eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłakowo › Zakup i dostarczenie sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania, instalacja i serwisowanie sprzętu dla 30 gospodarstw domowych oraz 2 jednostkom podlegającym gminie (6 lokalizacji) w ramach projektuPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Miłakowo w województwie warmińsko-mazurskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Miłakowo: Zakup i dostarczenie sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania, instalacja i serwisowanie sprzętu dla 30 gospodarstw domowych oraz 2 jednostkom podlegającym gminie (6 lokalizacji) w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Miłakowo w województwie warmińsko-mazurskim
Numer ogłoszenia: 146636 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Olsztyńska 16, 14-310 Miłakowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7587401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://milakowo-umig.bip-wm.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania, instalacja i serwisowanie sprzętu dla 30 gospodarstw domowych oraz 2 jednostkom podlegającym gminie (6 lokalizacji) w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Miłakowo w województwie warmińsko-mazurskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer, monitor, mysz, klawiatura, pakiet biurowy, aplikacja antywirusowa, listwa zasilająca, system operacyjny - 60 szt. Router bezprzewodowy - 6 szt. Drukarka - 4 szt. Procesor dwu - lub czterordzeniowy o taktowaniu 3,00 GHz osiągający w teście PassMark CPU wynik min. 4300 pkt. Płyta główna zintegrowana w komputerze (All in One), dysponująca 2 gniazdami pamięci SO-DIMM DDR3. Pamięć RAM 4 GB DDR3 SO-DIMM o częstotliwości taktowania 1333 Mhz. Dysk twardy min. 500 GB o prędkości obrotowej talerzy 7200 obr./min Karta graficzna - w zaproponowanej konfiguracji karta graficzna musi osiągać co najmniej 20 000 pkt w teście: 3D Mark 2013 Ice Storem 1280x720. Musi również udostępniać wyjście HDMI. Karta dźwiękowa - zintegrowana z głośnikami w obudowie komputera All in One, z wyjściem stereofonicznym mini-jack oraz wejście mikrofonowym mini-jack. Karta sieciowa - obsługiwana prędkość transmisji: 10/100/1000 Mbps. Wyjście ethernet RJ-45. Zewnętrzne porty wejścia/wyjścia Wszystkie wymienione porty wejścia/wyjścia muszą być zainstalowane przez producenta w miejscu do tego przeznaczonym - z przodu lub z tyłu obudowy All in One. Wymaganymi portami są: - USB 2.0 w liczbie 4 szt. - USB 3.0 w liczbie 2 szt. - RJ-45 (LAN) w liczbie 1 szt. - HDMI w liczbie 1 szt. - Wejście zasilania w liczbie 1 szt. - Wyjście audio (mini jack - słuchawki/głośniki) w liczbie 1 szt. - Wejście audio (mini jack - mikrofon) w liczbie 1 szt. - Czytnik kart pamięci w liczbie 1 szt. Klawiatura Klawiatura przewodowa z podłączeniem bezpośrednim USB, z układem klawiszy QWERTY. Mysz Mysz optyczna, przewodowa, z podłączeniem bezpośrednim USB. Mysz powinna dysponować rolką do przewijania treści oraz dwoma przyciskami. W zestawie z myszą należy dostarczyć podkładkę z możliwością podparcia nadgarstka. Napęd optyczny - nagrywarka DVD +/- RW DualLayer Obudowa (nie traktować jako wymaganie minimalne, ale jako wymaganie konieczne) Wszystkie wymienione komponenty składowe (płyta główna, procesor, pamięć RAM, karta graficzna, karta dźwiękowa, dysk twardy, monitor, karta sieciowa) powinny być zintegrowane ze sobą w komputerze typu All-in-One. Komputer powinien dysponować monitorem o przekątnej co najmniej 21 cali i rozdzielczością natywną 1920x1080 (FullHD). Matryca zamontowana w komputerze powinna udostępniać funkcjonalność sterowania dotykowego. Obudowa powinna posiadać port Kensington Lock do trwałego zabezpieczenia komputera linką metalową. System operacyjny - równoważny systemowi Windows 8 64-bity. System powinien być w pełni spolonizowany oraz być fabrycznie preinstalowany na dostarczonym komputerze. System powinien być również dostępny na płycie lub dysku twardym w postaci partycji Recovery, która umożliwia ponowną instalację systemu. Komunikacja bezprzewodowa: - Moduł WiFi obsługujący protokoły: - IEEE 802.11b, - IEEE 802.11g, - IEEE 