eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa oświetlenia na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Warszawa: Przebudowa oświetlenia na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie
Numer ogłoszenia: 146619 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka , ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oświetlenia na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci elektroenergetycznej NN oświetleniowej w ciągu ulic zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie w podziale na poniżej wyszczególnione części, stanowiące oddzielne zadania inwestycyjne: 2.1.1. Część 1 - C-BIA-I-P2-53, Realizacja projektu Budowa latarni na końcu ulicy Chęcińskiej - polegająca na budowie jednej latarni oświetlenia ulicznego w na działce miejskiej nr ew. 7-2 obręb 4-01-28 przy granicy z działką nr ew. 1-11 2.1.2. Część 2 - C/BIA/I/P2/54, Przebudowa oświetlenia ul. Na Przełaj na odcinku od ul. Henrykowskiej do ul. Ślepej dł. ok. 820 mb; 2.1.3. Część 3 - C/BIA/I/P2/55, Przebudowa oświetlenia ul. Łącznej na odcinku od ul. Przyrzecze do Kanału Henrykowskiego dł. ok. 650 mb; 2.1.4. Część 4 - C/BIA/I/P2/56, Przebudowa oświetlenia ul. Jędrzejowskiego na odcinku od ul. Modlińskiej do ul. Łącznej dł. ok. 250 mb; 2.1.5. Część 5 - C/BIA/I/P2/57, Przebudowa oświetlenia ul. Wielkiego Dębu na odcinku od ul. Białołęckiej do ul. Echa Leśne dł. ok. 730 mb; 2.1.5. Część 6 - C-BIA-I-P2-58, Przebudowa oświetlenia ul. Mławska na odcinku od ul. Landwarowskiej do ul. Mielnickiej dł. ok 290 mb; - ilość poszczególnych części realizowanych przez Wykonawcę zależy od rozstrzygnięcia przetargu 2.2. Zakres i rodzaj robót: W ramach przedmiotu zamówienia dla każdej części (1,2,3,4,5,6) należy wykonać poniższe roboty budowlane: 1) Opracować, uzgodnić i wdrożyć projekty organizacji ruchu na czas budowy oraz ponieść koszty wszystkich robót z niego wynikających oraz oznakować ulice zgodnie z w/w projektami. 2) Budowa oświetlenia w zakresie Części 1 a) wytyczyć trasę w terenie zgodnie z projektem, b) wykopać i zasypać rów kablowy, c) ułożyć kabel oświetleniowy, d) wykonać wykop pod fundament, e) zamontować fundament dla jednego słupa oświetleniowego, f) zamontować słup oświetleniowy, wysięgnik i oprawę, g) wykonać inwentaryzacje: przebiegu kabla pod ziemią, lokalizację słupa oświetleniowego, h) uporządkować teren z odpadów powstałych przy budowie oświetlenia, i) opracować dokumentację powykonawczą wraz z niezbędnymi pomiarami, j) przeprowadzić pomiary oświetlenia i konserwować urządzenia w okresie gwarancji. 3) Budowa oświetlenia w zakresie Części 2 - 6: a) zdemontować oprawy oświetleniowe, b) zdemontować ze słupów linię napowietrzną (przewody oświetleniowe nieizolowane) c) zdemontować ze słupów linii napowietrznej osprzętu do przewodu oświetleniowego nieizolowanego, d) zdemontować słupy oświetleniowe (wraz z fundamentami), e) wytyczyć trasę w terenie zgodnie z projektami, f) wykopać i zasypać rowy kablowe, g) ułożyć kable, h) zabezpieczyć kable na skrzyżowaniu z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem podziemnym terenu, i) wykonać wykopy pod fundamenty, j) zamontować fundamenty dla słupów, k) zamontować słupy oświetleniowe, wysięgniki i oprawy, l) wykonać inwentaryzacje: przebiegu kabli pod ziemią, lokalizacji słupów oświetleniowych, m) wykonać montaż szaf oświetleniowych, n) uporządkować teren z odpadów powstałych przy budowie oświetlenia, o) opracować dokumentację powykonawczą wraz z niezbędnymi pomiarami, p) przeprowadzić pomiary oświetlenia i konserwować urządzenia w okresie gwarancji. 2.3. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia został ustalony w dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, w skład której wchodzą: - Projekt zagospodarowania terenu, - Projekt wykonawczy, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiary robót, - Informacje do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz określony został w wymogach w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. 2.4. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją projektową, nadto, iż dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji oraz zapewnia, że posiada odpowiednie zasoby i przygotowanie techniczne oraz ma dostęp do niezbędnego sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie prac objętych umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi polskimi normami, z materiałów odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski, nadto przepisami ochrony środowiska i przepisami o odpadach. 2.2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. Przyjęte w dokumentacji, oprawy i osprzęt mogą być zastąpione wyrobami innych firm pod warunkiem, że wyroby te będą miały parametry nie gorsze niż wyroby zastosowane w dokumentacji projektowej.. 2.3. Na dzień odbioru końcowego przedmiotu umowy musi być wykonana dokumentacja powykonawcza w formie papierowej w 2-ch egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. oryginalne atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania użytych przy realizacji materiałów budowlanych oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (w formie papierowej i elektronicznej). 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 14 wzoru umowy. Zamawiający ma prawo zgłoszenia uwag do przedstawionych polis ubezpieczeniowych oraz żądania wprowadzenia zmian, o ile zmiany takie nie wykraczają poza przyjęte standardy rynkowe. Przed podpisaniem Umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającym oryginał polisy ubezpieczenia robót ważnej, co najmniej przez przewidziany w Umowie okres wykonywania Umowy oraz zdeponować u Zamawiającego kopię ww. dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Suma ubezpieczenia robót nie może być niższa niż wartość Umowy brutto. W przypadku przedłużenia wykonywania Umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć okres ubezpieczenia do dnia zakończenia wykonywania Umowy i przedstawić Zamawiającemu przed upływem ważności polisy oryginał polisy dotyczącej przedłużonego okresu ubezpieczenia robót oraz zdeponować u Zamawiającego kopię tej polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. 