wzory załączone do IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści. 7. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 8. Zamówienie finansowane ze środków Piątego Programu Indykatywnego Ekologicznego Funduszu Partnerskiego Phare.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.