eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przygotowanie do druku i wydruku folderu-ulotki informacyjnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Opole: Przygotowanie do druku i wydruku folderu-ulotki informacyjnej
Numer ogłoszenia: 146639 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116807 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Opolu, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 45 26 230, faks 77 45 26 231.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do druku i wydruku folderu-ulotki informacyjnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie składu graficznego i wydruk folderu-ulotki informacyjnej zgodnie z parametrami określonymi poniżej: Parametry folderu ulotki: 1)Nakład: 30 000 szt.; 2)Format: DL - dwustronny; 3)Druk offsetowy; 4)Papier: kreda 250g/m2 z dwustronnym użyciem folii matowej, 5)Kolorystyka: full color, dwustronny; Folder-ulotka informacyjna zostanie wykonana w oparciu o materiały (tekst, zdjęcia, ewentualnie rysunki) dostarczone przez Zamawiającego oraz oznakowana logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, emblematem Unii Europejskiej, odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, logo Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Opolu wraz z zapisem o treści: Opracowano w ramach projektu Ochrona najcenniejszych muraw, torfowisk i zimowisk nietoperzy w opolskich obszarach Natura 2000 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (niezbędne logotypy w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający). Zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem graficznym folderu-ulotki informacyjnej, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia 1 egz. wydruku próbnego folderu-ulotki informacyjnej. Akceptacja wydruku próbnego przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym dla wydruku całego nakładu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego w opakowaniach zbiorczych, zabezpieczonych przed zniszczeniem, na których będzie znajdować się informacja o ilości sztuk znajdującej się w opakowaniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie prowadzone jest w ramach realizacji projektu pn. Ochrona najcenniejszych muraw, torfowisk i zimowisk nietoperzy w opolskich obszarach Natura 2000 (umowa nr POIS.05.01.00-00-356/12-00) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach V osi priorytetowej (Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych) Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 30.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio Graficzne Piotr Kurasiak, ul. Szymanowskiego 10a/8, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1856,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2662,95

  • Oferta z najniższą ceną: 2662,95 / Oferta z najwyższą ceną: 10033,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.