2.5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania w okresie realizacji Umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto). Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. 2.6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 lit a) oraz pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 4 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Uwaga: Liczba zatrudnionych osob pozostaje niezmienna i nie jest zależna od ilości realizowanych części przedmiotu zamówienia Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznych zawarte są załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy § 16). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty związane z budową oświetlenia (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienia uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówienie dla zamówienia podstawowego i dopuszczonego zapisem w SIWZ oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości Część 1 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych) Część 2 - 11.000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych) Część 3 - 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) Część 4 - 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Część 5 - 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych) Część 6 - 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na kilka części, to wysokość wadium równa jest sumie wadiów tych części. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 (dwóch zamówień) polegających na budowie lub przebudowie sieci elektroenergetycznych NN oświetleniowych, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wartość wykonanego zamówienia lub jego części wyniosła co najmniej: - 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięćtysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 1, - 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 2 - 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 3, - 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 4 - 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 5, - 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 6 Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na jedną część zamówienia Wykonawca winien wykazać w powyższej tabeli rodzaj i zakres dwóch (2) zamówień o wartości najwyższej spośród wybranych przez Wykonawcę, to znaczy np.: - w przypadku wyboru części 1, Wykonawca wykazuje 2 roboty o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto) - w przypadku wyboru części 2, Wykonawca wykazuje 2 zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto), - w przypadku wyboru części 3, Wykonawca wykazuje 2 zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - w przypadku wyboru części 4, Wykonawca wykazuje 2 zamowienia o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), - w przypadku wyboru części 5, Wykonawca wykazuje 2 zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) w przypadku wyboru części 6, Wykonawca wykazuje 2 zamówienia o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto). - w przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla części o najwyższej wartości spośród części na które składana jest oferta. - w przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na wszystkie części postępowania w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca wykazuje 2 zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że zapewni objęcie kierownictwa budowy i nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby (co najmniej 1 osoba); posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu artykułu 104, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016r., poz. 290 j.t.) w zakresie odpowiednich specjalności: - w zakresie budowy oświetlenia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik budowy). Osoby, które przed dniem wejścia w życie w/w ustawy, tj. przed 1 stycznia 1995 r. - uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie oraz uprawnienia uznane na zasadach określonych w ustawie (z dnia 21 grudnia 2015 r.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz, 65), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich dowodów, zawierających informację o robotach budowlanych wykonanych należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 (dwóch zamówień) polegających na budowie lub przebudowie sieci elektroenergetycznych NN oświetleniowych, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wartość wykonanego zamówienia lub jego części wyniosła co najmniej: - 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięćtysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 1, - 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 2 - 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 3, - 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 4 - 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 5, - 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część nr 6 Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na jedną część zamówienia Wykonawca winien wykazać w powyższej tabeli rodzaj i zakres dwóch (2) zamówień o wartości najwyższej spośród wybranych przez Wykonawcę, to znaczy np.: - w przypadku wyboru części 1, Wykonawca wykazuje 2 roboty o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto) - w przypadku wyboru części 2, Wykonawca wykazuje 2 zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto), - w przypadku wyboru części 3, Wykonawca wykazuje 2 zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - w przypadku wyboru części 4, Wykonawca wykazuje 2 zamowienia o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), - w przypadku wyboru części 5, Wykonawca wykazuje 2 zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) w przypadku wyboru części 6, Wykonawca wykazuje 2 zamówienia o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto). - w przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla części o najwyższej wartości spośród części na które składana jest oferta. - w przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na wszystkie części postępowania w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca wykazuje 2 zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca w formularzu oferty w szczególności: - wskazał cenę, za którą zobowiązuje się do wykonania zamówienia w zakresie objętym SIWZ, - wskazał długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia pełnych miesiącach ( w przedziale od 36 miesięcy (minimalny okres gwarancji), do 60 miesięcy (maksymalny okres gwarancji), - wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom, - złożył oświadczenie o zatrudnieniu, - Informacja (o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy), że wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, wraz z określeniem ich wartości bez kwoty podatku, lub informacja, że wybór oferty Wykonawcy nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego takiego obowiązku. b) Kosztorys - uproszczony kosztorys ofertowy, c) Kserokopia wniesienia wadium, d) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. e) Dowodami o których mowa w pkt. 3.3.1. lit. b SIWZ, są: - poświadczenie, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wykazane w wykazie robót (pkt 3.3.1. lit. b SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. f) Dokument (np. pełnomocnictwo, wpis do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 3.5. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - DŁUGOŚĆ OKRESU GWARANCJI JAKOŚCI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy (załączniki nr 6 do SIWZ) na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ). Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej, do wzorów umów Zamawiający wprowadzi zapis o odpowiedzialności solidarnej podmiotów składających ofertę wspólną. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia określił warunki takiej zmiany. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie i określa ich warunki: a) Stwierdzenie wad lub braków dokumentacji uniemożliwiających realizację umowy lub wprowadzenie do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r, poz.290, j.t.). Zmiany będą możliwe w przypadku ich akceptacji przez projektanta oraz Zamawiającego i będzie wynikała ze zmian ustaw lub rozporządzeń regulujących realizację przedmiotu zamówienia lub będzie niezbędna ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania, Jeżeli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej wynikną roboty zamienne, zaniechane lub dodatkowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, możliwa będzie zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w trybie zgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych (przy uwzględnieniu zapisu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczącego zamówień dodatkowych) w formie: aneksu (w odniesieniu do robót zamiennych i zaniechanych) lub dodatkowej umowy (w odniesieniu do robót dodatkowych). Ewentualna zmiana wynagrodzenia wynikająca z powyższych zmian w przedmiocie umowy ustalona zostanie zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 5 poniżej. b) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: - niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu, deszczu, temperatury poniżej -5OC), - przyczyny techniczne, (np. kolizje z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami), - przyczyny organizacyjne, tj. brak pełnego dostępu do terenu budowy, - przyczyny losowe (np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy), - ujawnienie się trakcie wykonywania przedmiotu umowy wad w dokumentacji projektowej, - konieczność wprowadzenia do przedmiotu umowy i do dokumentacji zmian zgodnie z ppkt a) powyżej, - konieczność wykonania robót dodatkowych. Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór autorski wystąpienia w/w okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności - zatwierdzonego przez Zamawiającego oraz podpisane aneksy do umowy. 5. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych/dodatkowych - w przypadku, o którym mowa w ust. 4 lit. a) - ustalona zostanie według następujących zasad: - za podstawę kalkulacji przyjęte zostaną ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, a ilości robót na podstawie przedmiaru, - jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie ofertowym, a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych/dodatkowych, podstawą kalkulacji będą ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, ceny materiałów i sprzętu nie wyższe niż średnie ceny wg SEKOCENBUD podane dla danego kwartału w danym roku a w przypadku ich braku, dla materiałów lub dostaw specjalistycznych wg faktur zakupu, dla sprzętu wg kalkulacji własnej, nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów (KNR-ów) a w przypadku ich braku wg kalkulacji własnej. 6. Zapisy Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczących postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia są wiążące dla Stron umowy. 7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu pkt 3 podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, wejście C, II piętro, pok. 232..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, wejście C, II piętro, pok. 232.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.