802.11n. Certyfikaty i standardy Komputer musi posiadać oznaczenie, że jest zgodny z oferowanym systemem operacyjnym. Komputer musi posiadać certyfikat CE (Conformité Européenne). Gwarancja - podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne musi być firma autoryzowana przez producenta sprzętu do przeprowadzenia wszelkich usług serwisowych, które są podejmowane w celu utrzymania pełnej sprawności zestawu komputerowego przez cały okres gwarancji opisany w niniejszym SIWZ (60 m-cy). Całkowity czas realizacji naprawy (od zgłoszenia usterki do momentu dostarczenia naprawionego komputera do użytkownika) nie może przekraczać 10 dni roboczych. Wsparcie techniczne producenta Sterowniki, instrukcje i aktualizacje sterowników powinny być dostępne w Internecie przez cały okres trwania okresu gwarancyjnego. Oferta na zestaw komputerowy powinna zawierać adres internetowy, pod którym będzie można znaleźć elementy wymienione powyżej. Oprogramowanie dodatkowe Pakiet biurowy równoważny oprogramowaniu MS Office 2010, wyprodukowany po 2007 r., z możliwością tworzenia, obróbki i otwierania dokumentów docx, xlsx oraz pptx. Otwieranie i zapisywanie dokumentów w wymienionych formatach musi być możliwe bez wykorzystania funkcji IMPORT lub EKSPORT. Licencja powinna umożliwiać wykorzystanie wszystkich narzędzi wchodzących w skład pakietu biurowego w zastosowaniach prywatnych i komercyjnych. Pakiet biurowy powinien składać się z następujących elementów: - procesor tekstu, - arkusz kalkulacyjny, - program do tworzenia i edycji prezentacji, - klienta poczty. Oprogramowanie antywirusowe, które zapewni aktywną ochronę przed wirusami i trojanami. Oferowane oprogramowanie powinno posiadać aktywną subskrypcję przez cały okres gwarancji. Router bezprzewodowy Obsługiwane protokoły: - IEEE 802.11b, - IEEE 802.11g, - IEEE 802.11n. Porty zewnętrzne: - 4 LAN (10/100/1000 Mb/s) - 1 WAN (10/100/1000 Mb/s) Funkcje programowe: - możliwość zarządzania za pomocą przeglądarki internetowej, - obsługa WPA-PSK, WPA2-PSK, - NAT DHCP, - automatyczna ochrona przed atakami DDoS Drukarka/Urządzenie wielofunkcyjne Technologia druku: - atramentowa, - kolorowa, Wkłady z tuszem: - odrębne dla każdej z barw procesowych CMYK Dopuszczalny format wydruku: - A4, A5 Automatyczny dupleks: - Tak Dostępność interfejsów komunikacyjnych: - USB (2.0), - Wi-Fi (b, g, n), - RJ-45 (LAN), - RJ-11 (faks) Funkcje dodatkowe: - możliwość skanowania, - możliwość kserowania, - możliwość faksowania Normatywny cykl pracy: - 12 000 stron Zgodność z Windows, Linux, Mac OS Szybkość druku w czerni: - 16 str./min wg ISO/IEC 24734 Szybkość druku w kolorze: - 9 str./min wg ISO/IEC 24734 Dostępna rozdzielczość druku: - 600x1200 dpi (czarny), - 4800x1200 dpi (kolor) Rozdzielczość skanowania: - 1200 dpi (optyczna) Funkcje dodatkowe: - Kolorowy ekran o przekątnej min. 4,5 cm Podajnik papieru: - 250 arkuszy Inne Lista zasilająca: - liczba gniazd: 5, - wszystkie gniazda z uziemieniem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.24.00.00 - 30.24.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: - Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); - Oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: - Pieniądzu; - Poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - Gwarancji bankowych; - Gwarancji ubezpieczeniowych; - Poręczeń udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Miłakowie Nr konta: 27 8857 1038 3001 0000 0202 0004 Wadium w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale do oferty. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia oryginał dokumentu znajdował się będzie w ofercie. Dokument musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również w przypadku, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, jeżeli zajdą okoliczności opisane w art. 46 ust. 3 u.p.z.p

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://milakowo-umig.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miłakowie ul. Olsztyńska 16 14-310 Miłakowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miłakowie ul. Olsztyńska 16 14-310 Miłakowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.